ΑΝΟΙΞΗ-ΕΝΤΟΜΑ
Μάης ο μήνας των λουλουδιών. Όλη η φύση γιορτάζει! έχει ντυθεί με ωραία χρώματα, ήχους και αρώματα! Μελισσούλες ζουζουνίζουν, πεταλουδίτσες πετούν από λουλούδι σε λουλούδι… προσθέτοντας ομορφιά… στον καμβά της φύσης…
Διαβάσαμε το βιβλίο “από την κάμπια στην πεταλούδα”για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας…
Είδαμε και στον υπολογιστή ένα βίντεο για τη ζωή της πεταλούδας…
Έπειτα δημιουργήσαμε μιά ωραία χειροτεχνία…
ΑΓΓΛΙΚΑ
ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ
Την Πρωτομαγιά, μικροί και μεγάλοι, σπεύδουν στην ανοιξιάτικη φύση που πλημμυρίζοντας από μυρωδιές και χρώματα, στέλνει παντού το μήνυμα της χαράς και της αισιοδοξίας. Η μέρα είναι αφιερωμένη στη φύση που με τον ερχομό της Άνοιξης ξαναγεννιέται.
Εμείς στο σχολείο μας υποδεχτήκαμε την 1η μέρα του Μάη με το δικό μας μοναδικό τρόπο…
Επισκεφτήκαμε τα παιδάκια στην διπλανή μας τάξη, κάνοντάς τους έκπληξη… και τραγουδήσαμε το τραγουδάκι: “λουλούδια ας διαλέξουμε και ρόδα και κρίνα…….στο Μάη που σήμερα προβάλλει στη γη”……
Ζωγραφίσαμε και κατασκευάσαμε πρωτομαγιάτικα στεφάνια…
![]()
Φτιάξαμε ψηφιδωτό με χρωματιστά χαρτάκια…
Φτιάξαμε ωραία καλαθάκια …
και λουλουδένια στέμματα…
ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!
22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ-ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ
Η Ημέρα της Γης αποτελεί μια ημερομηνία κατά την οποία διοργανώνονται εκδηλώσεις σε ολόκληρο τον κόσμο με στόχο την ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά θέματα.
Με αφορμή την παγκόσμια Ημέρα της Γης τα παιδάκια έφτιαξαν όμορφες χειροτεχνίες…
Ας προστατέψουμε τη Γη μας,
όχι μόνο για μια μέρα,
αλλά κάθε μέρα……
ΑΓΓΛΙΚΑ
Τα παιδάκια έμαθαν τις λέξεις Easter, egg και δημιούργησαν με τύπωμα από μανταλάκια και τέμπερα πασχαλινά αβγά…
Έπαιξαν το κυνήγι των κρυμμένων αβγών…
O Εaster bunny …έκρυψε τα αβγουλάκια του… αλλά άφησε τις πατημασιές του…και ένα σημείωμα…
Τα παιδιά κατάφεραν να τα βρουν… και τα έβαλαν στο καλάθι τους…
Μια άλλη μέρα έφτιαξαν και λαγουδάκια…
HAPPY EASTER!!!
ΠΑΣΧΑ (συνέχεια…)
Οι προετοιμασίες για το Πάσχα συνεχίζονται…
Οι κάρτες μας…
Συζητήσαμε στην ολομέλεια της τάξης για τη Μ. Εβδομάδα και για τα Πάθη του Χριστού και είδαμε στον υπολογιστή “Τα Πάθη του Χριστού” σε ταινία κινουμένων σχεδίων.
Μια άλλη φορά είδαμε το παραμύθι “ο εγωιστής γίγαντας” του ΄Οσκαρ Ουάιλντ.
Την επόμενη μέρα ακούσαμε την αφήγηση του παραμυθιού από cd βλέποντας ταυτόχρονα εικόνες από το βιβλίο…
Πρόκειται για ένα συγκινητικό παραμύθι, που καταπατά τον εγωισμό και υμνεί την αγάπη και την ανθρωπιά…
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!
ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!
ΠΑΣΧΑ
Πλησιάζει το Πάσχα!
Ετοιμαζόμαστε με χαρά να το υποδεχτούμε!
Η τάξη μας έχει μετατραπεί σε..εργαστήριο!
Μέσα σε εορταστικό κλίμα….ζωγραφίζουμε με διάφορα υλικά (τέμπερες, νερομπογιές), κατασκευάζουμε χειροτεχνίες, βάφουμε αβγά, στολίζουμε λαμπάδες, φτιάχνουμε ψηφιδωτά…
Κατασκευάζουμε ωραία κολάζ, καλάθια με αβγά, το σταυρό του Χριστούλη, λαγουδάκια, κάρτες, καλαθάκια …
Ζωγραφική με νερομπογιές…
Ομαδικό κολάζ… κόβουμε και κολλάμε αβγά στο καλάθι και το χρωματίζουμε με τέμπερα…

Ψηφιδωτό…
Τα καλαθάκια μας…
Το βάψιμο των αβγών…
Τα λαγουδάκια μας…
Οι λαμπάδες μας…
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (συνέχεια)…
Εργαστήριο 6
Τίτλος: Αξιολόγηση-Αναστοχασμός
Πριν περάσουμε στην αξιολόγηση, γίνεται συζήτηση στην ολομέλεια της τάξης σχετικά με το πρόγραμμα. Κάνουμε μια ανακεφαλαίωση, σχετικά με τις νέες γνώσεις που αποκτήσαμε για το δάσος…
Κατόπιν παρακολουθούμε στον Η/Υ το παραμύθι “το δέντρο που έδινε” και ζωγραφίζουν τα παιδάκια ό,τι τους άρεσε από το παραμύθι…
παρακολουθούμε και ένα άλλο παραμυθάκι στο διαδίκτυο “η αρκούδα που αγαπούσε τα δέντρα”
Δημιουργούμε και ένα κολάζ για το δάσος…
Ακουλουθεί εκ νέου συζήτηση στην ολομέλεια και δημιουργία του τελικού εννοιολογικού χάρτη με στόχο την καταγραφή και τεκμηρίωση της νεοαποκτηθείσας γνώσης των παιδιών.
Η σύγκριση των εννοιολογικών χαρτών (αρχικών και τελικού) κινητοποιούν τις μεταγνωστικές διεργασίες μέσω του αναστοχασμού. Τα παιδιά αναστοχάζονται σχετικά με την πορεία της διαδικασία της μάθησης τους, τον εμπλουτισμό των πρότερων γνώσεων τους και αξιολογούν τη συνεισφορά τους στη μαθησιακή διαδικασία. Αξιοποιούμε τη ρουτίνα σκέψης: «Τότε Νόμισα – Τώρα Ξέρω»
Στο τέλος του εργαστηρίου, μετά την υλοποίηση των ειδικά σχεδιασμένων και οργανωμένων δραστηροτήτων, γίνεται αξιολόγηση από τα ίδια τα παιδιά απαντώντας σε κατάλληλες ερωτήσεις της εκπαιδευτικού που μπορεί να τα βοηθήσει να αναπτύξουν τις σκέψεις τους, να μιλήσουν για τις εμπειρίες τους και τα έργα τους , να αναστοχάζονται. Συμπληρώνουν φύλλα περιγραφικής αυτο-αξιολόγησης…
Τα βιβλία που διαβάσαμε…
Πόσα πολλά πράγματα μάθαμε για το δάσος!!!
Πόσο το αγαπάμε!!!
25η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821-Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
Γιορτάσαμε και φέτος με χαρά, συγκίνηση και εθνική υπερηφάνεια την επέτειο της επανάστασης του 1821 και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου.Τα παιδάκια είπαν ποιήματα και τραγούδια για να τιμήσουν τη μέρα.
Τις προηγούμενες μέρες μέσα από συζητήσεις στην ολομέλεια της τάξης, τα παιδιά έμαθαν την ιστορία μας και δημιούργησαν ωραίες κατασκευές και ζωγραφιές οι οποίες στόλισαν το σκηνικό της γιορτής μας…






















































