Την ώρα του διαλείμματος τα παιδιά άρχισαν να μαζεύουν τα φύλλα της αυλής και να τα παρατηρούν.
Είδαν ότι δεν είναι όλα τα φύλλα ίδια. Κάποια είναι πιο πλατιά , κάποια πιο στενά, άλλα πιο μικρά και άλλα πιο μεγάλα. Τα βάλαμε σε δύο στεφάνια με βάση το μέγεθος.
Τα πήραμε μέσα στην τάξη για να τα πιάσουμε , να τα περιγράψουμε , να τα μυρίσουμε και να τα συγκρίνουμε.
Στο τέλος φτιάξαμε τέσσερις μεγάλες ομάδες φύλλων με βάση ένα κοινό χαρακτηριστικό το μέγεθος.