ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

Την ώρα του διαλείμματος τα παιδιά άρχισαν να μαζεύουν τα φύλλα της αυλής και να τα παρατηρούν.

 

Είδαν ότι δεν είναι όλα τα φύλλα ίδια. Κάποια είναι πιο πλατιά , κάποια πιο στενά, άλλα πιο μικρά και άλλα πιο μεγάλα. Τα βάλαμε σε δύο στεφάνια με βάση το μέγεθος.

Τα πήραμε μέσα στην τάξη  για να τα πιάσουμε , να τα περιγράψουμε , να τα μυρίσουμε και να τα συγκρίνουμε.

Στο τέλος φτιάξαμε τέσσερις μεγάλες ομάδες φύλλων με βάση ένα κοινό χαρακτηριστικό το μέγεθος.