Τα παιδιά παρατηρούν την παρακάτω εικόνα και την περιγράφουν. Δίνουν διάφορους τίτλους στην εικόνα ο καθένας από την δική του οπτική.
Στη συνέχεια, δείχνουμε την παρακάτω εικόνα, την περιγράφουν τα παιδιά και τους δίνουμε τρεις τίτλους. Μετά , τα παιδιά χωρίζονται σε 3 ομάδες και δημιουργούν 3 ιστορίες που δικαιολογούν τον τίτλο και τη εικόνα.
Τα παιδιά κόβουν από εφημερίδες και περιοδικά φωτογραφίες και δίνουν τον δικό τους τίτλο φτιάχνοντας ατομικό κολάζ.
Δείχνουμε στα παιδιά τις παρακάτω εικόνες με τη σειρά και τα παιδιά δίνουν τη δική τους ερμηνεία . Κάποια παιδιά αναγνώρισαν την πραγματική εικόνα και κάποια όχι. Μετά δείξαμε τις πραγματικές εικόνες και όχι όπως τις δείχνουν στα ΜΜΕ και τα παιδιά τις παρατήρησαν και κατάλαβαν ότι δεν είναι πάντα αυτό που φαίνεται και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι πρέπει να ψάχνουν περισσότερο μι πληροφορία.
Τι στ’ αλήθεια συμβαίνει; Η δύναμη της εικόνας από Νηπιαγωγείο Κεντριού διατίθεται με άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.