Το έργο «You feel… I feel» εστιάζεται στην συναισθηματική αγωγή των παιδιών με στόχο την πρόληψη και αντιμετώπιση πιθανών προβλημάτων που σχετίζονται με την κοινωνική και συναισθηματική τους ανάπτυξη.
Οι μαθητές μέσω παιχνιδιών, ανάγνωση ιστοριών, δημιουργική γραφή, διαλογισμό, πρακτικές χαλάρωσης,τέχνη, μουσική ανέπτυξαν κοινωνικό-συναισθηματικές δεξιότητες.
Η ενσυναίσθηση, αυτογνωσία, αυτορρύθμιση, αποτελεσματική επικοινωνία, συνεργασία, αντιμετώπιση δύσκολων συναισθηματικών καταστάσεων, συναισθηματικό έλεγχο μέσω αναγνώρισης και διαχείρισης των συναισθημάτων τους και των άλλων, ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων, συμμετοχή σε ομάδα και επίλυση διαφωνιών σε διάφορες καταστάσεις με ειρηνικό τρόπο τους έδωσαν τα εφόδια ώστε να επιτύχουν στο σχολείο, στο επάγγελμά, στην προσωπική τους ζωή.
Οι εκπαιδευτικοί αντάλλαξαν ιδέες, οργάνωσαν το έργο και προγραμμάτισαν δράσεις από κοινού. δημιούργησαν υποστηρικτικό υλικό εξελίσσοντας το επάγγελμα δίνοντας αξία και νόημα στην καθημερινή διδακτική διαδικασία.
Οι ΤΠΕ αξιοποιήθηκαν για την επίτευξη παιδαγωγικών στόχων και παραγωγή αποτελεσμάτων προάγοντας την δημιουργικότητα και καινοτομία. Συνέβαλλαν στην ενίσχυση της συνεργασίας και επικοινωνίας των εταίρων.
Ο προγραμματισμός έγινε από κοινού σε Google docs, online meetings on Zoom, Twinspace, ομάδες επικοινωνίας σε κοινωνικά δίκτυα, Email. Οι μαθητές παρουσιάστηκαν και γνώρισαν τους εταίρους με βίντεο και σε online meetings. Η δημιουργία διαδραστικού χάρτη στο Genial.ly έφερε σε επαφή τα Α.Π. των χωρών και ενοποίησε υποστηρικτικό υλικό Calm kit. To Padlet αξιοποιήθηκε ως ψηφιακός πίνακας αναρτήσεων των δράσεων στα Project , ως χώρος ανταλλαγής εντυπώσεων, ιδεών και υποστηρικτικά σε ομαδοσυνεργατικές δράσεις από μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Οι εκπαιδευτικοί ψήφισαν για το τραγούδι της χώρας τους στο Mentimeter και δημιούργησαν με τα παιδιά τα δικά τους Video.Το Bublup διευκόλυνε τη διαχείριση και οργάνωση του παραγόμενου υλικού σε κατηγορίες. Η προβολή σε Bublup roll εκθέτει το τελικό αποτέλεσμα σε μορφή συλλογής διευκολύνοντας τη διάδραση. Τα παιδιά δημιούργησαν ψηφιακές ιστορίες στο StoyrJumper χρησιμοποιώντας πολυμεσικά και διαδραστικά στοιχεία τις μοιράστηκαν και εξασκήθηκαν στην ψηφιακή αφήγηση. Παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο σε Youtube, ζωντάνεψαν ζωγραφιές στο Quiver, έπαιξαν παιχνίδια (jigsawplanet) και ζωγράφισαν στον Διαδραστικό Πίνακα.
Με το AnswerGarden συμμετείχαν σε καταιγισμό ιδεών σε πραγματικό χρόνο. Εκπαιδευτικοί και γονείς γνώρισαν το πολυμεσικό εργαλείο VoiceThread και για διαδραστική παρουσίαση και αξιολόγηση του έργου. Παρουσιάσεις σε Canva ,Emaze, Vimeo όπως World smile day, VIRTUAL MUSEUM OF JOY, Movie day αύξησαν τα κίνητρα μάθησης και ενεργοποίησαν τους μαθητές.
Στη σελίδα Common Points and Internet Safety Rules συμφωνήθηκαν κοινοί κανόνες για καλή συνεργασία, συμπεριφορά , οργάνωση υλικού, Creative Commons ενώ μαθητές και γονείς ενημερώθηκαν για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο με εκπαιδευτικές δράσεις και έγγραφη γονική συγκατάθεση.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Κοινός προγραμματισμός έργου
https://docs.google.com/document/d/1NB6eNTrE0pWwoSL23rwLkH4Xy7XBCk63Poh1-z1BoiE/edit
https://docs.google.com/document/d/1NB6eNTrE0pWwoSL23rwLkH4Xy7XBCk63Poh1-z1BoiE/edit?usp=sharing
- Διαδραστικός χάρτης Αναλυτικών προγραμμάτων κάθε χώρας
https://view.genial.ly/61234da670ad990dbae90869/interactive-image-curriculum-integration
- Παρουσίαση μαθητών
https://padlet.com/margaridamapaim/Bookmarks
- Παιχνίδι με λογότυπο έργου
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=37bda5419d30
- Δραστηριότητες για τη ΧΑΡΑ
https://padlet.com/margaridamapaim/y2nxn7l6b9liddm6
- Δραστηριότητες για τη ΛΥΠΗ
https://padlet.com/lurdesferreira26/do1hjnh59gf2s3ec
- Δραστηριότητες για το ΘΥΜΟ
https://padlet.com/dulcehelenamoreiramesquita/pkz6zkz61g2oxg8d
- Δραστηριότητες για την ΗΡΕΜΙΑ
https://padlet.com/anateixeira3265/juvaf5cis0tu7ji8
- Δραστηριότητες για τον ΦΟΒΟ
https://padlet.com/dulcehelenamoreiramesquita/qq116z6u5u74jqb1
- Δραστηριότητες για την ΑΓΑΠΗ και ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ στην Ουκρανία
https://padlet.com/kosgaras/6gpg4bs5btt0yq29
- Δημιουργία Γωνιάς Συναισθημάτων στην τάξη (συλλογή – ανταλλαγή ιδεών)
https://padlet.com/stefaniavilla5/3oq2w6ze133kqn87
- Καταιγισμός ιδεών I’ m happy when…
https://www.youtube.com/watch?v=MF0foLLmHJE
- Συνεργατικό υλικό Εικονικό Μουσείο της Χαράς
https://www.emaze.com/@ALRRCRFRO/you-feeli-feel-
- Συνεργατική δημιουργία Το βιβλίο των Συναισθημάτων
https://www.storyjumper.com/book/read/121920852/THE-EMOTIONS-ACTIVITIES#page/15
- Συνεργατική δημιουργία Video- Audio Library with Stories
https://invite.bublup.com/xkvzjulXwfZx
- Συνεργατική δημιουργία Calm Kit
https://view.genial.ly/61f699ebb021450012af0d44/presentation-calm-kit
- Συνεργατική δημιουργία ιστορίας- ebook
https://www.storyjumper.com/book/showframe/131429312/WHAT-HAPPENED#
- Μηνύματα Αγάπης
- Παρουσίαση και αξιολόγηση έργου μέσω voicethread
https://voicethread.com/myvoice/thread/18817153/119672135/119176401
VIDEO:
Το έργο βραβεύτηκε με την Εθνική και Ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας eTwinning
You feel… I feel 2021-2022 από Νηπιαγωγείο Κεντριού διατίθεται με άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.