The eTwinning World of Eric Carle 2021-2022

c5aa3f6c6 large

Στο έργο eTwinning World of Eric Carle συμμετείχαν 18 σχολεία από Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Πολωνία και Τουρκία.

34 εκπαιδευτικοί συνεργαστήκαμε για την προώθηση της πολυγλωσσίας μέσα από STEAM δραστηριότητες. Αξιοποιώντας τα παραμύθια του Έρικ Kαρλ τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με την αγγλική γλώσσα.

Οι ευχάριστες-παιγνιώδεις συνεργατικές δραστηριότητες συνέβαλλαν στο να αναπτύξουν τα παιδιά θετική στάση απέναντι σε γλώσσες και κουλτούρες διαφορετικές από τη δική τους και να διαπιστώσουν βιωματικά τον ρόλο που παίζει η αγγλική γλώσσα στην επικοινωνία των ανθρώπων από διαφορετικά πολιτισμικά και γλωσσικά περιβάλλοντα.

Ακόμη μέσα από τα παραμύθια, τα παιδιά προσέγγισαν μαθηματικές έννοιες, εισήχθησαν στη αλγοριθμική και υπολογιστική σκέψη, απέκτησαν κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες, δεξιότητες ψηφιακού εγγραμματισμού και κατακτήσαν με δημιουργικό τρόπο ένα πρώτο βασικό λεξιλόγιο στην αγγλική γλώσσα (χαιρετισμοί, αριθμοί, χρώματα, μέρες, εποχές, φρούτα-λαχανικά, ζώα, ώρα).

Κατά την υλοποίηση του έργου χρησιμοποιήθηκε η τεχνολογία από όλους τους εταίρους ώστε να εμπλουτιστούν οι δραστηριότητες, να ενισχυθεί η μαθησιακή διαδικασία, να επιτευχθεί η συνεργατική μάθηση.
Η πλατφόρμα του twinspace αξιοποιήθηκε ως πίνακας ανακοινώσεων, για παρουσίαση των δράσεων, ψηφοφορία, επικοινωνία των μελών μέσω διαδικτυακών συναντήσεων. Ο καταμερισμός των εργασιών ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς γινόταν με συνεργατικά εγγράφα. Η επικοινωνία μεταξύ των εταίρων γινόταν επίσης μέσω facebook και messenger.
Τα παιδιά διασκέδασαν και αλληλεπίδρασαν με online εκπαιδευτικά παιχνίδια (wordwall, jigsaw, wheelofnames) και ήρθαν σε επαφή με τη χρήση του QR CODE μέσω των παιχνιδιών ρομποτικής. Επίσης μέσα από το youtube και ιστοσελίδες ήρθαν σε επαφή με βιβλία του Eric Carle και συνοδευτικό εκπαιδευτικό υλικό.
Για τη δημιουργία συνεργατικών βιβλίων χρησιμοποιήσαμε το Storyjumper και το bookcreator και για τις παρουσιάσεις τον canva, το jumpboard, google slides.
Συμμετείχαμε στο European Code Week με ένα παιχνίδι ρομποτικής, όπου τα παιδιά μάθαιναν προγραμματισμό με τη χρήση του Beebot.
Δημιουργήσαμε εικονικό μουσείο στο emaze, εικονικό ζωολογικό κήπο και εικονική online βιβλιοθήκη στο genially. Σε padlet αναρτήθηκαν διάφορες δραστηριότητες.
Χρησιμοποιήσαμε προγράμματα επεξεργασίας φωτογραφιών, για δημιουργία κολάζ (byfanky) και αφισών  (postermywall) καθώς και δημιουργίας βίντεο (movie maker, canva). Τα βίντεο παρουσίασης που δημιουργήσαμε
αναρτήθηκαν στο youtube.
Τέλος, δημιουργήσαμε τη δική μας συνεργατική ραδιοφωνική εκπομπή χρησιμοποιώντας το Audacity, και την μεταδώσαμε από το ESR.
Σε όλο το υλικό δεν εμφανίζονται τα πρόσωπα των παιδιών και δεν
αναγράφονται προσωπικά τους στοιχεία. Τα βίντεο, η μουσική, οι εικόνες καθώς και τα προγράμματα, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν για τις ανάγκες σχεδιασμού του έργου, ήταν όλα ελεύθερα στο διαδίκτυο.
Ζητήσαμε και εξασφαλίσαμε από τους γονείς υπεύθυνες δηλώσεις συγκατάθεσης συμμετοχής των παιδιών πριν την έναρξη του έργου.

Συνεργατικά προϊόντα : https://wakelet.com/wake/VwxuV6JalIw5SSqOO2XPY

Ραδιοφωνική εκπομπή : http://europeanschoolradio.eu/el/archives/podcasts/7761

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ

  1.   Children Evaluation
  2.   Teachers Evaluation

3.       Happy European Language Day 2021

4.       On Line Book library

5.       ERIC CARLE’ S GALLERY

6.       “Children, children what do you see?”

7.       Code Week:Brown Bear, Brown Bear what do you see?

8.       «”From Head to Toe”,  Let’s do gymnastics together!!»

  1.   Eric Carle: Christmas Project

10.   Αφίσα “The Tinny Seed”

11.   The Hidden Seeds

12.   Our virtual genially zoo

13.   The caterpillar’s birthday  album

14.   What do you do at your school at a certain time of the day?

Το έργο βραβεύτηκε με την Εθνική και την Ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας eTwinning

Screenshot 1 2Screenshot 1 6

CC BY-NC-SA 4.0 The eTwinning World of Eric Carle 2021-2022 από Νηπιαγωγείο Κεντριού διατίθεται με άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.