Δώδεκα Ευρωπαϊκά Νηπιαγωγεία συνεργάστηκαν για την προώθηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών μέσω διαφήμισης.
Δημιούργησαν λογότυπο, γνωρίστηκαν μέσω βίντεο, εργασιών διασχολικών ομάδων, τηλεδιασκέψεων, χρησιμοποιώντας σλόγκαν και μασκότ. Με αφόρμηση ενός βίντεο, online έρευνας, παιχνιδιών, διαφημίσεων, χρήσης εργαλείων web2.0, ερευνήθηκαν οι πρώιμες γνώσεις των παιδιών και μελετήθηκε το τεχνικό μέρος των διαφημίσεων. Δημιούργησαν έντυπες διαφημίσεις (Three-fold brochure), ηλεκτρονικές (Youtube Channel), συνεργατικές αφίσες «Βulling poster», Mother’s day posters, Χριστουγεννιάτικες δράσεις :«12 Days Kidness and Nutrition» και συνταγές.
Τοπικά προϊόντα ανταλλάχθηκαν και συσκευάστηκαν πρωτότυπα. Τελικό αποτέλεσμα του έργου είναι η προώθηση τους «Brochure of local products» και η προώθηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών «A complete meal with local products» (online menu – catalogue).
Το έργο αξιολογήθηκε από μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς. Παρουσιάστηκε στην σχολική τάξη και ευρύτερα.
Μπορείτε να δείτε τις δρ;aσεις συγκεντρωμένες
https://www.youtube.com/channel/UCmwLfQVKQVLUfkasbVX4Ydw/playlists
http://www.popi-it.gr/nipiagogio-programmata/e-twin-kids-advertising-healthy-food/
Menu catalogue with topical products : https://issuu.com/52069/docs/kids_advertising_healthy_food_-_men_9ec083d074e179
Προτείνουμε Μασκότ και σλόγκαν για το σχολείο μας:
https://issuu.com/52069/docs/book-maskots-school
Το έργο βραβεύτηκε με την εθνική και Ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας eTwinning
Kids advertising Healthy food 2016-2017 από Νηπιαγωγείο Κεντριού διατίθεται με άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.