Στις 11 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας η γιορτή λήξης της φετινής σχολικής χρονιάς. Ήταν μια ξεχωριστή και όμορφη μέρα γεμάτη χαρά, τραγούδια, χορούς και χαμόγελα!
Τα παιδιά τραγούδησαν αγαπημένα τραγούδια, χόρεψαν με ενθουσιασμό και παρουσίασαν τη θεατρική παράσταση «Το καφενείο, η Ωραία Ελλάς», εντυπωσιάζοντας όλους τους γονείς και τους καλεσμένους με το ταλέντο και τη ζωντάνια τους.

Η γιορτή μας έκλεισε με συγκίνηση αλλά και πολλές όμορφες αναμνήσεις από όσα ζήσαμε μαζί αυτή τη σχολική χρονιά.
Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά και στις οικογένειές τους ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι!
Καλό καλοκαίρι! ☀️🏖️