Καλοκαιρινή γιορτή !

Στις 11 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας η γιορτή λήξης της φετινής σχολικής χρονιάς. Ήταν μια ξεχωριστή και όμορφη μέρα γεμάτη χαρά, τραγούδια, χορούς και χαμόγελα!

Τα παιδιά τραγούδησαν αγαπημένα τραγούδια, χόρεψαν με ενθουσιασμό και παρουσίασαν τη θεατρική παράσταση «Το καφενείο, η Ωραία Ελλάς», εντυπωσιάζοντας όλους τους γονείς και τους καλεσμένους με το ταλέντο και τη ζωντάνια τους.20260611 150627 4C1AD695 920A 4CD7 8698 C7DA43B9B4DC 20260611 150624 B766BE7D EF1A 4D82 A526 F8320D2558E0 20260611 144328 F3E3BE5C 85AB 4C53 B234 06FD92DF3642

Η γιορτή μας έκλεισε με συγκίνηση αλλά και πολλές όμορφες αναμνήσεις από όσα ζήσαμε μαζί αυτή τη σχολική χρονιά.

Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά και στις οικογένειές τους ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι!

Καλό καλοκαίρι! ☀️🏖️

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *