ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Με μεγάλη χαρά και ευγνωμοσύνη το Νηπιαγωγείο μας ευχαριστεί θερμά τον ΔΕΣΜΟΣ και το πρόγραμμα ΔΕΣΜΟΣ για τα Σχολεία για την πολύτιμη δωρεά τους προς τη σχολική μας μονάδα.

Η προσφορά δύο επίπλων αποθήκευσης παιχνιδιών, μίας βιβλιοθήκης, μίας ντουλάπας αποθήκευσης και μίας smart τηλεόρασης συμβάλλει ουσιαστικά στη βελτίωση της καθημερινότητας των παιδιών και στη δημιουργία ενός πιο οργανωμένου, σύγχρονου και δημιουργικού μαθησιακού περιβάλλοντος.

Το έργο του ΔΕΣΜΟΣ αποτελεί ένα φωτεινό παράδειγμα κοινωνικής προσφοράς και έμπρακτης στήριξης της εκπαιδευτικής κοινότητας. Μέσα από το πρόγραμμα ΔΕΣΜΟΣ για τα Σχολεία ενισχύονται σχολεία σε όλη τη χώρα, δίνοντας τη δυνατότητα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς να έχουν πρόσβαση σε καλύτερες υποδομές και περισσότερα εκπαιδευτικά μέσα.

Τέτοιες πρωτοβουλίες αναδεικνύουν τη σημασία της συνεργασίας και της αλληλεγγύης και μας γεμίζουν αισιοδοξία για το μέλλον της εκπαίδευσης και των παιδιών μας.

Σας ευχαριστούμε θερμά για τη γενναιόδωρη προσφορά και τη στήριξή σας στο έργο μας!
Desmos gia ta Scholeia Logo 2 1

Η πρώτη μας εκδρομή: Μικροί πυροσβέστες εν δράση !

Η πρώτη μας εκδρομή ήταν μια εμπειρία μοναδική, γεμάτη ενθουσιασμό, γνώση και χαμόγελα! Με ανυπομονησία και λαμπερά μάτια, τα παιδιά ξεκίνησαν για να γνωρίσουν από κοντά έναν χώρο γεμάτο δράση και προσφορά: την Πυροσβεστική Υπηρεσία.

Κατά την άφιξή μας, οι πυροσβέστες μάς υποδέχτηκαν με ζεστασιά και προθυμία να μοιραστούν μαζί μας το σημαντικό έργο τους. Με λόγο απλό αλλά ουσιαστικό, μίλησαν στα παιδιά για την αποστολή της υπηρεσίας, τονίζοντας την αξία της βοήθειας προς τον συνάνθρωπο και της προστασίας του περιβάλλοντος. Τα παιδιά έμαθαν για τις δεξιότητες που χρειάζεται να έχει ένας πυροσβέστης: θάρρος, υπευθυνότητα, συνεργασία και ετοιμότητα.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσε η παρουσίαση της στολής, που τα παιδιά παρατήρησαν με θαυμασμό, ενώ η επίδειξη του πυροσβεστικού οχήματος ενθουσίασε μικρούς και μεγάλους. Η πιο συναρπαστική στιγμή, όμως, ήταν όταν τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κρατήσουν τη μάνικα και να ρίξουν νερό, νιώθοντας για λίγο μικροί «ήρωες» εν δράση!

Η εκδρομή μας συνεχίστηκε στο αμφιθέατρο, έναν χώρο γεμάτο φύση και ελευθερία. Εκεί, τα παιδιά έπαιξαν, γέλασαν, έτρεξαν και απόλαυσαν τη χαρά της συντροφιάς και του παιχνιδιού. Οι φωνές τους γέμισαν τον χώρο ζωντάνια και η ευτυχία τους ήταν διάχυτη σε κάθε γωνιά.

Η πρώτη μας εκδρομή δεν ήταν απλώς μια έξοδος από την τάξη· ήταν ένα πολύτιμο μάθημα ζωής, γεμάτο εμπειρίες, εικόνες και συναισθήματα που θα μας συντροφεύουν για καιρό. Με ανυπομονησία περιμένουμε την επόμενη μας περιπέτεια!

8414A609 5CB0 4D8C 83CA 23662CDCE693 8A7C1EBF 87FB 4A85 B24D 20417E2FF88F