Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης “Μυστική αποστολή: Υγιεινούπολη”, τα φιλοξενούμενα παιδιά του Νηπιαγωγείου γνώρισαν τα φρούτα και τα λαχανικά των εποχών. Κι αφού διανύουμε την εποχή του χειμώνα, παίξαμε παιχνίδι γευσιγνωσίας με φρούτα της εποχής. Τα παιδιά μάντεψαν σωστά όλα τα φρούτα που ψηλάφισαν και γεύτηκαν και σαν επιβράβευση φτιάξαμε μια πολύχρωμη και νόστιμη φρουτοσαλάτα!
