ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ “ΜΥΣΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ: ΥΓΙΕΙΝΟΥΠΟΛΗ”

Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης “Μυστική αποστολή: Υγιεινούπολη”, τα φιλοξενούμενα παιδιά του Νηπιαγωγείου, λόγω της σαρακοστής που διανύουμε, έκαναν ένα σαρακοστιανό πικ-νικ και δοκίμασαν νέες νηστίσιμες και υγιεινές τροφές! Προηγήθηκε στην αυλή του σχολείου μάθημα γυμναστικής και τα παιδιά πήραν δυνάμεις για τη προετοιμασία του πικ-νικ που ακολούθησε!IMG 0691 IMG 0695 IMG 0701 IMG 0710 IMG 0716 IMG 0934 IMG 0935 IMG 0936 IMG 0937 IMG 0938 IMG 0939