Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης “Μυστική αποστολή: Υγιεινούπολη”, τα φιλοξενούμενα παιδιά του Νηπιαγωγείου, λόγω της σαρακοστής που διανύουμε, έκαναν ένα σαρακοστιανό πικ-νικ και δοκίμασαν νέες νηστίσιμες και υγιεινές τροφές! Προηγήθηκε στην αυλή του σχολείου μάθημα γυμναστικής και τα παιδιά πήραν δυνάμεις για τη προετοιμασία του πικ-νικ που ακολούθησε!
