Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης “Μυστική αποστολή: Υγιεινούπολη”, και μιας που πλησιάζει το Πάσχα, τα φιλοξενούμενα παιδιά του Νηπιαγωγείου παρασκεύασαν πασχαλινά κουλουράκια χρησιμοποιώντας υγιεινά υλικά. Συμμετείχαν στη καταγραφή της συνταγής, στη προετοιμασία των υλικών και με πολύ μεγάλο ενθουσιασμό συμμετείχαν και στο ζύμωμα! Τα σχέδια τους…καταπληκτικά!
