Η Άνοιξη “μπήκε” πια για τα καλά! Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης “Μυστική αποστολή: Υγιεινούπολη”, τα φιλοξενούμενα παιδιά του Νηπιαγωγείου διαχώρισαν τα φρούτα και τα λαχανικά της άνοιξης. Βρήκαμε αφορμή, λοιπόν, να παίξουμε το πολύ αγαπητό μας παιχνίδι…αυτό της γευσιγνωσίας! Δε μας ξεγελάει κανείς στη γεύση και στην όσφρηση και μαντεύουμε όλα τα φρούτα σωστά! Και η επιβράβευσή μας;…Μια πολύχρωμη και πολύ νόστιμη ανοιξιάτικη φρουτοσαλάτα!
