Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης “Μυστική αποστολή: Υγιεινούπολη”, και καθώς βρισκόμαστε μια ανάσα πριν από την Μεγάλη Εβδομάδα και το Σάββατο του Λαζάρου, τα φιλοξενούμενα παιδιά του Νηπιαγωγείου παρασκεύασαν λαζαράκια, χρησιμοποιώντας υγιεινά υλικά, όπως έχουν μάθει πλέον! Ο καιρός μας χαμογέλασε και έτσι βρήκαμε ευκαιρία να βγούμε στην αυλή μας και να παίξουμε ένα κινητικό παιχνίδι!




