Την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου στον Παιδικό Σταθμό & το Νηπιαγωγείο κόψαμε την Πρωτοχρονιάτικη Πίτα μας!
Ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Μαντινείας & Κυνουρίας και Πρόεδρος των δομών κ.κ. Επιφάνιος , ευλόγησε την εκδήλωση, συνομίλησε με τα φιλοξενούμενα παιδιά και το προσωπικό , ευχόμενος υγεία και φώτιση, καλή και δημιουργική χρονιά σε αυτά και τις οικογένειές τους. Εκ μέρους του προσωπικού τον καλωσόρισε, ευχόμενος να είναι πάντα άξιος και να είναι πολλά τα έτη ποιμαντορίας του, ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος των δομών μας κ. Παναγιώτης Βαλασόπουλος.
Στο τέλος της μικρής αυτής γιορτής τα φιλοξενούμενα παιδιά μας με τον ιδιαίτερο δικό τους τρόπο , προσέφεραν στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας μια εικόνα του Αγ. Επιφανίου, την οποία χειροτέχνησαν στα πλαίσια των μαθημάτων τους μαζί με το εκπαιδευτικό προσωπικό, ως ελάχιστο δώρο αγάπης και σε ανάμνηση της ημέρας αυτής.




