Με το Νηπιαγωγείο της Ιεράς Μητροπόλεως Μαντινείας κ Κυνουρίας, κ τις δασκάλες μας επισκεφθήκαμε τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μαντινείας κ Κυνουρίας κκ Επιφάνειο.Τα φιλοξενούμενα παιδιά μας ευχήθηκαν με κάλαντα κ τραγούδι, αλλά και χάρισαν στον Μητροπολίτη μας το παραδοσιακό Χριστόψωμο που ζύμωσαν με την δασκάλα τους!!Χρόνια Πολλά κ του ΧΡΟΝΟΥ!!
