Ενημέρωση

 

Αγαπητοί γονείς,

σας κοινοποιούμε την νέα εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ ,την οποία λάβαμε την Παρασκευή 11-09-2020 το μεσημέρι, στο παρακάτω PDF.


Φόρτωση PDF…

Ο αγιασμός θα πραγματοποιηθεί,όπως είχε προγραμματιστεί,κανονικά την Δευτέρα 14-09-2020 και ώρα 11:00πμ.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο τα παιδιά θα προσέλθουν στο σχολείο το πρωί, από 08:15 π.μ-08-30 πμ και θα αποχωρήσουν μετά τον αγιασμό.

Μαζί τους θα έχουν την τσάντα τους,το παγουρίνο,μια πετσέτα,το πρωινό τους και τη μάσκα τους.

Μια ιδιαίτερη  χρονιά ξεκινά ας οπλιστούμε με υπομονή, αισιοδοξία, χαμόγελα και πάνω από όλα καλή συνεργασία.

 

Το διδακτικό προσωπικό

Αγιασμός

Νηπιαγωγείο  Γυμνού

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί στις 14/09/2019, ημέρα Δευτέρα και ώρα: 11:00 π.μ στον αύλειο χώρο του σχολείου μας. Παρακαλούμε λόγω των συνθηκών  (COVID-19), κάθε μαθητής να συνοδεύεται από έναν μόνο γονέα/κηδεμόνα.

 

Καλή σχολική χρονιά!!!

Έναρξη σχολικής χρονιάς 2020-21

Αγαπητοί γονείς

Ευχόμαστε να έχουμε μια καλή, δημιουργική και με υγεία σχολική χρονιά.

Η λειτουργία των σχολείων κατά την διάρκεια της πανδημίας είναι σημαντική. Η παρουσία των παιδιών είναι απαραίτητη. Στο σχολείο αναπτύσσουν δεξιότητες, αποκτούν αυτοπεποίθηση, αυτοεκτίμηση και κατακτούν νέες γνώσεις.

Οι σχέσεις με τους εκπαιδευτικούς και τους συμμαθητές τους βοηθούν στη κοινωνική και συναισθηματική ολοκλήρωση τους.

Ξεκινούμε μια ιδιαίτερη σχολική χρονιά με νέους κανόνες και με μια άλλη πραγματικότητα από αυτή που είχαμε συνηθίσει.

Ο τρόπος λειτουργίας των σχολείων είναι απόφαση του υπουργείου παιδείας και θρησκευμάτων και της επιστημονικής κοινότητας. Οφείλουμε να σεβαστούμε  και να  ακολουθήσουμε τις οδηγίες, για την ασφάλεια και την υγεία όλων μας.

Ευχαριστούμε

Οι νηπιαγωγοί

 

Γιορτή του Πατέρα

Η Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα γιορτάζεται κάθε τρίτη Κυριακή του Ιουνίου.

Εμπνεύστρια της Παγκόσμιας Ημέρας του Πατέρα ήταν η αμερικανίδα Σονόρα Σμαρτ – Ντοντ, που θέλησε να καθιερώσει μια γιορτή ανάλογη με την Ημέρα της Μητέρας, προκειμένου να τιμήσει τον πατέρα της Γουίλιαμ Σμαρτ, βετεράνο του Αμερικανικού Εμφυλίου Πολέμου, που ανέθρεψε μόνος του τα 6 παιδιά της οικογένειας.

Ο πρώτος εορτασμός της Ημέρας του Πατέρα έγινε στις 19 Ιουνίου 1910 στο Σπόκεν της πολιτείας Γουάσινγκτον, όπου ζούσε η οικογένεια Σμαρτ. Παρέμεινε ένα γεγονός τοπικής σημασίας για πολλά χρόνια μέχρι το 1966, οπότε ο τότε αμερικανός πρόεδρος Λίντον Τζόνσον με διάταγμά του ανακήρυξε την τρίτη Κυριακή του Ιουνίου ως Ημέρα του Πατέρα. Έκτοτε ο εορτασμός περάσε τα αμερικανικά σύνορα και έχει διεθνοποιηθεί.

Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας θέλησαν να πουν Χρόνια Πολλά στους μπαμπάδες τους μέσα από μια όμορφη κάρτα:

Χρόνια Πολλά λοιπόν σε όλους τους μπαμπάδες!

Καλοκαιρινά τραγούδια

Πατώντας πάνω στην εικόνα ακούω ένα πολύ αγαπημένο καλοκαιρινό τραγούδι των παιδιών «Καλοκαίρι θα μυρίσει» και το μελοποιημένο ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη «Τα τζιτζίκια».