Άνοιξη- Δημιουργίες των παιδιών.

Οι μικροί μας μαθητές  καλώς ορίζουν την Άνοιξη και τα “παιδιά” της ( Μάρτιο , Απρίλιο, Μάιο) με κατασκευές.

Μπράβο Μαρία Τ!

Μπράβο Ευαγγελία Τ.!

Μπράβο Πάνο Τ.!

Άνοιξη, η φύση ανθίζει, οι πεταλούδες πετούν πάνω από τα λουλούδια και τις πρασινάδες. Ετοιμαζόμαστε για τη μεγαλύτερη γιορτή της χριστιανοσύνης, το Πάσχα.

Τα παιδιά με φαντασία και  με χειροτεχνίες αποτύπωσαν τα χαρακτηριστικά  της Άνοιξης.

Μπράβο σας παιδιά!

Δεινόσαυροι -Δημιουργίες μαθητών

Μπράβο Κωνσταντίνε Μιχαήλ!

Μια από τις αγαπημένες ενότητες του Κωνσταντίνου Μιχαήλ είναι οι δεινόσαυροι. Έφτιαξε το δικό του Απατόσαυρο με χάρτινο πιάτο για σώμα και πόδια από ρολά υγείας.

Άνοιξη-Δημιουργίες μαθητών

Καλώς όρισες Άνοιξη

  Μπράβο Κωνσταντίνε!

Ο μικρός μαθητής, Κωνσταντίνος Δ., μας εύχεται “καλό μήνα” με αυτή την υπέροχη  κατασκευή, που δημιούργησε με πλαστικά καπάκια αναψυκτικών.

Αναστολή δια ζώσης εκπαίδευσης

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι με απόφαση της πολιτικής προστασίας, από 13-02-2021 ως 22-02-2021, ολόκληρος ο Νομός Ευβοίας εντάσσεται στο επίπεδο πολύ αυξημένου κινδύνου και κατά συνέπεια αναστέλλεται η δια ζώσης  εκπαίδευσης.

Από τη Δευτέρα 18-02-2021 ως 22-02-2021,τα μαθήματα θα γίνουν μέσω webex  και με το ωράριο της τηλε-εκπαίδευσης, 02:10 μ.μ.

Σας θυμίζουμε ότι η Σύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (Webex) είναι υποχρεωτική. Η παρουσία των παιδιών επιβεβαιώνεται με το ψηφιακό τους αποτύπωμα  κατά την σύνδεση του  στην εικονική τάξη.  

Το διδακτικό προσωπικό

Ανακοίνωση

Αγαπητοί γονείς.

σας ενημερώνουμε ότι με απόφαση του Δημάρχου Ερέτριας  το σχολείο μας θα παραμείνει κλειστό, την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021 και την Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2021,λόγω απολύμανση του σχολείου. Τα μαθήματα θα γίνουν μέσω webex  και με το ωράριο της τηλεκπαίδευσης, 14:10 -16:20

Το διδακτικό προσωπικό

Δια ζώσης εκπαίδευση

Αγαπητοί γονείς,

καλή χρονιά με υγεία!

Σας ενημερώνουμε πως την Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021 θα ξεκινήσει η δια ζώσης λειτουργία των σχολικών μονάδων  Π.Ε.

 Το Ολοήμερο τμήμα θα λειτουργήσει κανονικά.

Η ώρα προσέλευσης παραμένει ως έχει

08:15-08:30 π.μ

Η ώρα αποχώρησης:

Για το πρωινό 1 τμήμα 12:45

  Για το πρωινό 2 τμήμα 13:00

Καλή αρχή!!