Οι μικροί μας μαθητές καλώς ορίζουν την Άνοιξη και τα “παιδιά” της ( Μάρτιο , Απρίλιο, Μάιο) με κατασκευές.
Μπράβο Ευαγγελία Τ.!
Μπράβο Πάνο Τ.!
Άνοιξη, η φύση ανθίζει, οι πεταλούδες πετούν πάνω από τα λουλούδια και τις πρασινάδες. Ετοιμαζόμαστε για τη μεγαλύτερη γιορτή της χριστιανοσύνης, το Πάσχα.
Τα παιδιά με φαντασία και με χειροτεχνίες αποτύπωσαν τα χαρακτηριστικά της Άνοιξης.
Μπράβο σας παιδιά!












