Λαχανόκηπος

Ανατροφοδότηση

Μαζί με τους μαθητές φτιάξαμε ένα ψηφιακό βιβλίο που μοιράσαμε σε όλους τους παρευρισκόμενους στη γιορτή που διοργανώσαμε στο τέλος για την διάχυση της δράσης στη τοπική κοινότητα

σε μορφή QR. Το βιβλίο περιείχε πληροφορίες για διάφορα λαχανικά και συνταγές

 

https://www.storyjumper.com/book/read/182341961/—–

 

Oi mikroi kallierghtes toy Faroy Aylidas 2

 

Παίξαμε στο διαδραστικό πίνακα το ψηφιακό παιχνίδι: “Οι μικροί καλλιεργητές του Φάρου Αυλίδας”. Μέσα από ερωτήσεις -κουίζ ανακαλύψαμε το χαμένο σπόρο.

 

https://view.genially.com/67e17e99dfee6e7522bcf667/interactive-content-oi-mikroi-kallierghtes-toy-faroy-aylidas

 

Παίξαμε με το beebot. Χωριστήκαμε σε τέσσερεις ομάδες και η κάθε ομάδα διάλεξε μία κάρτα με αίνιγμα και αφού το έβρισκε οδηγούσε το μελισσάκι στο σωστό λαχανικό ή φρούτο και στο αντίστοιχο φύλλο του.

 

Screenshot 2025 06 18 195013

 

Screenshot 2025 05 22 215710Screenshot 2025 05 22 220125.png 2Screenshot 2025 05 22 220701Screenshot 2025 05 22 221116

 

https://drive.google.com/file/d/1Woolpwy4_yfSAfjDlVrSYkRJcm4fvprU/view

 

Λαχανόκηπος

Επίσκεψη Γεωπόνου

IMG 20250502 122441 IMG 20250502 122528  IMG 20250502 122550 IMG 20250502 122658

 

Επίσκεψη σε χωράφι

 

IMG 20250522 095116  IMG 20250522 095123  IMG 20250522 095301  IMG 20250522 095435

Συγκομιδή

IMG 20250507 110058  IMG 20250507 110117    IMG 20250507 105825  IMG 20250508 124639 IMG 20250508 124608 IMG 20250515 121432  IMG 20250508 125029  IMG 20250508 124715  IMG 20250515 121334  IMG 20250515 121430 IMG 20250515 121432 1  IMG 20250523 190732IMG 20250508 125612    IMG 20250508 125554  IMG 20250526 124456  0c451cb9 7380 4d9c a892 a0c675702c05

https://www.veed.io/view/bc8c2462-1c84-4c60-8c9c-3924e4da28c4?panel=share

https://www.canva.com/design/DAGolDZEQS8/ECVnsoEinC1U_PEzAGkWEw/edit?utm_content=DAGolDZEQS8&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

Στάδια Δημιουργίας της Δράσης

  1. Καταιγισμός ιδεών

IMG 20250410 101008    IMG 20250410 101409      IMG 20250409 104123

https://excalidraw.com/

 

2. Συλλογή πληροφοριών

 

IMG 20250403 124340      IMG 20250403 124431

 

3.  Προτάσεις για παρέμβαση

 

IMG 20250403 113539    IMG 20250403 113834  IMG 20250403 115031  IMG 20250403 115039

 

4.Ψηφοφορία για τις επικρατέστερες προτάσεις

IMG 20250410 122704     IMG 20250410 122735    IMG 20250410 122405    IMG 20250410 122639

5.Διαχωρισμός σε ομάδες

Δημιουργήθηκαν τρεις ομάδες δράσης. Η κάθε ομάδα πήρε την ονομασία της από το είδος που θα φύτευε (Λαχανοκαλλιεργητές, Φρουτοκαλλιεργητές, Δεντροφυτευτές). Η κάθε ομάδα ανέλαβε το ανάλογο παρτέρι για το οποίο είχε την υποχρέωση να φροντίζει.

 

 

Μετάβαση στο padlet.com

6. Παρέμβαση

Λαχανόκηπος

IMG 20250327 103743 IMG 20250327 104545  IMG 20250327 105646  IMG 20250327 110941   IMG 20250508 124445    0dc528ab e71e 4799 92be 2225200452e5338607a9 db2a 4c80 b9c6 41daf1341e8c    ed0e26cb 95f5 4ab0 b8d7 fa7d98414293     156791cc 418b 4a28 90af 51041d0832f8     IMG 20250327 105821

Δεντροφύτευση

 

IMG 20250502 123653    IMG 20250502 123724   IMG 20250502 124707   IMG 20250502 123242

 

IMG 20250502 123705    IMG 20250502 123603    IMG 20250502 123835     IMG 20250502 123603 1

 

Εκπαιδευτικοί στόχοι του έργου

  1. Εκπαιδευτικοί Στόχοι:
    • Εξοικείωση των παιδιών με τη διαδικασία καλλιέργειας φυτών και την παραγωγή τροφής.
    • Καλλιέργεια βασικών γνώσεων για τη φύση, τους σπόρους, τα φυτά και τη βιώσιμη γεωργία.
    • Ανάπτυξη δεξιοτήτων παρατήρησης, έρευνας και πειραματισμού μέσα από βιωματική μάθηση.
  2. Περιβαλλοντικοί Στόχοι:
    • Κατανόηση της σημασίας της βιώσιμης γεωργίας και της αυτοπαραγωγής τροφής.
    • Ευαισθητοποίηση για τη σημασία του περιβάλλοντος και της προστασίας του.
    • Προώθηση της ιδέας της αειφορίας μέσα από την καλλιέργεια και την κατανάλωση τοπικών προϊόντων.
  3. Κοινωνικοί Στόχοι:
    • Ενίσχυση της συνεργασίας και της ομαδικότητας μέσω της κοινής καλλιέργειας λαχανικών.
    • Ανάπτυξη της επικοινωνίας και της συνεργασίας με επαγγελματίες (γεωπόνοι, γεωργοί) και την τοπική κοινότητα.
    • Ενδυνάμωση της σχέσης γονέων και παιδιών μέσω κοινών δραστηριοτήτων, όπως η προετοιμασία συνταγών.
  4. Ψηφιακοί Στόχοι:
    • Εξοικείωση με τη χρήση τεχνολογικών εργαλείων, όπως μικροσκόπια, διαδραστικοί πίνακες και ρομποτικά παιχνίδια (Beebot).
    • Ανάπτυξη δεξιοτήτων στον ψηφιακό σχεδιασμό μέσω της δημιουργίας χαρτών, παιχνιδιών και QR κωδίκων.
    • Δημιουργία ψηφιακών πόρων (ψηφιακό βιβλίο συνταγών, χάρτης καταστημάτων) για χρήση από την ευρύτερη σχολική κοινότητα.
  5. Ευρύτεροι Αναπτυξιακοί Στόχοι:
    • Ανάπτυξη της υπευθυνότητας μέσα από τη φροντίδα του λαχανόκηπου.
    • Ενίσχυση της κριτικής σκέψης μέσα από την επίλυση προβλημάτων και τη λήψη αποφάσεων κατά τη διάρκεια της καλλιέργειας.
    • Διεύρυνση της κατανόησης για τη σύνδεση της φύσης με τη διατροφή και την καθημερινή ζωή.

 

Σχολική Αυλή με Ζωή και Πράσινο: Μια Υπέροχη Δράση Συνεργασίας!

Με στόχο τη βελτίωση του αύλειου χώρου του νηπιαγωγείου μας, υλοποιήθηκε κατά τη φετινή χρονιά μια πολυδιάστατη και επιτυχημένη δράση που συνδύασε τη συνεργασία σχολείου-οικογένειας, τη δημιουργικότητα και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση.

Η δράση ξεκίνησε με την καταγραφή των αναγκών της αυλής και την ενημέρωση της σχολικής επιτροπής και του Συλλόγου Γονέων. Τα παιδιά, μέσα από ζωγραφιές, μοιράστηκαν πώς ονειρεύονται την αυλή τους, προτείνοντας παιχνίδια, φυτά και παρτέρια. Μέσα από ψηφοφορία, αναδείχθηκαν οι πιο αγαπημένες ιδέες τους, οι οποίες αποτέλεσαν τη βάση του σχεδιασμού.

Σχηματίστηκαν τρεις ομάδες: “λαχανικοκαλλιεργητές”, “δεντροφυτευτές” και “φρουτοκαλλιεργητές”, και ξεκίνησε η δημιουργία του σχολικού μας κήπου. Με τη βοήθεια των γονέων και με υλικά από την τοπική κοινότητα, τα παιδιά φύτεψαν λαχανικά, φρούτα και δέντρα, ενώ φρόντιζαν καθημερινά τα φυτά τους μέσα από οργανωμένο εβδομαδιαίο πρόγραμμα.

Παράλληλα, αξιοποιήθηκαν ψηφιακά εργαλεία, όπως το Padlet και ένας διαδραστικός χάρτης γεωργικών καταστημάτων της περιοχής, ώστε να ενισχυθεί η διάχυση της δράσης. Δημιουργήθηκε επίσης ψηφιακό βιβλίο με τίτλο «Οι μικροί καλλιεργητές του Φάρου Αυλίδας», με οδηγίες φροντίδας φυτών και συνταγές μαγειρικής.

Η αυλή μας ανανεώθηκε χάρη στην υποστήριξη της Δημοτικής Αρχής και τις χορηγίες: επιδιορθώθηκαν και βάφτηκαν επιδαπέδια παιχνίδια, τοποθετήθηκε χλωροτάπητας και προστέθηκαν νέα παιχνίδια. Με τη συμβολή γονέων και παιδιών, ζωγραφίστηκαν χαρούμενες φιγούρες και παιχνίδια στο δάπεδο, δίνοντας χρώμα και ζωή στον εξωτερικό χώρο.

Η δράση κορυφώθηκε με μια μεγάλη εκδήλωση, ανοιχτή στην τοπική κοινωνία, όπου παρουσιάστηκαν οι καλλιέργειες των παιδιών, πραγματοποιήθηκαν βιωματικά εργαστήρια, και μαγειρεύτηκαν γεύματα με προϊόντα από τον σχολικό μας κήπο. Ιδιαίτερη στιγμή αποτέλεσε η θεατρική παράσταση «Ο Καραγκιόζης μανάβης».

Η δράση άφησε ανεξίτηλο αποτύπωμα στην καθημερινότητα του σχολείου, ενισχύοντας την περιβαλλοντική συνείδηση των παιδιών και την αίσθηση του “ανήκειν” σε μια ζωντανή, συμμετοχική σχολική κοινότητα.

1 1.png 1 23 pixiz 20 05 2025 21 40 40      pixiz 20 05 2025 21 43 47    Screenshot 2025 05 25 005357    Screenshot 2025 05 25 224628   Screenshot 2025 05 25 234827      Screenshot 2025 05 26 000349

3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Η Οικογένεια – Η δική μου μοναδική αγκαλιά!

Στο πλαίσιο του 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας ταξίδεψαν στον υπέροχο κόσμο της οικογένειας, αυτής της πολύτιμης “φωλιάς” αγάπης, στήριξης και αποδοχής.

Ξεκινήσαμε τη δραστηριότητά μας συζητώντας για το τι σημαίνει οικογένεια και γιατί είναι τόσο σημαντική στη ζωή μας. Κάθε παιδί εξέφρασε μια λέξη που του ερχόταν στο μυαλό όταν άκουγε τη λέξη “οικογένεια”: λέξεις γεμάτες αγάπη, θαλπωρή, φροντίδα, παιχνίδι και αγκαλιές!

Στη συνέχεια, δόθηκε η ευκαιρία σε κάθε παιδί να παρουσιάσει τη δική του οικογένεια: πόσα μέλη την αποτελούν, ποιοι ζουν μαζί του στο σπίτι και πώς περνούν όμορφες στιγμές όλοι μαζί.

Για να ενισχύσουμε την αποδοχή και τον σεβασμό στη διαφορετικότητα, διαβάσαμε το υπέροχο παραμύθι της Ιωάννας Μανάφη «Η μονα-δική μου οικογένεια», μέσα από το οποίο τα παιδιά γνώρισαν τις ποικίλες μορφές οικογένειας που υπάρχουν γύρω μας. Συνειδητοποιήσαμε πως κάθε οικογένεια, μικρή ή μεγάλη, αποτελεί έναν μοναδικό θησαυρό αγάπης!

Ακολούθησε εικαστική δραστηριότητα, όπου τα παιδιά ζωγράφισαν τη δική τους οικογένεια, αποτυπώνοντας με χρώματα και χαρά τις ιδιαίτερες στιγμές τους με τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Έπειτα, η συζήτηση επεκτάθηκε στο γενεαλογικό δέντρο. Μιλήσαμε για τους συγγενείς που συνθέτουν την ευρύτερη οικογένειά μας — παππούδες, γιαγιάδες, θείους, ξαδέρφια — και κάθε παιδί δημιούργησε το δικό του γενεαλογικό δέντρο, ανακαλύπτοντας τους «κλάδους» που συνδέουν τις οικογενειακές του ρίζες.

Η δράση μας ολοκληρώθηκε με μια συλλογική δημιουργία: φτιάξαμε μια μεγάλη αφίσα οικογένειας! Στο κέντρο, τοποθετήσαμε τα μέλη μιας τυπικής οικογένειας και γύρω-γύρω κάθε παιδί κόλλησε ένα χρωματιστό μπαλόνι, μέσα στο οποίο έγραψε μια λέξη που χαρακτηρίζει τη δική του οικογένεια. Έτσι, η αφίσα μας γέμισε με λέξεις γεμάτες συναίσθημα: «ζεστασιά», «ασφάλεια», «αγκαλιά», «χαρά», «αγάπη»…

 Μέσα από αυτό το εργαστήριο, τα παιδιά κατανόησαν πως κάθε οικογένεια είναι μοναδική, πολύτιμη και γεμάτη συναίσθημα — όπως ακριβώς και τα ίδια!

                                                 IMG 20250520 124718

Δημιουργώ και καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία ( Εργαστήρια Δεξιοτήτων -Ο κύκλος του νερού)

 

Αρχικά ψάχνουμε να βρούμε στη βιβλιοθήκη του σχολείου βιβλία σχετικά με τη βροχή. Επιλέγουμε να διαβάσουμε το βιβλίο: «Οι σταγόνες ταξιδεύουν». Ακολουθεί συζήτηση σχετικά με τον κύκλο του νερού και ανιχνεύουμε τις γνώσεις των παιδιών σχετικά με το συγκεκριμένο φαινόμενο και τις καταγράφουμε σε ένα εννοιολογικό χάρτη.
 Στη συνέχεια παρακολουθούμε το video: «ο κύκλος του νερού» https://www.youtube.com/watch?v=DHx-SBsSKnA

Συζητάμε για όσα είδαμε και στη συνέχεια κάνουμε το πείραμα με το νερό που βράζει και εξατμίζεται σιγά σιγά για να δουν και να κατανοήσουν το φαινόμενο της εξάτμισης.

Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και φτιάχνουν μια μακέτα του κύκλου του νερού. Η κάθε ομάδα αναλαμβάνει ένα κομμάτι και στη συνέχεια τα ενώνουν για την ολοκλήρωση του έργου.

Στη  συνέχεια τα παιδιά κινούνται στον χώρο ακολουθώντας προκαθορισμένες διαδρομές με βάση συγκεκριμένα σύμβολα και εκτελούν εντολές αντίστοιχες με αυτές της Bee Bot. Με αυτόν τον τρόπο, ενισχύεται η δυνατότητα συνεργασίας, καθώς το ένα παιδί αναλαμβάνει να καθοδηγήσει το άλλο.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες προγραμματίζουν τη Bee-Bot, ώστε να ακολουθήσει τη διαδρομή που αναπαριστά τον κύκλο του νερού.

Ο κύκλος του νερού

 

“Γνωρίζουμε τη Μέλισσα – Μια μικρή εργάτρια της φύσης”

Στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής και βιωματικής μάθησης, στο νηπιαγωγείο μας υλοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα αφιερωμένο στη μέλισσα – ένα τόσο μικρό, μα τόσο σημαντικό έντομο για τη φύση και τον άνθρωπο.

Η δράση είχε ως στόχο τα παιδιά να γνωρίσουν τη ζωή, τη λειτουργία και τη σημασία της μέλισσας στο οικοσύστημα, αναπτύσσοντας οικολογική συνείδηση και σεβασμό προς το φυσικό περιβάλλον.

Μέσα από εικονογραφημένο υλικό, προβολές, παραμύθια και κατασκευές, τα παιδιά έμαθαν για:

  • την ανατομία της μέλισσας και τα μέρη του σώματός της,
  • τη ζωή μέσα στην κυψέλη και τους ρόλους (εργάτρια, βασίλισσα, κηφήνας),
  • τη διαδικασία της επικονίασης,
  • την παραγωγή του μελιού και τα προϊόντα της μέλισσας (γύρη, κερί, πρόπολη),
  • τη σημασία της μέλισσας για τη ζωή στον πλανήτη μας.

Η δράση κορυφώθηκε με την επίσκεψη ενός επαγγελματία μελισσοκόμου στον χώρο του σχολείου μας. Ο μελισσοκόμος παρουσίασε στα παιδιά με πραγματικό εξοπλισμό (στολή, καπνιστήρι, πλαίσια με κερήθρες) την καθημερινότητά του και τους μίλησε με απλό και κατανοητό τρόπο για τη φροντίδα που απαιτεί η μελισσοκομία. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν από κοντά μια πραγματική κυψέλη, να δουν πώς μοιάζουν οι μέλισσες και να δοκιμάσουν φυσικό μέλι, μαθαίνοντας πώς από το λουλούδι φτάνει στο βάζο!

Με ενθουσιασμό συμμετείχαν σε διαδραστικές δραστηριότητες, όπως:

  • κατασκευή μέλισσας με ανακυκλώσιμα υλικά,
  • ζωγραφική κυψέλης και λουλουδιών,
  • ομαδικά παιχνίδια ρόλων με θέμα “η ζωή στην κυψέλη”.

Η δράση έκλεισε με τη δημιουργία συλλογικής αφίσας με το μήνυμα:
Προστατεύουμε τη μέλισσα, προστατεύουμε τη ζωή!”

Τα παιδιά συμμετείχαν με ιδιαίτερη χαρά, έδειξαν ενδιαφέρον και ενθουσιασμό, έμαθαν παίζοντας και βιωματικά κατάλαβαν τη μεγάλη αξία της μέλισσας για τη διατήρηση της ζωής στον πλανήτη.

Επιπλέον τα παιδιά γεύτηκαν νόστιμους λουκουμάδες που έφτιαξαν οι μαμάδες του συλλόγου στο σχολείο μας και μοίρασαν σε όλα τα παιδιά.

Η εμπειρία αυτή ενίσχυσε όχι μόνο τη γνώση τους για τη φύση, αλλά και τη σύνδεσή τους με το επάγγελμα του μελισσοκόμου, αναδεικνύοντας παράλληλα τη σημασία της συνεργασίας ανθρώπου και περιβάλλοντος.

 

IMG 20250408 110501  IMG 20250408 111023  IMG 20250408 111344 IMG 20250408 111628  IMG 20250408 111636    IMG 20250408 111424

Πασχαλινές Δραστηριότητες στο Νηπιαγωγείο μας

Με αφορμή τη γιορτή του Πάσχα, στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε μια σειρά από παιδαγωγικές, δημιουργικές και εθιμικές δραστηριότητες, με στόχο τα παιδιά να γνωρίσουν τη θρησκευτική και πολιτισμική σημασία αυτής της μεγάλης εορτής της Ορθοδοξίας.

Αρχικά, μέσα από αφηγήσεις, συζητήσεις και εικονογραφημένο υλικό, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τα σημαντικότερα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας: τα θαύματα του Ιησού, τα Πάθη Του, τη Σταύρωση και την Ανάσταση. Γνωρίσαμε τους μαθητές του Χριστού και μιλήσαμε για το κλίμα και τα μηνύματα της εποχής εκείνης. Η προσέγγιση ήταν πάντα προσαρμοσμένη στην ηλικία των παιδιών, με στόχο να τους μεταδοθεί με ευαισθησία και απλότητα το μήνυμα της αγάπης, της ελπίδας και της αναγέννησης.

Στο δημιουργικό κομμάτι, τα παιδιά με ενθουσιασμό συμμετείχαν στην κατασκευή πασχαλινών καρτών, αυγοθηκών και καλαθιών, τα οποία διακόσμησαν με πολύ φαντασία. Στη συνέχεια, γεμίσαμε τα καλαθάκια μας με σοκολατένια αυγά, δίνοντας έτσι χαρά και χρώμα στη γιορτινή μας ατμόσφαιρα.

Ιδιαίτερη στιγμή αποτέλεσε η παρασκευή των παραδοσιακών λαζαράκων – μικρών ψωμιών με μορφή του Λαζάρου – τα οποία ετοιμάσαμε όλοι μαζί με αγάπη και φροντίδα. Την τελευταία μέρα πριν τις διακοπές, το απόγευμα, πραγματοποιήσαμε μια ξεχωριστή δράση: παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί συγκεντρωθήκαμε στο σχολείο με αναμμένα φαναράκια – κατασκευασμένα από τα ίδια τα παιδιά – και ψάλαμε τα κάλαντα του Λαζάρου περιδιαβαίνοντας το χωριό.

IMG 20250410 110119 IMG 20250410 110418 IMG 20250410 110912 IMG 20250411 125910 IMG 20250411 095756IMG 20250411 100225IMG 20250411 100302IMG 20250411 110100IMG 20250411 111258 IMG 20250411 110355 IMG 20250411 111253IMG 20250411 111253 1 IMG 20250411 111258 1 IMG 20250411 124845 IMG 20250411 125655 IMG 20250411 125737videoframe 2112 IMG 20250411 202514

Το φαναράκι είναι από το ιστολόγιο” Kinderella”

25η ΜΑΡΤΙΟΥ

Με αφορμή την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου, στο νηπιαγωγείο μας υλοποιήθηκε μια σειρά από παιδαγωγικές και δημιουργικές δραστηριότητες, με στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών και τη γνωριμία τους με τα γεγονότα της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, με τρόπο προσαρμοσμένο στην ηλικία και τα ενδιαφέροντά τους.

Η εκπαιδευτική μας προσέγγιση βασίστηκε κυρίως στη βιωματική μάθηση και στο παιχνίδι, μέσα από τα οποία τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με την έννοια της ελευθερίας, της πατρίδας και της ιστορικής μνήμης. Μέσα από αφηγήσεις παραμυθιών, εικονογραφημένες ιστορίες, θεατρικό παιχνίδι και οπτικοακουστικό υλικό, γνωρίσαμε σπουδαίους ήρωες της Επανάστασης, όπως ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, η Μπουμπουλίνα και ο Παπαφλέσσας.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε στα παιδιά η δραστηριότητα κατασκευής φεσιών, τα οποία έφτιαξαν με ενθουσιασμό χρησιμοποιώντας γκοφρέ χαρτί, κόλλα και ψαλιδάκι. Καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, συζητήσαμε για την παραδοσιακή ενδυμασία των αγωνιστών και τι συμβόλιζαν τα ρούχα εκείνης της εποχής. Τα φέσια αποτέλεσαν μέρος της στολής που φόρεσαν τα παιδιά κατά τη διάρκεια της σχολικής μας γιορτής.

Η γιορτή μας ήταν μια χαρούμενη, συγκινητική και γεμάτη περηφάνια εκδήλωση, στην οποία τα παιδιά απήγγειλαν ποιήματα που είχαν απομνημονεύσει με τη βοήθεια των νηπιαγωγών, τραγούδησαν παραδοσιακά τραγούδια και χόρεψαν χορούς από διάφορα μέρη της Ελλάδας, φορώντας τα φεσάκια τους και άλλα μικρά στοιχεία παραδοσιακής ενδυμασίας. Μέσα από τη συμμετοχή τους, έζησαν το κλίμα της επετείου και απέκτησαν βιωματικές εμπειρίες που ενίσχυσαν την κατανόηση του νοήματός της.

Επιπλέον, το νηπιαγωγείο μας πήρε μέρος στη μαθητική παρέλαση που διοργανώθηκε στην πόλη. Με υπερηφάνεια και χαμόγελα, τα παιδιά περπάτησαν συνοδευόμενα από τις νηπιαγωγούς τους και εκπροσώπησαν επάξια τη σχολική μας μονάδα. Στη συνέχεια, κατέθεσαν ένα στεφάνι στο Ηρώο, ως ένδειξη τιμής και ευγνωμοσύνης προς τους ήρωες του 1821.

Οι δραστηριότητες αυτές πραγματοποιήθηκαν με σεβασμό στη γνωστική και συναισθηματική ηλικία των παιδιών και στέφθηκαν με επιτυχία, καθώς όλα τα νήπια συμμετείχαν ενεργά, με ενθουσιασμό και αγάπη για την πατρίδα. Μέσα από το παιχνίδι, τη δημιουργία, τη μουσική και την αφήγηση, το νηπιαγωγείο έγινε για λίγες μέρες ένας μικρός κόσμος γεμάτος Ελλάδα, Ιστορία και φαντασία.

 

 

IMG 20250324 092922 IMG 20250324 092945 IMG 20250324 094615 IMG 20250324 094633 IMG 20250324 094821 IMG 20250324 095010