eTwinning- Επαγγέλματα- Οδοντίατρος

Συνεχίζουμε με τα επαγγέλματα και μαθαίνουμε για το επάγγελμα του οδοντίατρου. Είπαμε πότε και γιατί πρέπει να επισκεπτόμαστε ένα οδοντίατρο, είδαμε εικόνες με οδοντιατρία, κάποια από τα εργαλεία που χρησιμοποιούν οι οδοντίατροι, τι μηχανήματα χρησιμοποιούν για να δουν τα δόντια κ.λ.π. Στη συνέχεια είδαμε ένα video σχετικά με το πόσο χρήσιμο είναι να φροντίζουμε τα δόντα μας και να πηγαίνουμε συχνά σε ένα οδοντίατρο για να ελέγχουμε την υγιεινή των δοντιών μας. Τέλος κάναμε και τις συγκρίσεις με τους οδοντιάτρους την παλιά εποχή αλλά βρήκαμε εικόνες στο διαδίκτυο για το πως θα μπορύσε να είναι στο μέλλον. Στη συνέχεια φτιάξαμε τρεις αφίσες με οδοντίατρο στο σήμερα ,στο χθες και στο μέλλον με κολλάζ και ζωγραφική από εικόνες που επιλέξαμε στο διαδίκτυο.

IMG 20240417 140627  IMG 20240418 154052 1 IMG 20240418 154052 IMG 20240419 154813

 

IMG 20240419 154817    IMG 20240418 155002 1  IMG 20240418 154916

 

eTwinning- Επαγγέλματα-Μάγειρας

Στη συνέχεια της θεματικής με τα επαγγέλματα μιλήσαμε για το επάγγελμα του μάγειρα. Τα παιδιά είπαν τι κάνει ένας μάγειρας, που μπορεί να δουλέψει, είδαμε σχετικό video και στη συνέχεια όπως και με το προηγούμενο επάγγελμα του γεωργού, είδαμε πως ήταν και πως δούλευαν οι μάγειρες στην παλιά εποχή  και φανταστήκαμε πως θα είναι στο μέλλον. Στη συνέχεια ψάξαμε στο διαδίκτυο για εικόνες και αφού χωριστήκαμε σε ομάδες φτιάξαμε τρία poster με ζωγραφική και κολάζ το μάγειρα του χθές, του σήμερα αλλά και στο μέλλον.

 

IMG 20240414 185736    IMG 20240414 185752    IMG 20240414 185809

 

‘Επειτα γίναμε και οι ίδιοι μάγειρες και με τη βοήθεια μιας μητέρας φτιάξαμε και τα πασχαλινά μας κουλουράκια.

 

IMG 20240408 142352   IMG 20240408 142425IMG 20240408 142754   IMG 20240408 143010

 

IMG 20240408 143232    IMG 20240408 143740 IMG 20240408 145559  IMG 20240408 145932

 

IMG 20240408 145938  IMG 20240408 152629

eTwinning- Επαγγέλματα

Η τελευταία θεματική ενότητα του eTwinning έχει ως θέμα τα σύγχρονα επαγγέλματα. Αρχικά μιλήσαμε για τα επαγγέλματα γενικά. Τα παιδιά είπαν για το τι επάγγελμα θα ήθελαν να κάνουν όταν μεγαλώσουν και χωρίσαμε τα επαγγέλματα σε αυτά που έχουν να κάνουν με την άμεση προσφορά στον άνθρωπο όπως του δασκάλου, του γιατρού κλπ. , σε αυτά που έχουν να κάνουν με την ανάπτυξη της κοινωνίας γενικότερα όπως μηχανολόγος ,αρχιτέκτονας κλπ. σε αυτά που προσφέρουν ασφάλεια πυροσβέστης,αστυνομικόςκ.λπ. και τέλος με τα επαγγέλματα σίτισης όπως γεωργός, μάγειρας κ.λ.π.
Στη συνέχεια μιλήσαμε για το επάγγελμα του γεωργού σήμερα αλλά και στο παρελθόν, είδαμε εικόνες και εξηγήσαμε τον τρόπο και τα μέσα που χρησιμοποιούσαν οι γεωργοί τότε και τώρα και κάναμε τις συγκρίσεις βρίσκοντας τα θετικά και τα αρνητικά. Στη συνέχεια τους ζητήθηκε να φανταστούν πως θα μπορούσε να εξελιχθεί το συγκεκριμένο επάγγελμα στο μέλλον στο μέλλον. Ψάξαμε στο διαδίκτυο και βρήκαμε εικόνες και ΄τέλος χωριστήκαμε σε ομάδες και με κολάζ και ζωγραφική φτιάξαμε τρείς αφίσες που έδειχναν το γεωργό στο παρελθόν , στο σήμερα και στο μέλλον.

IMG 20240410 153312    IMG 20240410 154407  IMG 20240410 154413 IMG 20240411 150536

IMG 20240411 152123  IMG 20240411 152132      IMG 20240411 152129

Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Συνέχεια του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα την οικογένεια, τα παιδιά μίλησαν για κάποια ωραία ανάμνηση με την οικογένεια τους και έπειτα την ζωγράφισαν πάνω σε ένα βάζο.

IMG 20240408 123251  IMG 20240408 123346  IMG 20240408 123722

 

Στη συνέχεια έφτιαξαν το οικογενειακό τους δέντρο μια ιδέα από το ιστολόγιο: ” Kinderella”

 

IMG 20240409 123426 IMG 20240409 123434 IMG 20240409 123459

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Το τελευταίο εργαστήριο δεξιοτήτων είχε ως θέμα την οικογένεια. Τα παιδιά έφεραν μία οικογενειακή φωτογραφία και μίλησαν για την οικογένεια τους. Είπαν από πόσα και ποιά άτομα αποτελείται η οικογένεια τους, αν έχουν αδέρφια και πόσα και είπαν για το τι είναι το οικογενειακό δέντρο και απο ποιά άτομα αποτελείται.

Πίνακας αναφοράς των παιδιών κάθε οικογένειας  με αριθμητική αναπαράσταση .Τα παιδιά αποτυπώνουν με τελείες πόσα παιδιά υπάρχουν στην οικογένειά τους, μετρούν και καταγράφεται ο αριθμός των οικογενειών που έχουν από 1 ως 5 αδέλφια. Τα παιδιά στη συνέχεια χωρίζονται σε ομάδες με κριτήριο των αδελφών που έχουν κ διαπιστώνουν ότι οι περισσότερες οικογένειες έχουν 2 παιδιά.

IMG 20240405 103825

 

 

Παγκόσμια ημέρα βιβλίου

Στις 2 Απριλίου, παγκόσμια ημέρα βιβλίου, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για τα βιβλία. Μίλησαν για τα μέρη που αποτελείται ένα βιβλίο για το πως ονομάζουμε αυτόν που γράφει το βιβλίο, αυτόν που ασχολείται με την εικονογράφηση. Είδαν ότι σε κάθε βιβλίο αναφέρονται και τα δύο ονόματα. Είπαν ότι γιορτάζουμε τη συγκεκριμένη ημέρα καθώς 2 Απριλίου ήταν η μέρα γενεθλίων του γνωστού Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Αντερσεν. Τα παιδιά ανέφεραν αν γνώριζαν κάποιο από τα πιο γνωστά του παραμύθια. Τέλος έφτιαξαν μία βιβλιοβάρκα :”Με το βιβλίο ανοίγω πανιά”. Μία ιδέα από το ιστολόγιο:”Χαρούμενες φατσούλες”.

IMG 20240402 121048  IMG 20240402 123127  IMG 20240402 121057 IMG 20240402 123123 1

Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Σε συνέχεια του εργαστηρίου δεξιοτήτων που αφορά τα επαγγέλματα , τα παιδιά στο πρωινό τμήμα συνέχισαν να ασχολούνται και να μαθαίνουν για τα επαγγέλματα μέσα από το παραμύθι: ”Οχ χταπόδι λάθος πόδι” του Αντώνη Παπαθεοδούλου.

Τα παιδιά  κατασκεύασαν ένα χταπόδι με 8 πόδια στη συνέχεια  αναγνώρισαν τα επαγγέλματα των ποδιών του, τα σειροθέτησαν τόσο αριθμητικά όσο και με κριτήριο την αρχική τους φωνούλα.

IMG 20240402 151841

Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Στο τρίτο εργαστήριο Δεξιοτήτων τα παιδιά έμαθαν για τα επαγγέλματα. Ανακάλυψαν και είδαν κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με τα διάφορα επαγγέλματα , έπαιξαν και έκαναν διάφορες κατασκευές και έπαιξαν διάφορα ψηφιακά παιχνίδια και είδαν κάποια videos όπως: “Μαθαίνω τα επαγγέλματα με τα ζωάκια”

IMG 20240328 120931 2

Διάβασαν το παραμύθι της Γιολάντα Τσορώνη-Γεωργιάδη:”Η αλεπού η καπελού” Έφτιαξαν το καπέλοκαι το στόλισαν με τις ζωγραφιές τους.

IMG 20240402 154504

 

 

eTwinning-Σχολικός εκφοβισμός

Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας του σχολικού εκφοβισμού και αφού είδαμε αναλυτικά, σχολιάσαμε και παίξαμε αναπαριστώντας τα διαφορετικά είδη του σχολικού εκφοβισμού, παίξαμε και ένα ψηφιακό παιχνίδι στο kahoot το οποίο μας έδωσε τη δυνατότητα να καταλάβουμε και το βαθμό κατανόησης των μαθητών πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

 

IMG 20240313 154546        IMG 20240313 154508 IMG 20240327 155433

 

Τα παιδιά έπαιξαν το ρόλο του Θύτη, του Θύματος  και του πατατηρητή και πρότειναν τρόπους αντιμετώπισης του προβλήματος.

 

https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=0e1e0571-1550-4905-aff9-e6a80eabfe87&single-player=true

και το παιχνίδι για το σχολικό εκκφοβισμό , το οποίο μπορεί να παιχτεί εκτός από ομαδικά και ατομικά

Χελιδόνια

Στο ολοήμερο τμήμα αναφερθήκαμε στην άνοιξη και τον ερχομό των χελιδονιών. Είπαμε από που επιστρέφουν τα χελιδόνια, για το μακρύ ταξίδι που κάνουν, είδαμε την διαδρομή που ακολουθούν μέσα από την εφαρμογή google maps.

https://maps.app.goo.gl/UzpGzD3vBAuzEVPg6

Μάθαμε επίσης για το  που και πως χτίζουν τις φωλιές τους, τι τρώνε. Μιλήσαμε για την ανατομία των χελιδονιών, είπαμε αινίγματα, μάθαμε ένα τραγούδι και τέλος φτιάξαμε τα δικά μας χελιδόνια.

IMG 20240326 152328             IMG 20240326 152324