Εθελοντισμός!

2c3caa4c 67e8 4edb b96a ec2f90789dd1

Έγινε ενημέρωση σχετικά με την αιμοδοσία από τον αιματολόγο του Γενικού Νοσοκομείου Καρπενησίου κο Καραμπατζάκη Νικόλαου, την οποία παρακολούθησαν οι μαθητές του 3ου Νηπιαγωγείου, του Ειδικού Νηπιαγωγείου, της Α’ & Β΄τάξης του 3ου δημοτικού Καρπενησίου στα πλαίσια του προγράμματος του Ενεργού Πολίτη.

 0ff0a2a8 9a10 4732 88e8 595f10e28862

Η δράση μας θα συνεχιστεί με την ημέρα Αιμοδοσίας στις 12/03/2026. Να είστε όλοι εκεί!