Εθελοντισμός!

Έγινε ενημέρωση σχετικά με την αιμοδοσία από τον αιματολόγο του Γενικού Νοσοκομείου Καρπενησίου κο Καραμπατζάκη Νικόλαου, την οποία παρακολούθησαν οι μαθητές του 3ου Νηπιαγωγείου, του Ειδικού Νηπιαγωγείου, της Α’ & Β΄τάξης του 3ου δημοτικού Καρπενησίου στα πλαίσια του προγράμματος του Ενεργού Πολίτη.

Η δράση μας θα συνεχιστεί με την ημέρα Αιμοδοσίας στις 12/03/2026. Να είστε όλοι εκεί!