Απόκριες! Οι Απόκριες έφτασαν και εμείς τραγουδήσαμε, ζωγραφίσαμε, χορέψαμε, φάγαμε, και ντυθήκαμε! φυσικά με τους φίλους μας από το 3ο Νηπιαγωγείο και με το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων!