Το Δάσος της Φιλίας – 4ο Δημοτικό Σχολείο Καρπενησίου

Στα πλαίσια των εργαστηρίων Δεξιοτήτων στην ενότητα: “ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ: “Τα παπούτσια των άλλων” (ανθρώπινα δικαιώματα)” και σε συνεργασία με την ΕΔΥ (Νιώπα Στέλλα & Γιαννιώτη Ηρώ) των Δημοτικών Σχολείων και του 2ου Νηπιαγωγείου της πόλης μας ξεκινήσαμε μια όμορφη συνεργασία κατά την οποία οι μαθητές από το 1ο , 3ο και 4ο Δημοτικό Σχολείο και το 2ο Νηπιαγωγείο Καρπενησίου μας επισκέφθηκαν στο χώρο του Ειδικού Νηπιαγωγείου και του Ειδικού Δημοτικού. Στις συναντήσεις μας οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου, συζητήσαμε και λύσαμε απορίες τους, παίξανε με τους μαθητές μας και ζωγραφίσαμε στον τοίχο του σχολείου μας ένα δάσος….

Το Δάσος της Φιλίας”

Η αρχή έγινε με τους μαθητές του 3ου Δημοτικού Σχολείου….

IMG 20260128 131838

και τη σκυτάλη πήρε το 4ο Δημοτικό σχολείο Καρπενησίου. Οι επισκέψεις γίνονταν ανά 2 τάξεις τη φορά σε τρεις διαφορετικές ημέρες.

IMG 5b507bdc31c33232b68f23aac57dd5f7 V IMG 14be789788f6dac2db1fbd6c95ce8347 V IMG 90995350f3aab69b2a65e69282ed6c7f V IMG ba1a4f5f6928842ef0227f75074884d3 V

Οι μαθητές της Α’ & Β’ Τάξης μας έκαναν δώρο τις ζωγραφιές τους


Λήψη αρχείου

και στο τέλος οι εκπαιδευτικοί του σχολείου έκαναν ένα δώρο για όλους τους μαθητές μας:

IMG 20260211 135508

Ευχαριστούμε πολύ όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που μας έδωσαν τη χαρά της επίσκεψης τους!