Δραστηριότητες για Πάσχα 2024

Οι δραστηριότητες μας για το Πάσχα συνεχίζονται με την κατασκευή ευχετήριας κάρτας και με το πασχαλινό καλάθι που θα γεμίσει με τα αυγουλάκια μας.

Τα καλαθάκια μας!

1715359893034

 

Η Πασχαλινή μας κάρτα για εφέτος με την κοτούλα!

ΚΑΡΤΑ 3

Εκτός από παραμύθια  διαβάσαμε και το ποίημα “Ήρθε η Πασχαλιά” του Χάρη Σακελλαρίου  και το ζωγραφίσαμε.

ΠΟΙΗΜΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑ 1

Επειδή μας αρέσουν οι κώδικες, σπάσαμε τον κώδικα και βρήκαμε την μαγική εικόνα που ήταν τι άλλο ένας λαγός!!!

μαγικη εικονα 15

Αλλά και την κρυμμένη ευχή του Πάσχα. Ποια ήταν; “ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ”

ΚΩΔΙΚΑΣ 4

 

ΠΑΣΧΑ 2024

Το Πάσχα πλησιάζει και οι ετοιμασίες στο νηπιαγωγείο μας άρχισαν.Μιλήσαμε για το τι σημαίνει Πάσχα,  για Τα πάθη του Χριστού και την Ανάσταση Του, διαβάσαμε παραμύθια, φτιάξαμε ευχετήριες κάρτες, καλαθάκια ,βάψαμε αυγά,παίξαμε ζωγραφίσαμε, φτιάξαμε Λαζαράκια και τραγουδήσαμε  τα κάλαντα του Λαζάρου.

Για αρχή στολίσαμε την πόρτα του νηπιαγωγείου μας

ΠΟΡΤΑ 4

Διαβάσαμε παραμύθια

P1140935         P1140934

Δημιουργήσαμε το ιστόγραμμα για το Πάσχα

P1140938

Κάναμε και την ανασύνθεση της λέξης

ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗ ΛΕΞΗΣ 8

Την γράψαμε σε ακροστιχίδα

ΓΡΑΦΗ 5

Μιλήσαμε για την “Ανάσταση του Λαζάρου” και φτιάξαμε Λαζαράκια. Βρήκαμε την συνταγή, την γράψαμε, φέραμε τα υλικά, ζυμώσαμε και ψήσαμε. Έτοιμα τα Λαζαράκια μας , τα κεραστήκαμε, τα δοκιμάσαμε  και έγιναν πεντανόστιμα!!!!

ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ 15          ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ 40 ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ 2          Λαζαρ 1

Μιλήσαμε για τα Πάθη του Χριστού και τα βάλαμε στη σειρά

P1140940

Μετά για να δούμε αν τα κατανοήσαμε καλά τα δουλέψαμε και στα φύλα εργασίας.

ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΑ ΠΑΘΗ 4

 

Βάψαμε αυγά με διάφορες τεχνικές

P1140458          P1140468 ΑΥΓΑ 4     Αυγα 2          Αυγο1

Κάναμε χειροτεχνία “Την Κυριακή των Βαΐων”

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΙΩΝ 3       ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΙΩΝ 10

Και τον “Μυστικό Δείπνο”

P1140646

Παίξαμε διάφορα παιχνίδια και διασκεδάσαμε πάρα πολύ.

Αυγουλοδρομίες !!!!

ΠΑΝ 2

Και λαμπαδηδρομίες!!!

ΛΑΜΠΑΔΟ 3

Ένα άλλο παιχνίδι που μας άρεσε πολύ.Διαδρομές με αυγά!!

Τ6

Με σταγόνες από διάφορα χρώματα δημιουργήσαμε ζωγραφιές με λαγούς και κότες

ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΣΤΑΓΟΝΕΣ 1 ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΣΤΑΓΟΝΕΣ 4

Φτιάξαμε και Λαγουδάκι καπέλο για να το φοράμε στο σχολείο μας όταν κάνουμε τις πασχαλινές μας ετοιμασίες.

Κ 6

Κατασκευάσαμε λαγουδάκια με κουτάλια και από ρολό κουζίνας

ΛΑΓΟΣ ΜΕ ΚΟΥΤΑΛΙΑ 1        ΛΑΓΟΣ ΜΕ ΡΟΛΟ 2

“Βιβλία σε Ρόδες” 2024

Για άλλη μια χρονιά τα “Βιβλία σε Ρόδες” έφτασαν στο νηπιαγωγείο μας. Η χαρά των παιδιών μεγάλη όταν είδαν την βαλίτσα και αναρωτιόνταν τι θησαυρό να έχει μέσα.Ανοίξαμε την βαλίτσα και εξερευνήσαμε το περιεχόμενο της.Και τι δεν είχε μέσα. Βιβλία με θέμα το δάσος, που δουλεύαμε στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων , σελιδοδείκτες , αφίσες, ένα φάκελο με ζωγραφιές από το προηγούμενο σχολείο που είχε την βαλίτσα και καρτέλες για δανεισμό των βιβλίων. Τα παιδιά εξέφρασαν αμέσως την επιθυμία να πάρουν τα βιβλία στο σπίτι τους και να τα διαβάσουν. Άρχισε έτσι ένα φανταστικό ταξίδι στον κόσμο του βιβλίου.

P1140237

P1140474            P1140475 

Η Φαντασία…….. πάει σχολείο 2024

Για 7η φορά το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στην δράση της Φιλαναγνωσίας “Η Φαντασία …….πάει σχολείο”. Η Γυναικεία Λογοτεχνική Συντροφιά επισκέπτεται τα σχολεία της Καστοριάς. Σας ευχαριστούμε!

Φαντασία

Εγγραφές 2024-2025

Σας ανακοινώνουμε, ότι για το σχολικό έτος 2024-25 εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020. Οι εγγραφές θα πραγματοποιηθούν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ από  την 1η Μαρτίου ως και την 20η Μαρτίου,  μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ στην πλατφόρμα https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίουπρονηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).

Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή. Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η  Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

Τσακίρη Δέσποινα

 

Ώρες επικοινωνίας: 12.00΄-13.30΄                  Τηλέφωνο: 2467085925 & 2467307040

Email: nipdisp@sch.gr

 

Safer Internet 2024

Η 6η Φεβρουαρίου 2024 είναι η ημέρα που ολόκληρος ο κόσμος θα ενώσει τη φωνή του και θα ζητήσει ένα καλύτερο και ασφαλέστερο διαδίκτυο για εμάς και τα παιδιά μας. Έτσι και εμείς γινόμαστε υποστηρικτές  και συμμετέχουμε στις δράσεις για ένα Ασφαλέστερο Διαδίκτυο.

SID2024 Save the date

 

 

 

 

 

Η αφίσα μας

Safer Internet 2024

 

SPAINDERMAN 041         SPAINDERMAN 047 SPAINDERMAN 063           SPAINDERMAN 062

ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΟΣ

Τα eTwinning έργα μας 1. “Magic Dot in Wonderland” 2. I am a child, I need to be understood” 3. My childhood life, My Games” που υλοποιήσαμε κατά το σχολικό έτος 2022-2023 με τους μαθητές του νηπιαγωγείου Δισπηλιού βραβεύτηκαν εκτός από τις Εθνικές ετικέτες ποιότητος ,και με τις Ευρωπαϊκές  ετικέτες ποιότητος. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι και χαρούμενοι για αυτήν την  βράβευση.Συγχαρητήρια στους μικρούς μας μαθητές!!!!

I am a child Ευρωπαικη ετικετα Ευρωπαικη ετικετα Magic Dot

Ευρωπαικη ετικετα My games

“A JOURNEY FROM STONE AGE LIFE TO EXTINCT ANIMALS” Η ζωή στην Προϊστορική εποχή

Όλες οι δραστηριότητες μας  για  την  πρώτη ενότητα του έργο μας “A JOURNEY FROM STONE AGE LIFE TO EXTINCT ANIMALS” που έχουν θέμα την ζωή των ανθρώπων έχουν  ολοκληρωθεί. Σας τις παρουσιάζουμε στο παρακάτω βίντεο .

“A JOURNEY FROM STONE AGE LIFE TO EXTINCT ANIMALS” Επίσκεψη στο Εργαστήριο αρχαιολογίας

Μετά την επίσκεψη στον Λιμναίο Οικισμό, συνέχεια είχε η επίσκεψη μας στο εργαστήριο των αρχαιολόγων. Οι αρχαιολόγοι μας υποδέχτηκαν στο χώρο τους και ο Δρ. αρχαιολογίας  κύριος Αναστάσιος Μπεκιάρης  μας ξενάγησε και μας έδωσε πληροφορίες για την δουλεία του αρχαιολόγου.  Είδαμε πολλά ευρήματα από τις ανασκαφές  και τον τρόπο που τα συναρμολογούν. Διαπιστώσαμε πόσο δύσκολη δουλειά είναι και πόση πολύ υπομονή και αγάπη  χρειάζεται.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2 111         ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2 113 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2 125        ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2 129

 

“A JOURNEY FROM STONE AGE LIFE TO EXTINCT ANIMALS” Επίσκεψη στον “Λιμναίο Οικισμό”

Αρχίσαμε το πρόγραμμά μας “A JOURNEY FROM STONE AGE LIFE TO EXTINCT ANIMALS” με μια επίσκεψη στον Νεολιθικό Οικισμό Δισπηλιού, για να δούμε πως ζούσαν οι άνθρωποι στο 5500 πχ. μέσα από την αναπαράσταση που έχει γίνει στον χώρο των ανασκαφών. Το 1932, ο καθηγητής Αντώνης Κεραμόπουλλος  εντόπισε εκεί ίχνη ενός προϊστορικού λιμναίου οικισμού. Το 1992, ο καθηγητής  Γιώργος Χουρμουζιάδης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ξεκίνησε συστηματικές ανασκαφές, οι οποίες συνεχίζονται ακόμη. Αποκαλύφθηκε οικισμός που χρονολογείται στα μέσα της Νεολιθικής περιόδου δηλαδή στα μέσα της 6ης χιλιετίας π.Χ.Σε μικρή απόσταση από τον εκθεσιακό χώρο έχουν χτιστεί δίπλα στη λίμνη, παραλίμνιες και χερσαίες κατοικίες, όλες ακριβείς ανακατασκευές των καλυβών του προϊστορικού οικισμού. Ελάτε να σας ξεναγήσουμε μέσα από τα δικά μας μάτια.