Η Ζωή στους Πόλους!

Τμήμα 3

Με αφορμή τα χιόνια του Χειμώνα και το κρύο των ημερών, οι μικροί μας μαθητές έδειξαν ενδιαφέρον για την ζωή στον Βόρειο και Νότιο Πόλο.

Αφού, αρχικά, εντοπίσαμε την θέση της Αρκτικής και Ανταρκτικής στην Υδρόγειο Σφαίρα, στην συνέχεια αναλύσαμε την ζωή σε κάθε Πόλο. Παρακολουθήσαμε βίντεο με Πολικές Αρκούδες, Φάλαινες και Πολικά Ζώα ενώ μελετήσαμε και την ζωή των Ίνουιτ- των γνωστών σε όλους μας Εσκιμώων-  στον Βόρειο Πόλο. Παίξαμε Παιχνίδια με το ζάρι και αντιστοιχίσαμε τους αριθμούς ψαριών που ψαρεύει ο κάθε Εσκιμώος. Δημιουργήσαμε την γωνιά των Πάγων στην οποία καταπιαστήκαμε με προγραφικές ασκήσεις και ασκήσεις ανάπτυξης λεπτής κίνησης και δημιουργήσαμε τις δικές μας Πολικές Αρκούδες.

Μελετήσαμε το Βόρειο Σέλας το οποίο κατασκευάσαμε με πινέλα και χρώματα και αντιστοιχίσαμε λέξεις με τον σωστό Εσκιμώο. Δημιουργήσαμε αυθόρμητα στην νέα γωνιά Εικαστικών της τάξης, κατασκευάσαμε τους δικούς μας Εσκιμώους και παίξαμε στο καθιερωμένο Messy Play μας με πάγους, αφρούς και μπλε χρώματα. Πειραματιστήκαμε με χρήση αλατιού στους Πάγους μας, προχωρήσαμε σε διαπιστώσεις βιωματικά και εντοπίσαμε το αρχικό Φώνημα εικόνων που μας δόθηκαν και εντοπίστηκαν στους πάγους.

Γιορτάσαμε τα Γενέθλια του Θοδωρή, γλεντήσαμε και του ευχηθήκαμε χρόνια πολλά, ενώ παίξαμε με το τραγούδι “ΑΑΑ Αρχίζει η Παγωνιά” παιχνίδια Κίνησης και αναγνώρισης Φωνημάτων. Διασκεδάσαμε, γελάσαμε, περάσαμε καλά και μιμηθήκαμε τις κινήσεις Πιγκουίνων στους Πάγους μέσα από Μουσικοκινητικές Δραστηριότητες.

1708766291461 1708766291476 1708766291489 1708766291501 1708766357793 1708766357804 1708766357824 1708766357833 1708766415165 1708766415176 1708766415184 1708766415196 1708766501780 1708766845426

Κάνε την Αρχή και όπου βγει! Η δύναμη της Τελείας….

Τμήμα 3

Με αφορμή την ανάγνωση της υπέροχης ιστορίας “Η Τελεία”, οι αγαπημένοι μας μαθητές ήρθαν σε επαφή με την δύναμη της δημιουργίας, ακόμα και αν αυτήν αρχίζει από μία απλή τελεία.

“Η Τελεία” αποτελεί μία κλασσική Ιστορία μέσω της οποίας το αδύνατο μετατρέπεται σε δυνατό, ένα αριστούργημα της παγκόσμιας παιδικής Λογοτεχνίας για την αξία της προσπάθειας, την σημασία της υποστήριξης, της αγάπης, της αποδοχής και της ενδυνάμωσης της αυτοπεποίθησης των παιδιών. “Φτιάξε κάτι… Έστω μία τελεία… και ό,τι βγει”. Όλοι μας κρύβουμε μία σπίθα δημιουργίας και πολλές φορές η τελεία δεν είναι τελικά το τέλος αλλά ίσως είναι απλά η αρχή.

Μέσω της συγκεκριμένης ιστορίας οι μαθητές δημιούργησαν τις δικές τους τελείες με διάφορους τρόπους (μολύβι, μαρκαδόρο, ξυλομπογιά), ταύτισαν διαφορετικές τελείες, ένωσαν τελείες, ήρθαν σε επαφή με την συμμετρία, δημιούργησαν δικές τους κατασκευές με τελείες, σειροθέτησαν την ιστορία της Τελείας και ανέπτυξαν την αυτοπεποίθησή τους.

Γνώρισαν την σπουδαία σύγχρονη καλλιτέχνη Γιαγιόι Κουσάμα η οποία μέσω μυθοπλασίας, γλυπτικής, ζωγραφικής και μόδας δημιουργεί μέσα από τελείες και συζήτησαν σχετικά με αυτήν. Ανέπτυξαν ενδιαφέρον για την τέχνη της, συνεργάστηκαν, εργάστηκαν ομαδικά και ατομικά και αντιλήφθηκαν με τον πλέον βιωματικό τρόπο πως τελικά μία απλή τελεία μπορεί να κρύβει μέσα της την μεγαλύτερη δύναμη!!!

1708767228825 1708767228832 1708767228838 1708767228866 1708767413122 1708767228844 1708767228857 1708767228876 1708767413129 1708767413136 1708767413150 1708767413162 1708767413172 1708767413182 1708767639413 1708767639420 1708767639427

Επιστρέφοντας από τις Διακοπές μας!!!

Τμήμα 3

Γεμάτοι όρεξη και καλή διάθεση επιστρέψαμε όλοι στο αγαπημένο μας Νηπιαγωγείο με το πέρας των γιορτών των Χριστουγέννων.

Η εβδομάδα ξεκίνησε δυναμικά με κατασκευές για το Νέο Έτος και ευχές για ένα νέο ξεκίνημα “Με το Δεξί”. Με την πολύτιμη βοήθεια των μικρών μας μαθητών η τάξη στολίστηκε με πολύχρωμους κύκλους, ενώ προστέθηκε στην αίθουσα το τζάκι μας το οποίο διακοσμήθηκε με κορνίζες των παιδιών.

Ακολούθησε αφήγηση του Ουκρανικού Παραμυθιού “Το Γάντι” που αποτελεί μία εξαιρετική αφορμή για επαφή με τους τακτικούς αριθμούς (πρώτος, δεύτερος κτλ) και την χειμερία νάρκη των ζώων. Ακολούθησαν κατασκευές, παιχνίδια, εκπαιδευτικά βίντεο και ερωτήσεις σε ομάδες σχετικά με την χειμερία νάρκη με νικήτρια την ομάδα με τις περισσότερες σωστές απαντήσεις.

Ταυτόχρονα, τα γράμματα της λέξης “Γάντι” τοποθετήθηκαν στην σωστή σειρά, δημιουργήσαμε το δικό μας Γάντι με την σειρά των ζώων που μπήκαν μέσα σε αυτό ενώ αναγνωρίστηκε το γράμμα “Γ” από το Γάντι και ακολούθησε κατασκευή από το “Γ” της Γοργόνας.

Με αφόρμηση την εποχή του Χειμώνα που διανύουμε, θυμηθήκαμε το “Χ¨ του Χειμώνα και αναφερθήκαμε στα Χρωματιστά Χαλιά της Χαράς που διακοσμήσαμε με λέξεις από “Χε”, “Χο”, “Χι” και “Χα” τις οποίες ομαδοποιήσαμε.

Γιορτάσαμε τα Γενέθλια της Ναταλίας, της ευχηθήκαμε χρόνια πολλά και παίξαμε το Παιχνιδοτράγουδο “Θα πάω για Αρκούδες”. Τοποθετήσαμε τα μέρη από τα οποία περάσαμε μέχρι να βρούμε την αρκούδα στην σειρά, ενώ με την βοήθεια της Beebot ακολουθήσαμε την διαδρομή για την αρκούδα.

Γελάσαμε, παίξαμε, τραγουδήσαμε, χορέψαμε, χτίσαμε αναμνήσεις και κυρίως διασκεδάσαμε και περάσαμε όμορφα με τους φίλους μας!!!!

1708713539544 1708713539556 1708713539566 1708713539575 1708713539586 1708713606764 1708713606775 1708713606797 1708713606816 1708713606807 1708713606824 1708713706300 1708714054494 1708715650199 1708715650207

Εδώ Πολυτεχνείο!!!!

Με τιμή και περηφάνεια γιορτάστηκε στο Νηπιαγωγείο μας την εβδομάδα που προηγήθηκε η Επέτειος του Πολυτεχνείου, καθώς μάλιστα φέτος συμπληρώθηκαν 50 χρόνια από την εξέγερση των φοιτητών.
Οι μικροί μας μαθητές ενημερώθηκαν μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο σχετικά με τα γεγονότα της 17 Νοέμβριου, φώναξαν δυνατά το σύνθημα «Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία», τραγούδησαν και δημιούργησαν κατασκευές, ομαδικές και ατομικές.
Με αφορμή την Επέτειο, αναφερθήκαμε στην κυρά- Δημοκρατία, ομαδοποιήσαμε εικόνες της Δικτατορίας και της Δημοκρατίας, φτιάξαμε πανό με το σύνθημα του Πολυτεχνείου, κατασκευές με κόκκινα γαρύφαλλα και περιστέρια και γράψαμε τις λέξεις «Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία». Δημιουργήσαμε ομαδικές κατασκευές με την Πύλη του Πολυτεχνείου και αποτυπώσαμε την ζωγραφική των παιδιών που «ζωγραφίζουν στον τοίχο» από το αντίστοιχο τραγούδι.
Παίξαμε, πραγματοποιήσαμε δραματοποιήσεις και απαντήσαμε σε ερωτήσεις σωστού λάθους σχετικά με τα γεγονότα του Πολυτεχνείου, μάθαμε, ενημερωθήκαμε και κυρίως αντιληφθήκαμε την σημασία και την σπουδαιότητα της Δημοκρατίας στις ζωές όλων μας.

1701011126871 1701011126876 received 834568521773942 received 3794162617508815 1701011126906 1701011319489 1701011319498 1701011483370 1701021917412

Ο Κύκλος του Νερού

Παιχνίδια, νερό, κατασκευές, διασκέδαση, ρομποτική, πειράματα και εορτασμοί γενεθλίων ήταν λίγα μόνο από αυτά που ζήσαμε την εβδομάδα που προηγήθηκε.

Οι πρώτες σταγόνες της βροχής έκαναν -αν και αργοπορημένα- την εμφάνισή τους στα τζάμια του σχολείου μας και  πυροδότησαν τις ερωτήσεις  των μικρών μας φίλων σχετικά με την βροχή. «Από πού έρχεται η βροχή;», «Πού πηγαίνει η βροχή;», «Πώς γίνεται η βροχή, κυρία;».

Ξεκινήσαμε, λοιπόν, με το κλασσικό πείραμα του βραστού νερού και του σύννεφου από βαμβάκι ώστε βιωματικά να αντιληφθούμε όλοι μαζί το πώς ξεκινάει και πώς καταλήγει η βροχή. Με την βοήθεια της Beebot, της μέλισσας- ρομπότ, κατευθυνθήκαμε στην συμπύκνωση, την βροχόπτωση και την συγκέντρωση του νερού.

Δημιουργήσαμε τον κύκλο του νερού σε κατασκευές, αναπτύξαμε την λεπτή μας κίνηση μέσα από παιχνίδι βροχής και σύννεφου, ανακαλύψαμε και ταξινομήσαμε τα αντικείμενα που βυθίζονται και επιπλέουν, κατασκευάσαμε ομπρέλες της βροχής, ενώ αναφερθήκαμε και στον αριθμό 4, τον σχηματίσαμε με τα αυτοκινητάκια μας ως δρόμο κυκλοφορίας και τον δημιουργήσαμε σε κατασκευή.  Ταυτόχρονα, συζητήσαμε  για άλλη μία φορά στο Φ του Φθινοπώρου που φέρνει τα πρωτοβρόχια.

Με αφορμή το Φθινόπωρο, ταξινομήσαμε Φθινοπωρινά φρούτα, λαχανικά και καρπούς, ενώ δημιουργήσαμε φθινοπωρινά βαζάκια με τα αποτυπώματα των φρούτων μας. Μιλήσαμε για το σαλιγκάρι, το δημιουργήσαμε με όσπρια και ομαδικά φτιάξαμε το σκίουρο της τάξης μας.

Γιορτάσαμε την αεροπορία στην γιορτή των Αρχαγγέλων, φτιάξαμε σχετικές κατασκευές και με αφορμή το αεροπλάνο, αναφερθήκαμε και κατασκευάσαμε το Α του αεροπλάνου. Μιλήσαμε για τον Ίκαρο και τον Δαίδαλο και λιώσαμε το δικό μας κερί στην τάξη παρατηρώντας τα όσα συμβαίνουν κατά την διάρκεια και μετά την καύση του.

Στο καθιερωμένο μας πλέον messy play, δημιουργήσαμε ομαδικές κατασκευές με τα δάχτυλά μας και πειραματιστήκαμε με χρώματα με τα παγάκια που φτιάξαμε στο πείραμα με το νερό μας.

Γιορτάσαμε τα γενέθλια του Αντώνη και του ευχηθήκαμε χρόνια ευτυχισμένα, ενώ στο Ολοήμερο Τμήμα μας ζωγραφίσαμε με κιμωλίες τα πλακάκια της αυλής  του σχολείου, φτιάξαμε ομαδικές κατασκευές με φθινοπωρινά φρούτα, παίξαμε και γελάσαμε με την καρδιά μας! Στα αγγλικά μας, κόψαμε και κολλήσαμε φθινοπωρινά φύλλα και συζητήσαμε για την αγγλική ονομασία των χρωμάτων μας.

1700498646110 1700498646166 1700498646217 1700498646251 1700498646289 1700498713629 1700498713681 1700498713718 1700498713778 1700498838316 1700498838370 1700498838422 1700498838493 1700498884866 1700498884906 1700498884944 1700498884992 IMG 0e282443009a49eaa8e48ddfe7b33077 V IMG 8afa843853707eb2261ce39049544dbc V IMG b6660e5af5ffc31ebfc0f1a81e29b45e V IMG faf648ebabfb20a9d5f6edc260df44a8 V received 624261936343585 received 634481268623872 received 656982169891634 received 694912355685245 received 699239022133046 received 849083243609690 received 872002961260543 received 897162518201100 received 905220704354629 received 1290854631503263 received 1338071626846662 received 1439410076618516 received 1534055877375350 received 2218252421698017 received 3213664312268690 received 7651350161560951

“Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η Περιπέτειά του στον Κόσμο της Υγιεινής Διατροφής”

Με κέφι και χαρά και γεμάτοι νέες και ουσιαστικές γνώσεις, ολοκλήρωσαν οι μικροί μας μαθητές την εβδομάδα αυτή το πρώτο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με τίτλο «Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η Περιπέτειά του στον Κόσμο της Υγιεινής Διατροφής».

Στόχος του συγκεκριμένου εργαστηρίου υπήρξε η γνωριμία των μαθητών μας με τις βασικές ομάδες τροφών και η αντίληψη και κατανόηση της σπουδαιότητας για την καθημερινή μας ζωή μιας ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής.

Την πρώτη μέρα του Εργαστηρίου υπογράφηκε το συμβόλαιό μας με τους κανόνες της ομάδας στη σύνταξη του οποίου συμμετείχαν ενεργά όλοι οι μαθητές. Παρακολουθήσαμε βίντεο με την υγιεινή διατροφή, ενώ ακολούθησε συζήτηση σχετικά με τα φαγητά που επιλέγουμε και προτιμούμε στην καθημερινότητά μας.

Την δεύτερη ημέρα του Εργαστηρίου, παρουσιάστηκε ο βοηθός μας, ο «Καροτούλης» τον οποίο τα παιδιά επιχείρησαν να ζωγραφίσουν με όποιον τρόπο επιθυμούσαν, ενώ στην συνέχεια από ένα καλάθι γεμάτο με υγιεινές τροφές, οι μαθητές κρατώντας τα μάτια τους κλειστά επέλεγαν ένα φρούτο ή λαχανικό και προσπαθούσαν μέσα από την αφή να το ονοματίσουν.

Κατά την τρίτη ημέρα του Εργαστηρίου, πραγματοποιήθηκε παιχνίδι γνώσεων σχετικά με την υγιεινή διατροφή. Οι μαθητές χωρισμένοι σε δύο ομάδες προσπαθούσαν να απαντήσουν σε δοθείσες ερωτήσεις με νικήτρια την ομάδα που απάντησε τις περισσότερες ερωτήσεις σωστά.

Ακολούθησε ανάγνωση παραμυθιού με τίτλο «Η Κυρά Διατροφή» και δημιουργία εννοιολογικού χάρτη των υγιεινών και ανθυγιεινών τροφών με χρήση Νέων Τεχνολογιών.

Την επόμενη ημέρα, τα παιδιά ζωγράφισαν το αγαπημένο τους φαγητό και τις ημέρες που ακολούθησαν δημιούργησαν μηνύματα για την ισορροπημένη διατροφή και την δική τους τροφική πυραμίδα. Επιπρόσθετα, ταξινόμησαν τις υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές, ενώ τοποθέτησαν σε κατηγορίες εικόνες υγιεινών και ανθυγιεινών φαγητών.

Ακολούθησε το 4ο Εργαστήριο όπου κατά την πρώτη του ημέρα τα παιδιά ζωγραφίσανε και κατασκεύασαν σπίτι με τις κατηγορίες των τροφίμων, ενώ την δεύτερη ημέρα του επιχείρησαν να κατανοήσουν από πού προέρχονται τα τρόφιμα και σε φύλλα εργασίας αντιστοίχισαν τα τρόφιμα με την πρώτη τους ύλη.

Την τέταρτη ημέρα αναφερθήκαμε στην εποχή του κάθε φρούτο και τα τοποθετήσαμε στα σωστά τεταρτημόρια ανάλογα με την εποχικότητά τους.

Στο 5ο Εργαστήριό μας, αναφερθήκαμε στην σπουδαιότητα της σωματικής άσκησης στην καθημερινότητά μας και χορέψαμε το «χοντρό μπιζέλι». Κάναμε ασκήσεις γυμναστικής και αναφερθήκαμε στην αξία του νερού για τον οργανισμό μας, ενώ ενημερωθήκαμε για τις βιταμίνες και τα θρεπτικά στοιχεία.

Στην Αξιολόγηση του Εργαστηρίου μας συντάξαμε ένα ημερήσιο διατροφολόγιο έπειτα από συζήτηση και αναστοχασμό όλων όσων προηγήθηκαν.

IMG d2cf1466e0ca8ca104b0b2038a145b45 V received 168051829663956 received 243225922105664 received 290563093954422 received 711974410472845 received 714516490190833 received 722328616431101 received 728597478701563 received 729722365681306 received 844346260575289 received 887942169334678 received 906134910897994 received 1009398043697949 received 1068165597969228 received 1335733947110174 received 1394042484861591 received 1412263796300936 received 1679364425866483 received 1823220068130315 received 1971881609849688 received 3122525714719334 received 3750609871848912

Σχετικά με την Διεξαγωγή του Messy Play

Την Παρασκευή, ξεκίνησε η εφαρμογή του messy play ή αλλιώς του αισθητηριακού παιχνιδιού. Κάθε Παρασκευή που θα λαμβάνει χώρα η συγκεκριμένη δραστηριότητα αφήνουμε τα παιδιά ελεύθερα, να χρησιμοποιήσουν τα υλικά που δίνονται χωρίς περιορισμούς και κανόνες.

Από εσάς ζητάμε απαραιτήτως να έχουν τα παιδιά μαζί τους μια σακουλίτσα με ρούχα όπως έχουμε ξανά πει!

Την εκτόνωση, τη χαρά, τη συναισθηματική έκφραση, την κινητική, τη γνωστική και μαθηματική ανάπτυξη καθώς και την κοινωνικοποίηση και τη δημιουργικότητα, αφήστε τα επάνω μας.

Εκ του Συλλόγου Διδασκόντων

Καλώς ήρθες Νοέμβρη!!!!

1699287591740 1699287591745 1699287591749 1699287591757 1699287591762 1699287591767 1699287591781 1699287591791 1699287681770 1699287681778 1699287681786 1699287681793 1699287681799 1699287681809 1699287780490 1699287780499 1699287780506 1699287780513 1699287780518 1699287780525 1699287780530

Ρόδι, Φθινόπωρο, διακόσμηση, messy play, εορτασμούς γενεθλίων, Halloween, κουκλοθέατρο, παιχνίδι και κατασκευές ήταν λίγα μόνο απ΄ όσα κάναμε στο Νηπιαγωγείο μας την εβδομάδα που διανύσαμε.

Αρχικά, αναφερθήκαμε στο «Φ» του Φθινοπώρου, το σχηματίσαμε με υλικά που ξεκινούν με την φωνούλα Φ και επιχειρήσαμε να το γράψουμε με την μορφή φούσκας. Αναφερθήκαμε στο Νοέμβριο και σχηματίσαμε σε παιχνίδι αναγραμματισμού το όνομά του, ενώ μελετήσαμε και συζητήσαμε εικόνες που τον χαρακτηρίζουν.

Το Ρόδι ως χαρακτηριστικό φθινοπωρινό φρούτο, δεν μπορούσε να λείπει από τις δραστηριότητές μας μέσα από κατασκευές ροδιού, μάσκες από ρόδι για τα πρόσωπά μας και ένα πρωτότυπο παιχνίδι με ζάρι με στόχο το γέμισμα του εσωτερικού του ροδιού.

Παράλληλα, γιορτάσαμε τα γενέθλια του Γιάννη, της Μελίνας και της Χαρλίν, τους ευχηθήκαμε και ζωγραφίσαμε με όλη την αγάπη μας ευχές για τους φίλους μας. Παίξαμε παιχνίδια ανάπτυξης λεπτής κίνησης και αναγνώρισης συναισθημάτων, αναμείξαμε χρώματα και ανακαλύψαμε το αποτέλεσμα της ανάμειξης αυτής, ενώ στο Ολοήμερο Τμήμα μας βάψαμε φύλλα του Φθινοπώρου στην αυλή κατασκευάζοντας το δικό μας φθινοπωρινό δέντρο.

Διακοσμήσαμε τα τζάμια των τάξεών μας, ενώ στην ώρα των αγγλικών η κυρία Πηνελόπη μας έφερε σε επαφή με μία ολόκληρη κολοκύθα και με αφορμή το Halloween, κατασκευάσαμε τα δικά μας φαντασματάκια με το δαχτυλικό μας αποτύπωμα.

Στο καθιερωμένο, πλέον, messy play της Παρασκευής λερωθήκαμε, διασκεδάσαμε και εκτονωθήκαμε με τέμπερες και χρώματα του Φθινοπώρου, χρώματα της βροχής και του νερού και χρωματιστό ζυμάρι.

“Ζήτω το ΟΧΙ”

Η εβδομάδα που προηγήθηκε ήταν αφιερωμένη στην Επέτειο του ιστορικού «ΌΧΙ» και τον εορτασμό του 1940.

Έτσι, οι μικροί μας μαθητές με σύνθημα «ΌΧΙ στον Πόλεμο, ΝΑΙ στην Ειρήνη», δημιούργησαν αφίσες με το ΟΧΙ και το σήμα της Ελευθερίας με το αποτύπωμα του χεριού τους. Παράλληλα, μέτρησαν τις γραμμές της Ελληνικής Σημαίες, πρόσθεσαν και αφαίρεσαν λευκές και μπλε λωρίδες και δημιούργησαν την δική τους ελληνική σημαία, ομαδικά και ατομικά.

Κατασκεύασαν τους δικούς του στρατιώτες και έφτιαξαν περιστέρια της Ειρήνης. Αναζήτησαν στον χάρτη την τοποθεσία της Ελλάδος, της Ιταλίας και της Γερμανίας μελετώντας τις σημαίες τους και συνέθεσαν την λέξη «ΑΕΡΑΣ».

Διακόσμησαν τα τζάμια των τάξεών τους και δουλεύοντας ομαδικά παρουσίασαν την ανατίναξη της Γέφυρας του Γοργοποτάμου. Ζωγράφισαν τα όνειρα ενός στρατιώτη, ενώ παράλληλα συμμετείχαν σε ομαδικά παιχνίδια στην αυλή στο Ολοήμερο Τμήμα και παίξανε bowling με την κυρία Πηνελόπη, μαθαίνοντας να μετρούν στα Αγγλικά.1698763941850 1698763941858 1698763941863 1698763941869 1698763941875 1698763941882 1698763941888 1698763941895 1698763941900 1698763941912 1698763941920 1698763941928 1698763941935 1698764096857 1698764096865 1698764096871 1698764096879 1698764096884 1698764096888 1698774117783 1698774117802

Ενημέρωση Σχετικά με τον Εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου

Αγαπητοί γονείς,

Την Παρασκευή, 27/10, η προσέλευση των παιδιών θα γίνει κανονικά.

Θα ακολουθήσει κλειστή γιορτή στην κάθε τάξη με συμμετοχή μόνο των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

Η αποχώρηση όλων των παιδιών από το σχολείο θα γίνει στις 9.30 και το ολοήμερο τμήμα δεν θα λειτουργήσει την ημέρα εκείνη.

 

Εκ του Συλλόγου Διδασκόντων