Ξεκούραστοι και παλι πίσω στο σχολείο!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 23-04-2018

το Πασχα πέρασε κι εμεις να μαστε πάλι πίσω στο αγαπημένο μας νηπαιγωγείο.

δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά για μια νηπιαγωγό, από το να σου λένε τα νηπιακια σου, μετά από πολύημερες διακοπες… “κυρία εγω έλεγα πότε θα ανοίξει επιτέλους το σχολείο…”

γυρίσαμε λοιπόν όλοι πίσω, ειπαμε πως περασαμε το Πάσχα κι είμαστε ετοιμοι για τη συνέχεια!

την Τρίτη μετά την επιστροφή μας, βλέπουμε από το αρχείο στον υπολογιστή, τις φωτογραφίες από όλες τις δραστηριότητες που κάναμε από τον Σεπτέμβρη. θυμόμαστε τι ωραία περάσαμε και ο καθένας ξεχωρίζει μια στιγμή από όλο αυτό τον καιρό.

Δυστυχώς η χρονιά περασε και πρεπει πια να προγραμματίσουμε τι θέλουμε να μάθουμε για το μικρό διάστημα ως το καλοκαίρι!

οι κυρίες προσπαθουν να μας δώσουν ιδέες και μας διαβάζουν το παραμύθι: “το βρωμοχώρι¨της Σ. Ζαραμπούκα

εξώφυλλο

μας άρεσε πολύ και φυσικά το…ζωντανεψαμε

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

σε ένα όμορφο χωριό που κάποτε ήταν καθαρό, οι κάτοικοι δεν φρόντιζαν το περιβάλλον και το άφηναν να βρωμίζει. όταν όλα πια είχανε γίνει γκρι, αντί να βάλουν όλοι ένα χεράκι για να το καθαρίσουν …φόρεσαν μαυρα γυαλιά κι όλα καλά! μόνο τα παιδιά αποφάσισαν να δράσουν… για περισσότερα διαβάστε το παραμύθι ή ρωτήστε τους μαθητές μας!

φυσικά για να θυμόμαστε την όμορφη ιστορία καναμε και το απαραίτητο κολλάζ με το “πριν” και το “μετά”

περισσότερα στην εισοδο του σχολείου μας…

δείτε τι ακόμη φτιάξαμε με τα χεράκια μας…

όμορφα πελαργάκια…

καθε παιδάκι κι ένα πουλάκι!

 

 

 

 

 

 

 

την εβδομάδα που μας έρχεται έχουμε φοβερά σχέδια!

 

κι εφτασε το…Πάσχα!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 30-03-2018

Γρηγορα-γρηγορα μετά την 25η ξεκινάμε τα πασχαλιάτικα, γιατί σε 5 μέρες θα κλείσουμε το σχολείο για τις διακοπές του Πάσχα.

οι κυρίες θα μας βοηθήσουν, μας υποσχέθηκαν ότι θα μας κάνουν τις λαμπάδες για να κάνουμε εμείς τα πιο ευκολα…

εκαναν καλή δουλιά!

σειρά μας τώρα να δημιουργήσουμε…αρχίζουμε από τα ευκολα, πρώτα το βάψιμο των κόκκινων αυγών…πανευκολο αν διαβάσεις προσεκτικά τις οδηγίες στο σακουλάκι.

πρέπει όμως να διακοσμήσουμε το καλαθάκι, γι αυτό κόβουμε και φτιάχνουμε μια πασχαλίτσα- αγκαλίτσα!

ετοιμο και το καλαθάκι

αν δείτε προσεκτικά μέσα στο καλαθάκι θα διακρίνετε και το δευτερο   αυγό με την τεχνική…πως το είπαν οι κυρίες… “ντεκουπάζ”.. δηλαδή κολλήσαμε στο αυγό χρωματιστές χαρτοπετσέτες! δεν μπορέσαμε να το βγάλουμε φωτογραφία γιατί  τα χέρια όλων ήταν γεμάτα κολλες!

μέσα στο καλαθάκι οι κυρίες μας έβαλαν και σοκολατο-εκπλήξεις!

ανυπομονούμε να πάμε σπίτι…

 

και κατι  ακόμη! μια πασχαλίτσα μαγνητάκι για το ψυγείο…

 

με τα χεράκια μας

δείτε πως σκαρφαλώνουν!

 

 

 

 

 

 

 

και την τελευταία μέρα παιχνίδι στην αυλή, με Κυνήγι των κρυμμένων πασχαλιάτικων αυγών!

μη φοβάστε ειναι πλαστικά…

δεν σπάνε!

 

 

 

 

 

 

 

και μια καλή πρόταση για διασκέδαση τώρα που κλείνει το σχολείο

Πασχαλινό Camp ΚΕ.Θ.Ι.Σ.

«Σ’ αυτή την παρέα χωράμε όλοι».

Κέντρο Θεραπευτικής Ιππασίας Σερρών Ν. Σκοπός

“Σ’ αυτή την παρέα χωράμε όλοι!!”


Μετά το καλοκαιρινό, έρχεται το πασχαλιάτικο καμπ!!

 

10 έως 13 Απριλίου 2018 παιδιά δημοτικού και γυμνασίου συναντιούνται στο ΚΕΘΙΣ για ένα καμπ με επίκεντρο το άλογο, τη φύση, το παιχνίδι και τη συντροφικότητα!


Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στο 6972074873 (Σταυρούλα) και στο kethiser@yahoo.gr


Λήξη προθεσμίας δηλώσεων 4 Απριλίου 2018

 

καλή Ανάσταση!

η ηλεκτρονική μας κάρτα!

 

παρέλαση υπο…ψιχάλα!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία δράσεις | , στις 25-03-2018

Έφτασε και η μέρα της παρέλασης και ο καιρός όπως το  συνηθίζει τελευταία…ήταν βροχερός!

στην εκκλησία παρακολουθήσαμε τη δοξολογία και τον όμορφο λόγο του Δ/ντη του Δημοτικού σχολείου του κ. Δημήτρη,

αλλά και προσευχηθήκαμε να μη βρέχει την ώρα της παρελασης…

                                  χωρίς σχόλια!

πήγαμε όλοι μαζί ως το Ηρώο όπου η Στεφανία και ο Δημήτρης (μετά από κλήρωση) κατέθεσαν το στεφάνι του Νηπιαγωγείου.

παραταχθηκαμε κι έτοιμοι για παρέλαση, φέτος πριν από το Δημοτικό, γιατί είμαστε πιο…όμορφοι!

 

 

 

 

 

 

καμαρώστε μας!

23 του Μάρτη, μια γιορτή που τα ειχε ΟΛΑ!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία δράσεις | , στις 24-03-2018

η γιορτή για τους Ήρωες του ’21 έφτασε και πέρασε… αλλά δείτε λίγο από τα παρασκήνια και την προετοιμασία.

ετοιμασία σκηνικού

ετοιμο το σκηνικό

 

 

 

 

 

 

 

 

τα κλεφτόπουλα…

ετοιμάζουν τα σπαθιά!

 

 

 

 

 

 

 

τέλειο αποτελεσμα!

 

οι Σουλιώτισσες…..

διακοσμούν τις ποδιές τους!

 

 

 

 

 

 

 

δείτε και μόνοι σας!

μη ξεχάσουμε να πούμε και για τη γιορτή του Ευαγγελισμού…

και μια όμορφη κάρτα με κρίνο

 

για τη σημαία μας…

πρόβα παρέλασης εντός…

 

 

 

 

 

 

 

το διαδίκτυο μας δίνει ιδέες…

πρόσκληση-φορεσιά!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

επιτέλους όλα έτοιμα κι εμείς το ίδιο.

Παρασκευη στις 23 του Μάρτη, νωρίς το πρωί, όλοι ήρθαν να μας θαυμάσουν κι ήμασταν θαυμάσιοι…!!!!!!!!!!

ξεκινήσαμε με τα κλεφτόπουλα και τον όρκο τους πάνω στα σπαθιά τους.

 

μεγάλα κλεφτόπουλα..

μικρά κλεφτόπουλα.

 

 

 

 

 

 

 

σαραντα παλικάρια από Δασοχώρι!

μετά σειρά είχαν οι Σουλιώτισσες με το χορό του Ζαλόγγου!

Σουλιώτισσες έτοιμες για …’ολα

πρώτα ένας χορός!

 

 

 

 

 

 

 

μετά πέφτουν από τον βράχο.

να’τανε το ’21…χρόνια δοξασμένα

 

 

 

 

 

 

στο τέλος φυσικά υπόκληση και χειροκροτημα…αλλά…

σας είχαμε ετοιμάσει και μια εκπληξη… “καραγκιόζης” από τα παιδιά για τα παιδιά!

 

Κωνσταντίνος και Βασίλης!

 

 

 

 

 

θα τα πούμε στην παρέλαση …καιρού επιτρέποντος!

Ολυμπιακοί αγώνες στην αρχαία Ελλάδα!!!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία δράσεις | , στις 15-03-2018

έφτασε επιτέλους και η μέρα της επίσκεψης στο Ολυμπιακό Μουσείο της Θεσσαλονίκης!

ο καιρός μας έκανε τη χάρη και ήταν όλα τέλεια!!!

φτάσαμε στην ώρα μας στο Μουσείο κι έτοιμοι με τα εισιτήρια στο χέρι και τα σακίδια στην πλάτη!!

     

 

 

 

 

 

η κυρία Ευστρατία θα είναι η ξεναγός μας και η βόλτα μας για να γνωρίσουμε τους Ολυμπιακούς αγώνες από την Αρχαία Ελλάδα ξεκινάει…πρώτα μαθαίνουμε μερικά πράγματα για τα αγωνίσματα από τότε…αλλά και για το έπαθλο και τη φήμη του Ολυμπιονίκη!!!

απόλυτη ησυχία!!!

επειδή όμως η θεωρεία δεν είναι και το…δυνατό μας σημείο!!!η κ. Ευστρατία φροντίζει να περάσουμε γρήγορα στη δράση!

μαθαίνουμε ότι στους ολυμπιακούς αγώνες συμμετείχαν αθλητές από τις πόλεις της αρχαίας Ελλάδας και χωρίζόμαστε σε ομάδες-πόλεις!

θα ρίξουμε ακόντιο (μην ανησυχείτε είναι από αφρώδες υλικό…) αλλά θα κάνουμε και άλμα σε μήκος, χωρίς να τρέξουμε γιατί έτσι το έκαναν οι αρχαίοι.

έτοιμη..

μερικοί είναι πολύ γρήγοροι…

 

 

 

 

 

 

 

 

και με καλό σκόρ!

καιρός να λερωθούμε λίγο… όλοι στο σκάμμα!

Στεφανία σε δράση…

μερικοί είναι διστακτικοί!

 

 

 

 

 

 

 

κουραστήκαμε λιγάκι και η κ. Ευστρατία μας οδηγεί στο καθιστικό για λίγη καλλιτεχνική εργασία!

θα ζωγραφίσουμε αθλητές και μοτίβα σε μελανόμορφα αγγεία!!!!

ο μέανδρος είναι αρκετά δύσκολος…

τα κορίτσια μαλλον τα καταφέρνουν καλύτερα..

 

 

 

 

 

 

 

δεν τελείωσαν όλα ακόμη…πρέπει να μας βραβευσουν.. αλλά ο κότινος δεν είναι και πολύ…της μόδας! ένα μετάλλιο όμως…

αναμνηστική με τα μετάλλια μας!

μας άρεσε πολύ σας ευχαριστούμε!

 

 

 

 

 

 

 

η επίσκεψη στο Ολυμπιακό Μουσείο…πλησιαζει!!!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 12-03-2018

την εβδομάδα που μας πέρασε ετοιμαζόμαστε για την εκπαιδευτική μας επίσκεψη στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης, η οποία είχε αναβληθεί λόγω κακοκαιρίας…

μαθαίνουμε για τους ολυμπιακούς αγώνες της αρχαιότητας και τους συνδέουμε με τους σύγχρονους ολυμπιακούς αγώνες.

διαβάζουμε βιβλία με πληροφορίες για τη σημασία των ολυμπιακών αγώνων, της ολυμπιακής εκεχειρίας αλλά και τη σημασία του επάθλου των αγώνων από την αρχαιότητα ως σήμερα.

ο κύριος Τριβιζάς και το μηνυμα ειρήνης!

κι άλλοι ολυμπιακοί αγώνε

φυσικά Ολυμπιακοί αγώνες από τον Μανδηλαρά!

δείτε πόσα παιχνίδια παιξαμε με τους ολυμπιακούς κύκλους…

δημιουργία ολυμπιακών κύκλων με ψηφιδες γκοφρέ

τί συμβολίζει ο κάθε κύκλος…γραφή

 

 

 

 

 

 

 

ολυμπιακοι κύκλοι με τα στεφάνια μας…

οι μπλούζες μας και τα χρώματα των ολυμπιακών κύκλων…

 

 

 

 

 

 

 

ολυμπιακοί κυκλοι με… πλαστελίνες!

δεν είναι τόσο ευκολο όσο νομίζετε, πρέπει να σκεφτούμε πως θα πετύχουμε να’ναι και οι 5 κύκλοι το ίδιο μέγεθος…μετά από πολύ σκέψη και χωρίς να μας βοηθήσει καθόλου η κυρία…καταλάβαμε ότι πιο πριν πρέπει να’ναι ίσα τα μακαρονάκια με τα οποία θα φτιάξουμε τους κύκλους…

κατασκευή κορνίζας με κότινο!

 

κότινος είναι το στεφάνι ελιάς με το οποίο βραβευονταν οι ολυμπιονίκες!

 

ποτίζουμε και τα 5 καινούργια δεντράκια που μας φύτευσαν από τον Δήμο, ευχαριστούμε!

 

 

 

ΚΟΥΤΣΟΦΛΕΒΑΡΟΣ….

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 04-03-2018

ΚΟΥΤΣΟΦΛΕΒΑΡΟΣ ….κουτσή κι η τελευταία εβδομάδα του…

ευτυχώς  όμως είδαμε για  φέτο μια άσπρη μέρα!!!

γυρίζουμε στο σχολείο την Τετάρτη αποδεκατισμένοι…κάποιοι άρρωστοι, κάποιοι άλλοι καλομαθαν να μην ξυπνάνε με τα χιόνια!!

αναγκαστήκαμε να αναβάλλουμε την προγραμματισμένη εκπ/κη επίσκεψη στο Ολυμπιακό μουσείο Θεσσαλονίκης για την.. Τρίτη και 13 Μαρτίου!!!

εντωμεταξύ μπήκε και ο Μάρτης, για να δούμε … φτιάχνουμε οπωσδήποτε Μάρτη!

διαβάζουμε την ιστορία του Μάρτη από το ανθολόγιο της Λότυ-Πετροβιτς-Ανδρουτσοπούλου “Τα παιδιά της Άνοιξης”

τα παιδιά της Άνοιξης

φτιάχνουμε και μια κάρτα για τον πελαργό…με τα μακριά πόδια!!!

ο Δημήτρης με τον πελαργό του

Κωνσταντίνος και Αναστασία!

 

 

 

 

 

 

μέσα γράφουμε μόνοι μας μια ευχή για την πολυπόθητη Άνοιξη!!

με δική μας ορθογραφία..

πατήστε πάνω στη φωτό να μεγαλώσει…

το “Ξ” μπορεί να ακουγεται και …”ΚΣ”…

ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΚΠ/ΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ!!!!!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία ανησυχιες γονεων | , στις 27-02-2018

σας ενημερώνουμε ότι η προγραμματισμένη για την Πέμπτη 1 Μαρτίου εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ολυμπιακό μουσείο Θεσσαλονικης, αναβάλλεται λόγω κακοκαιρίας για την Τρίτη 13 Μαρτίου 2018 (με το ίδιο ακριβώς πρόγραμμα)

είσοδος μουσείου

ΚΑΙ την Τριτη κλειστα τα σχολεια!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 26-02-2018

Εχετε χρονο για….χιονανθρωπο!!!!

σχολεία κλειστα για σήμερα!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία ανησυχιες γονεων | , στις 26-02-2018

προς το παρόν γνωρίζουμε ότι με απόφαση του Δημάρχου Ηράκλειας τα σχολεία παραμένουν κλειστα για σήμερα Δευτερα 26 Φεβρουαρίου. Για αυριο Τρίτη θα ενημερώνεστε από τα τοπικά τηλεοπτικά δίκτυα. Η νηπιαγωγός θα σας ενημερώσει με μήνυμα,  μόλις έχει και η ίδια επίσημη ενημέρωση!

και λίγο χιονισμένο Νυμφαίο!!!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση