το Πασχα πέρασε κι εμεις να μαστε πάλι πίσω στο αγαπημένο μας νηπαιγωγείο.
δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά για μια νηπιαγωγό, από το να σου λένε τα νηπιακια σου, μετά από πολύημερες διακοπες… “κυρία εγω έλεγα πότε θα ανοίξει επιτέλους το σχολείο…”
γυρίσαμε λοιπόν όλοι πίσω, ειπαμε πως περασαμε το Πάσχα κι είμαστε ετοιμοι για τη συνέχεια!
την Τρίτη μετά την επιστροφή μας, βλέπουμε από το αρχείο στον υπολογιστή, τις φωτογραφίες από όλες τις δραστηριότητες που κάναμε από τον Σεπτέμβρη. θυμόμαστε τι ωραία περάσαμε και ο καθένας ξεχωρίζει μια στιγμή από όλο αυτό τον καιρό.
Δυστυχώς η χρονιά περασε και πρεπει πια να προγραμματίσουμε τι θέλουμε να μάθουμε για το μικρό διάστημα ως το καλοκαίρι!
οι κυρίες προσπαθουν να μας δώσουν ιδέες και μας διαβάζουν το παραμύθι: “το βρωμοχώρι¨της Σ. Ζαραμπούκα
μας άρεσε πολύ και φυσικά το…ζωντανεψαμε
σε ένα όμορφο χωριό που κάποτε ήταν καθαρό, οι κάτοικοι δεν φρόντιζαν το περιβάλλον και το άφηναν να βρωμίζει. όταν όλα πια είχανε γίνει γκρι, αντί να βάλουν όλοι ένα χεράκι για να το καθαρίσουν …φόρεσαν μαυρα γυαλιά κι όλα καλά! μόνο τα παιδιά αποφάσισαν να δράσουν… για περισσότερα διαβάστε το παραμύθι ή ρωτήστε τους μαθητές μας!
φυσικά για να θυμόμαστε την όμορφη ιστορία καναμε και το απαραίτητο κολλάζ με το “πριν” και το “μετά”
δείτε τι ακόμη φτιάξαμε με τα χεράκια μας…
την εβδομάδα που μας έρχεται έχουμε φοβερά σχέδια!
























































































