η γιορτή για τους Ήρωες του ’21 έφτασε και πέρασε… αλλά δείτε λίγο από τα παρασκήνια και την προετοιμασία.
μη ξεχάσουμε να πούμε και για τη γιορτή του Ευαγγελισμού…
επιτέλους όλα έτοιμα κι εμείς το ίδιο.
Παρασκευη στις 23 του Μάρτη, νωρίς το πρωί, όλοι ήρθαν να μας θαυμάσουν κι ήμασταν θαυμάσιοι…!!!!!!!!!!
ξεκινήσαμε με τα κλεφτόπουλα και τον όρκο τους πάνω στα σπαθιά τους.
μετά σειρά είχαν οι Σουλιώτισσες με το χορό του Ζαλόγγου!
να’τανε το ’21…χρόνια δοξασμένα
στο τέλος φυσικά υπόκληση και χειροκροτημα…αλλά…
σας είχαμε ετοιμάσει και μια εκπληξη… “καραγκιόζης” από τα παιδιά για τα παιδιά!
θα τα πούμε στην παρέλαση …καιρού επιτρέποντος!
































