ΚΟΥΤΣΟΦΛΕΒΑΡΟΣ ….κουτσή κι η τελευταία εβδομάδα του…
ευτυχώς όμως είδαμε για φέτο μια άσπρη μέρα!!!
γυρίζουμε στο σχολείο την Τετάρτη αποδεκατισμένοι…κάποιοι άρρωστοι, κάποιοι άλλοι καλομαθαν να μην ξυπνάνε με τα χιόνια!!
αναγκαστήκαμε να αναβάλλουμε την προγραμματισμένη εκπ/κη επίσκεψη στο Ολυμπιακό μουσείο Θεσσαλονίκης για την.. Τρίτη και 13 Μαρτίου!!!
εντωμεταξύ μπήκε και ο Μάρτης, για να δούμε … φτιάχνουμε οπωσδήποτε Μάρτη!
διαβάζουμε την ιστορία του Μάρτη από το ανθολόγιο της Λότυ-Πετροβιτς-Ανδρουτσοπούλου “Τα παιδιά της Άνοιξης”
φτιάχνουμε και μια κάρτα για τον πελαργό…με τα μακριά πόδια!!!
μέσα γράφουμε μόνοι μας μια ευχή για την πολυπόθητη Άνοιξη!!













