Έφτασε και η μέρα της παρέλασης και ο καιρός όπως το συνηθίζει τελευταία…ήταν βροχερός!
στην εκκλησία παρακολουθήσαμε τη δοξολογία και τον όμορφο λόγο του Δ/ντη του Δημοτικού σχολείου του κ. Δημήτρη,
αλλά και προσευχηθήκαμε να μη βρέχει την ώρα της παρελασης…
πήγαμε όλοι μαζί ως το Ηρώο όπου η Στεφανία και ο Δημήτρης (μετά από κλήρωση) κατέθεσαν το στεφάνι του Νηπιαγωγείου.
παραταχθηκαμε κι έτοιμοι για παρέλαση, φέτος πριν από το Δημοτικό, γιατί είμαστε πιο…όμορφοι!












