παρέλαση υπο…ψιχάλα!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία δράσεις | , στις 25-03-2018

Έφτασε και η μέρα της παρέλασης και ο καιρός όπως το  συνηθίζει τελευταία…ήταν βροχερός!

στην εκκλησία παρακολουθήσαμε τη δοξολογία και τον όμορφο λόγο του Δ/ντη του Δημοτικού σχολείου του κ. Δημήτρη,

αλλά και προσευχηθήκαμε να μη βρέχει την ώρα της παρελασης…

                                  χωρίς σχόλια!

πήγαμε όλοι μαζί ως το Ηρώο όπου η Στεφανία και ο Δημήτρης (μετά από κλήρωση) κατέθεσαν το στεφάνι του Νηπιαγωγείου.

παραταχθηκαμε κι έτοιμοι για παρέλαση, φέτος πριν από το Δημοτικό, γιατί είμαστε πιο…όμορφοι!

 

 

 

 

 

 

καμαρώστε μας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση