Να… παίξουμε λιγάκι?

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία ανησυχιες γονεων | , στις 28-10-2018

στον παρακάτω σύνδεσμο (πατήστε στην εικόνα) μπορείτε να φτιάξετε παζλ on line.

Για τους μικρούς μαθητές συστήνουμε να ξεκινήσετε με λίγα κομμάτια και προοδευτικά τα αυξάνετε!

το παζλ είναι ένα διασκεδαστικό παιχνίδι, που βοηθά τη νοημοσύνη των παιδιών.

καλή διασκέδαση σε μικρούς και μεγάλους!!!!

τέλος εορταστικών εκδηλώσεων με..παρέλαση!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 28-10-2018

πέρασε κι αυτή η εβδομάδα με πολλή…εκκλησία, γιορτή, χειροκρότημα!!!

αρχικά στολίσαμε την τάξη μας με ότι προλάβαμε να κάνουμε μέσα σε αυτή την εβδομάδα!

ομαδική μικρά στεφανάκια

η κυρία μας μίλησε λίγο για τα γεγονότα του 1940 και για να καταλάβουμε μας έδειξε στο χάρτη

με πλαστελίνη τα σημεία ενδιαφέροντος.

σημειώσαμε που έγιναν οι μάχες, που είναι το Ρούπελ (από όπου μας είπαν ο Χρήστος κι ο Θάνος, ότι πέρασαν οι Γερμανοί!!!), που βρισκόμαστε τώρα, και ποιά είναι η πατρίδα του Σόνι.

είδαμε κι άλλες γνωστές χώρες (Αγγλία.Γερμανία-που ζει ο παππούς της Δήμητρας)συγκρίναμε τα μεγέθη τους και γνωρίσαμε τις σημαίες τους. Φυσικά διαπιστώσαμε όλοι, ότι σήμερα δε μας χωρίζει τίποτε ούτε με τους Ιταλούς  ούτε με τους Γερμανούς.

Καταλήξαμε μετά από τη διαπίστωση των δεινών του πολέμου, ότι καλύτερη λύση είναι πάντα η.. ΕΙΡΗΝΗ (αυτό μας έλεγαν άλλωστε και στο ποίημα τους ο Χρήστος και η Μαριλία)

γράψαμε-αφού συλλαβίσαμε με παλαμάκια- 2  λέξεις συνδεδεμένες με την 28η!

“ΟΧΙ” & “ΑΕΡΑ

Κάναμε τη γιορτή μας με ποιήματα λίγο νωρίτερα (την 25η), γιατί την επομένη πήγαμε στην εκκλησιά να τιμήσουμε τον Πολιούχο Άγιο Δημήτριο

βάζει ο Ντούτσε…

τη στολή του!

 

 

 

 

 

 

 

την Κυριακή και πάλι εκκλησία αλλά μετά κατάθεση και παρέλαση

κατάθεση

έτοιμοι και ξεκινάμε

και μετά τη Δόνα-Τερηδόνα…. η κ. Μαρία η οδοντίατρος!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 21-10-2018

επιτέλους έφτασε και  μέρα της επίσκεψης στον οδοντίατρο…χαιρόμαστε πιο πολύ γιατί είναι η πρώτη μας επίσκεψη με λεωφορείο και χωρίς μαμάδες!

αφού έχουμε μάθει κάποια πράγματα για τη φροντίδα των δοντιών η κυρία Μαρία λέει ότι τα πιο πολλά θα μας τα μάθει η οδοντίατρος στο κέντρο υγείας, πάμε λοιπόν!

στην αίθουσα προβολών του ΕΣΥ

Η μασέλα του γίγαντα

 

 

 

 

 

 

 

 

η άλλη κυρία Μαρία (η οδοντίατρος) μας  δείχνει πως να βουρτσίζουμε τα δόντια μας, μας λέει για τα μικρόβια που έχουμε μέσα στο στόμα μας και μας εξετάζει στο ιατρείο

 

 

 

 

 

σχεδόν όλοι μπήκαμε και δοκιμάσαμε την πολύ αναπαυτική πολυθρόνα στο ιατρείο και δοκιμάσαμε το κουταλακι-καθρεφτάκι της κ. Μαρίας. εκείνη πάλι μας έδωσε συμβουλές για το τι χρειάζονται τα δόντια μας.

την επόμενη μέρα στο σχολείο αποφασίζουμε να ακολουθήσουμε τις οδηγίες του γιατρού και η κυρία μας δείχνει μερικά ακόμη εργαλεία για την καθαριότητα των δοντιών μας

οδοντόβουρτσα-οδοντόκρεμα-οδοντικό νήμα -οδοντικό διάλυμα

 

η καθένας με τη οδοντόβουρτσα του

βουρτσίζουμε κυκλικά

 

 

 

 

 

 

 

 

μπορεί να χρειαστούμε βοήθεια από τη μαμά..

το νήμα θα μας παιδέψει…

 

 

 

 

 

 

 

αφού κάναμε και την πρακτική μας πάνω στη φροντίδα των δοντιών, ανανεώσαμε και την πρώτη εβδομάδα της κάρτας  βουρτσίσματος, η κυρία μας έδωσε κι ένα φύλλο ελέγχου για να δούμε τί μας έμεινε στο μυαλό..

στο τέλος της εβδομάδας προετοιμαζόμαστε λίγο για την επέτειο που πλησιάζει, ξεκινάμε τις πρόβες και λέμε λίγα πράγματα για την ιστορία, περισσότερα την ερχόμενη εβδομάδα.

 

 

Η Δόνα Τερηδόνα μας ..εμπνέει!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 14-10-2018

Στην αρχή της εβδομάδας που μας πέρασε ασχολούμαστε λίγο με την ώρα..διαμορφώνουμε κατάλληλα το ρολόι τοίχου της τάξης.

έτσι θα μπορούμε να μάθουμε τι πρόκειται να κάνουμε μετά από…κάτι που κάναμε πιο πριν!

έτσι λοιπόν η κυρία προσπαθεί να μας δείξει το “πριν από” και το “μετά από” με όποιους τρόπους μπορεί.

σε  ένα πολύ γνωστό σε όλους μας παραμύθι (παραλλαγή της Κοκκινοσκουφίτσας) εντοπίζουμε με ερωτήσεις το “πριν από” και  “μετά από”. Παίζουμε επιτραπέζια με την εξέλιξη μικρής ιστορίας με κάρτες και τελικά κάνουμε άσκηση (ελέγχου) για την κατανόηση των εννοιών.

η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα?

την υπόλοιπη εβδομάδα πρέπει να μάθουμε για τη φροντίδα των δοντιών μιας και έχουμε προγραμματισμένη επίσκεψη (την ερχόμενη εβδομάδα) στο Οδοντιατρείο του  κέντρου Υγείας της Ηράκλειας.

διαβάζουμε το υπέροχο παραμύθι του Ε.Τριβιζά “Η Δόνα Τερηδόνα και το μυστικό της Γαμήλιας τούρτας”

μπορείτε και σεις να δείτε μια πολύ όμορφη πολυμεσική μεταφορά του παραμυθιού από 2 σχολεία στην Κόρινθο πατώντας πάνω στην εικόνα του βιβλίου!

η ιστορία μας άρεσε πολύ και ζωγραφίσαμε το δωμάτιο των γλυκών στο παλάτι της Δόνας Τερηδόνας

τούρτες, πάστες…

γλειφιντζούρια, καραμέλες!!

 

 

 

 

 

 

 

στο τέλος του παραμυθιού ο μαγικός καθρέφτης της Δόνας εκσφενδονίζεται από το παράθυρο του παλατιού από την θυμωμένη Τερηδόνα και καταλήγει σε ένα κάρο που πηγαίνει…δεν ξέρει κανείς που!

την άλλη μέρα στο σχολείο μας βρίσκουμε… τον μαγικό καθρέφτη! που μας δίνει μια ιδέα για ένα πείραμα!

  1. πρώτα βλέπουμε στον καθρέφτη τα δόντια μας και σιγουρευόμαστε ότι είναι καθαρά
  2. έπειτα τρώμε φετούλες μήλου και ξανά-ελέγχουμε (όλα καλά)
  3. μετά τρώμε κομμάτι σοκολάτας και ξανά-ελέγχουμε (μαύρα χάλια)
  4. ξανά-τρώμε μήλο και ξανά-ελέγχουμε (καλύτερα από πριν)
  5. συμπέρασμα…το φρούτο βοηθά τα δόντια μας να διατηρηθούν καθαρά η σοκολάτα όμως τα βρομίζει στη στιγμή.

υλικά πειράματος

δοντάκια καθαρά!

 

 

 

 

 

 

με το μήλο όλα καλά

μετά τη σοκολάτα…

 

 

 

 

 

 

αποφασίζουμε να αναλάβουμε δράση…δεν πρέπει να ξεχνάμε να πλένουμε καθημερινά τα δοντάκια μας.

η κυρία μας βοηθά να κάνουμε μια κάρτα εβδομαδιαίου ελέγχου και μεις βάζουμε τις εικαστικές μας ικανότητες, το αποτέλεσμα…

 

 

 

 

 

 

πρόταση για Σαββατοκύριακο!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία ανησυχιες γονεων | , στις 11-10-2018

αν ο καιρός το επιτρέψει σκεφτείτε μια εναλλακτική βόλτα

Με…Γάλα Παιχνίδια!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 10-10-2018

πρόταση υλικού και ιστοσελίδας για το Γάλα!

μετά από πρωτοβουλία του Υπεύθυνου σχολικών δραστηριοτήτων Δ/νσης ΠΕ Σερρών και του Ινστιτούτου Ελληνικού Γάλακτος αλλά και της Σερραϊκής Γαλακτοβιομηχανίας ΚΡΙ-ΚΡΙ δημιουργήθηκε μια.. γωνιά με υλικό για το γάλα. Περιηγηθείτε μεγάλοι και μικροί.

(πατήστε στο εικονίδιο)

ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα της greenpeace

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία ανησυχιες γονεων | , στις 07-10-2018

στο πλαϊνό μενού της σελίδας μας πατώντας πάνω στην εικόνα της greenpeace μπορείτε να ενημερωθείτε για τη χρήση του πλαστικού.

αν πατήσετε πάνω στο πλαστικό ποτηράκι θα δείτε σε ποια σημεία στην Ελλάδα μπορείτε να έχετε έκπτωση αν χρησιμοποιήσετε το δικό σας ποτήρι

πατήστε στο ποτήρι

 

και ξεκινάμε με την… τεμπέλα εβδομάδα!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 05-10-2018

η εβδομάδα μας αρχίζει με ένα αστείο τραγουδάκι, μιας και όλοι μας θα προτιμούσαμε να είμαστε στο κρεβατάκι μας (πρωί Δευτέρας)
Η τεμπέλα εβδομάδα
Δεν δουλεύω την Δευτέρα γιατί με πονάει η φτέρνα
δε δουλεύω και την Τρίτη γιατί με πονάει η μύτη
δε δουλεύω την Τετάρτη γιατί με πονάει η πλάτη
δε δουλεύω και την Πέμπτη γιατί με πονάει η μέση
δε δουλεύω την Παρασκευή γιατί με πονάει το αυτί
δε δουλεύω το Σαββάτο γιατί τα ‘χω άνω κάτω
δε δουλεύω και την Κυριακή γιατί θα πάω εκδρομή
τους στίχους τους φτιάχνουμε εικονόλεξο, τους τραγουδάμε και φυσικά τους χορεύουμε!!!
έτσι προσθέτουμε στην πρωινή μας ρουτίνα, εκτός από το παρουσιολόγιο (όπου γράφουμε καθημερινά το όνομά μας) και το ημερολόγιο!
παίζουμε με τη σειρά των ημερών της εβδομάδας, και διαβάζουμε από το ανθολόγιο την ιστορία του μήνα Οκτώβρη!
Συνεχίζοντας τα παιχνίδια με τις μέρες, δημιουργούμε ομάδες εργασίας για κάθε μέρα της εβδομάδας.
Πρώτα από όλα όμως και με την ευκαιρία της μέρας των ζώων, την Πέμπτη 4 Οκτώβρη, κάνουμε ένα φωνολογικό παιχνίδι με τα ονόματα των ημερών και τα ονόματα των ζώων που αρχίζουν από όμοιο φώνημα.

Δευτέρα-Δεινόσαυρος, Τρίτη-Τρυποκάρυδος Τετάρτη-Ταύρος

Πέμπτη-πεταλούδα, Παρασκευή-Πάπια

 

 

 

 

 

 

 

Σάββατο-σαύρα, Κυριακή-κύκνος

 

για τη μέρα των ζώων διαβάζουμε τα παραμύθια: “Η Μίλη η Μόλυ και η μέρα των κατοικίδιων”και  “Νιάου”, συζητήσαμε για το τι μας προσφέρουν τα ζωάκια και μείναμε στο πιο σημαντικό…τί μας κάνει να νιώσουμε το χάδι και η αγκαλιά του αγαπημένου  μας κατοικίδιου? Φυσικά ΑΓΑΠΗ!

 

 

 

 

 

 

 

στο τέλος αυτής της παραγωγικής, όχι και τόσο τεμπέλας εβδομάδας, φτιάχνουμε και μια μικρή δαχτυλόκουκλα-ζωάκι!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

καλό Σαββατοκύριακο!

πρώτες δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 27-09-2018

η χρονιά ξεκίνησε για τα καλά και μεις το ίδιο.

Ακόμη ξοδεύουμε πολύ ώρα για να μάθουμε πως θα ζήσουμε αρμονικά στο νηπιαγωγείο μας!

όμως οι κυρίες μας φροντίζουν να κάνουμε και κάτι πιο διασκεδαστικό από τους κανόνες…δείτε μερικές από τις παραγωγικές  μας στιγμές

επειδή το όνομά μας είναι πολύ σημαντικό..το’χουμε παντού..κρεμάστρες, συρτάρια, ντουλάπακι!!! πρέπει να το μάθουμε!

κατασκευή παζλ με όνομα

με τα μικρα γράμματα για τους μεγάλους

 

 

 

 

 

 

 

μερικοί είναι άτυχοι…κι έχουν μεγαααλο όνομα

 

θα τα πάρουμε σπίτι για..προπόνηση!

 

προχθές που ο καιρός ήταν χάλια, οι κυρίες μας έδειξαν και τη 2η τάξη του σχολείου μας που είναι πολύ διασκεδαστική..

παιχνίδι ευστοχίας

φοβερό το τουνελ!

 

 

 

 

 

 

 

δύσκολο το κουτσό, ακόμη και στη συναρμολόγηση!

το ολοήμερο δοκιμάζει κι πιο διασκεδαστικούς τρόπους γραφής

αλατισμένο όνομα…

πολύ διασκεδαστικό!

 

 

 

 

 

 

 

τ’αποτυπώματα μας!

δεν είναι αυτό που φαίνεται…

 

 

 

 

 

 

 

είναι ένα φθινοπωρινό τοπίο!

την Πέμπτη κάνουμε προπόνηση για την ημέρα του σχολικού αθλητισμού, που τη γιορτάζουμε (μαζί με το Δημοτικό) την Παρασκευή 28 Σεπτέμβρη (καιρού επιτρέποντος) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

τελικά το Δημοτικό μας…έστησαν στο ραντεβού, αλλά εμείς μπορούμε και μόνοι μας!

μια γεύση από την αρχή!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία ανησυχιες γονεων | , στις 19-09-2018

η πρώτη μας εβδομάδα πέρασε και μπήκαμε ήδη στη 2η!!!

πάρτε όμως μια γεύση από Αγιασμό και πρώτη κατασκευή…ακόμη προσπαθούμε να μάθουμε τους κανόνες της ζωής στο Νηπιαγωγείο!!!

οι μεγάλοι του Δημοτικού

εμείς με τις μαμάδες..και μερικούς μπαμπάδες

 

 

 

 

 

 

 

 

ο παλιός είναι αλλιώς!!

Την επομένη του Αγιασμού ξεκινάμε κανονικά…

Γνωρίζουμε το σχολείο μας!!!!  και αφού ο καιρός είναι ακόμη…καλοκαίρι, πήραμε τις ομπρέλες μας και πήγαμε στην άμμο!

μαθαίνουμε επίσης να ξεχωρίζουμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας! και το φτιάχνουμε καδράκι για το σπίτι.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση