“ΙΖΑΝΤΟΡΑ ΝΤΑΚ”

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 09-12-2018

Ήρθε και πέρασε και αυτή η βδομάδα που τόσο περιμέναμε…αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή!

καταρχήν μπήκε ο ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ!!!!! ο μήνας των Χριστουγέννων!

Τη Δευτέρα κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές στο ημερολόγιο της τάξης και…βάζουμε μπρος και το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης του μήνα όπως κάθε χρόνο…

δέντρο με λιχουδιές!

φτιάχνουμε κι ένα για το σπίτι, για να βλέπουμε πόσο κοντά είναι τα Χριστούγεννα!

 

 

 

 

 

 

θα κόβουμε κάθε μέρα μια γραμμή από τα γένια του Αϊ-Βασίλη και όταν μείνει χωρίς γένια…θα’χουν φτάσει τα Χριστούγεννα!

την Τρίτη έτοιμοι όλοι για τη μεγάλη μέρα!!!πηγαίνουμε στο Μέγαρο μουσικής Θεσσαλονίκης για την παρακολούθηση της παράστασης “Ιζαντόρα-Ντάκ”

(πατήστε πάνω στην εικόνα για να μάθετε σχετικά με τους συντελεστές)

έτοιμοι στις θέσεις μας!

αναμνηστική έξω από το Μέγαρο

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δυστυχώς όλα τα όμορφα πράγματα τελειώνουν γρήγορα…ευτυχώς όμως στο σχολείο μας περιμένουν οι ετοιμασίες των Χριστουγέννων!

αφού κάνουμε μια μεγάλη συζήτηση στην παρεούλα για την παράσταση και τα κρυφά της νοήματα…συνεχίζουμε την ανάγνωση των λευκωμάτων

Κωνσταντίνα

Αριάδνη

 

 

 

 

 

 

 

Σπύρος

σιγά-σιγά στολίζουμε και την τάξη μας..

ομαδική για την είσοδο

φτιάχνουμε και μερικά στολίδια για το σπίτι…με υλικά που μας βρήκαν οι μαμάδες!

στολίδι με φελλούς

 

 

 

 

 

 

Ο Δημήτρης μας ενημερώνει ότι στις 6 Δεκεμβρίου είναι η γιορτή του Αγίου Νικολάου (γιορτάζει ο αγαπημένος του αδερφός!!!)

έτσι κι εμείς διαβάζουμε ένα παραμύθι για τη μέρα του Αγίου Νικολάου, που όμως μας μπερδεύει λίγο!!!

στο παραμύθι ο Άγιος φοράει κόκκινο παλτό κι έχει άσπρα γένια..μας θυμίζει κάποιον άλλο!

θυμόμαστε λοιπόν ότι πρέπει να γράψουμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη.

γράφουμε με ομαδική δουλειά το γράμμα στον πίνακα και η κυρία το γράφει στον υπολογιστή…εμείς βάζουμε την τελική πινελιά!

γράμμα-στολίδι!

θα το κρεμάσουμε στο δέντρο κι ο Άγιος, θα δει αν είμαστε καλά παιδιά και θα πάρει το γράμμα-μουστάκια και θα μας φέρει ότι ζητήσαμε!

Να σας συστηθώ?

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 01-12-2018

αυτή τη βδομάδα….

αφού πια έχουμε συμπληρώσει αρκετές σελίδες -με τη βοήθεια και των γονιών μας- από το λεύκωμα μας, ήρθε η ώρα να το διαβάσουμε στους φίλους μας.

Συμφωνούμε αρχικά ότι -για να μη μαλώνουμε για τη σειρά- θα ρίχνουμε κλήρο που θα καθορίζει ποιος θα διαβάσει το λεύκωμα του την επόμενη μέρα.

Ο κλήρος πέφτει πρώτα στην Χριστίνα, που θέλει να γίνει “παιδίατρος” όταν μεγαλώσει!

τις επόμενες μέρες μας συστήνονται..

η Ελένη!

ο Άγγελος!

 

 

 

 

 

 

η Μαριλία!

Επειδή όμως πλησιάζουν τα Χριστούγεννα, ξεκινάμε και τις πρώτες κατασκευές… τα κηροπήγια μας! Φυσικά μας βοηθούν και οι 2 κυρίες Μαρίες. Αν και η μεγάλη κυρία Μαρία μάλλον κάνει χειρότερους φιόγκους από μας…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

θαυμάστε τα έργα μας!

 

 

 

 

 

 

 

και στο τέλος της βδομάδας στολίσαμε επιτέλους και το δέντρο μας!!!

 

περιμένουμε  πια πως και πως την ερχόμενη εβδομάδα και την  επίσκεψη στο Μέγαρο μουσικής Θεσσαλονίκης!!!

Αστέρι της ευχής 2018

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία ανησυχιες γονεων | , στις 28-11-2018

Τo Μake-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)http://makeawish.mailendo.com/tracking/ro/811b6e46-7c0e-457e-878d-b4433aedddaf/5f51643c-8811-4ac7-a561-de38da1a3def/ πραγματοποιεί τις πιο βαθιές επιθυμίες παιδιών από 3 έως 18 ετών με πολύ σοβαρές ασθένειες προσπαθώντας να μεταμορφώσει τη ζωή τους,. Ο Οργανισμός βασίζει τη λειτουργία του σε μεγάλο βαθμό στο πρόγραμμα «Αστέρι της Ευχής» και κατά συνέπεια σε όλους εσάς, που με τη συγκινητική σας συμμετοχή  όλα αυτά τα χρόνια μας δίνετε την ευκαιρία να κάνουμε τη διαφορά. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το πρόγραμμα έχει ξεκινήσει και να σας παροτρύνουμε να πάρετε μέρος, ως μια ξεχωριστή έκκληση αγάπης, για τα παιδιά που το αυτονόητο να πηγαίνουν σχολείο δεν είναι καθημερινότητα.

H δική μας Ευχή είναι να συνεχίσετε να υπάρχετε δίπλα μας, και εμείς με τη σειρά μας να μεταδώσουμε στα παιδιά Ευχής τη μαγεία ενός ονείρου. Είστε μέρος μιας  μεγάλης αλυσίδας αγάπης που προσπαθούμε να δυναμώσει και άλλο!

Με μια δωρεά €2, οι μαθητές θα πάρουν ένα Αστέρι πάνω στο οποίο μπορούν να γράψουν την Ευχή τους. Με αυτόν τον τρόπο ένα χάρτινο αστεράκι μέσα από την αγάπη και τις Ευχές των παιδιών, γίνεται μαγικό! To πρόγραμμα πραγματοποιείται για 20η συνεχή χρονιά με την άδεια του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων( Αρ. Πρωτοκόλλου : 161844/Δ7).

Παρακάτω θα βρείτε αναλυτικές οδηγίες για τον τρόπο υλοποίησης του προγράμματος. Με ένα κλικ πάνω 1. και 2. θα μπορέσετε να πληροφορηθείτε, ανάλογα με την επιλογή σας τα εξής.

1.οδηγός υλοποίησης

2.άδεια υπουργείου

Όλοι για το χαμόγελο!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία ανησυχιες γονεων | , στις 27-11-2018

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          5 Δεκεμβρίου 2018:

Η ΕΡΤ στηρίζει «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

 

Τα παιδιά ενώνουν τις δυνάμεις τους!

Σας καλούμε να συμμετέχετε στην πανελλαδική προσπάθεια για να εξασφαλίζουμε μαζί ένα καλύτερο μέλλον για κάθε παιδί στην Ελλάδα!

Αγαπητές,
Αγαπητοί,

 

9 Νοεμβρίου 2018, συμπληρώθηκαν 23 χρόνια από την ημέρα που ο 10χρονος ιδρυτής του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», Ανδρέας, εξέφρασε την επιθυμία δημιουργίας ενός συλλόγου για όλα τα παιδιά στο προσωπικό του ημερολόγιο.

 

Και μέχρι σήμερα «Το Χαμόγελο του Παιδιού» έχει στηρίξει περισσότερα από 1.480.000 παιδιά και τις οικογένειές τους σε όλη τη χώρα!

 

Η εκπαιδευτική κοινότητα αποτελεί διαχρονικό υποστηρικτή των προσπαθειών μας και ευχόμαστε για μία ακόμα φορά να σταθείτε δίπλα μας.

 

Η ΕΡΤ αρωγός στην προσπάθεια του Οργανισμού να συνεχίσει το πολύτιμο έργο του, στις 5 Δεκεμβρίου 2018 διαφοροποιεί το πρόγραμμα της ΕΡΤ1, και του συνόλου των σταθμών της ΕΡΑ πανελλαδικά, φιλοξενώντας καθόλη τη διάρκεια της ημέρας συζητήσεις, αφιερώματα και ντοκιμαντέρ για τα 23 χρόνια δράσης του οργανισμού.

 

Παράλληλα η ΕΡΤ, προβάλλοντας τους τρόπους οικονομικής ενίσχυσης του Οργανισμού, δίνει σε όλους τους ιδιώτες και επιχειρήσεις της χώρας τη δυνατότητα να συμμετέχουν ενεργά στην εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων για τη συνέχιση του έργου.

 

Καλούμε τα Σχολεία, που επιθυμούν να συμμετέχουν ενεργά και να προβληθούν, να προβούν σε κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς που τηρεί ο Οργανισμός.

 

Τράπεζες Αριθμός Λογαριασμού IBAN – SWIFT BIC
ALPHA BANK 144-00-2001-000011 GR4601401440144002001000011(BIC) CRBAGRAA
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ 116/296076-12 GR8101101160000011629607612(BIC) ETHNGRAA
ΠΕΙΡΑΙΩΣ 5233-003309-251 GR3301722330005233003309251(BIC) PIRBGRAA
EUROBANK- ERGASIAS 0026-0201-91-0100432797 GR5802602010000910100432797(BIC) ERBKGRAA
ΑΤΤΙΚΗΣ 46 464 401 GR8001600690000000046464401(BIC) ATTIGRAA
HSBC 002-143691-140 GR6507100020000002143691140(BIC) MIDLGRAA

 

Οι δωρεές θα προβληθούν κατά τη διάρκεια έκτακτης εκπομπής που θα προβάλλει η ΕΡΤ1 από τις 10μμ έως τη 1π.μ. Η εκπομπή θα είναι αφιερωμένη αποκλειστικά στον Οργανισμό με επώνυμους προσκεκλημένους, ζωντανές συνδέσεις κ.λ.π.

 

Ενημερώστε μας εγκαίρως για τη συμμετοχή του Σχολείου σας ώστε να προβληθεί κατά τη διάρκεια του τηλεοπτικού προγράμματος της ΕΡΤ στις 5/12/2018.

 

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τη συμμετοχή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

Τηλ. 2103306140 – Email: info@hamogelo.gr

Αγαπητοί φίλοι,

 

● Συντονιστείτε στις 5 Δεκεμβρίου 2018 στην ΕΡΤ1

 

● Γνωρίστε το έργο 23 ετών του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

 

● Ενημερωθείτε για τις ανάγκες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά σήμερα στην Ελλάδα

 

● Συμβάλλετε και εσείς στη διασφάλιση συνέχισης του πολύτιμου έργου του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού»!

 

Σας ευχαριστούμε!

 

μη ξεχνάτε τα δικαιώματα των παιδιών!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 24-11-2018

αυτή η εβδομάδα ξεκίνησε με την ανάγνωση του θεατρικού που θα παίξουμε τα Χριστούγεννα, και φυσικά την επιλογή των ρόλων!

λίγο πριν όμως, η κυρία μας διάβασε ένα περίεργο παραμύθι “ο Εγωιστής γίγαντας” του Όσκαρ Ουαϊλντ,  και μας είπε ότι η ιστορία του μοιάζει λίγο με την υπόθεση του θεατρικού των Χριστουγέννων. Στο τέλος, ζωγραφίσαμε την όμορφη ιστορία…

ο γίγαντας

τα παιδιά σκαρφαλώνουν στα δέντρα

το μικρό παιδάκι που θα βοηθήσει ο γίγαντας

όσοι θέλετε να το ξανακούσετε πατήστε παρακάτω…

 

Συνεχίσαμε τη βδομάδα μας με την συμπλήρωση του προσωπικού μας λευκώματος.

Στις σελίδες που προσθέσαμε, έπρεπε να μετρήσουμε το βάρος και το ύψος του καθενός.

Οι μετρήσεις μας έδωσαν αφορμή να προβληματιστούμε για το πως μετράμε και για ποιό λόγο μας χρειάζεται…Μετρήσαμε με τη μετροταινία, και είδαμε πόσα “δαχτυλάκια” χωράνε από έναν αριθμό ως τον επόμενο (“εκατοστά” τα λένε οι μεγάλοι)!

η Δήμητρα δείχνει τι πρέπει να κάνουμε

Σιγά σιγά και με τη βοήθεια και των μαμάδων το λεύκωμα μας συμπληρώνεται και την επόμενη εβδομάδα η κυρία μας είπε ότι θα αρχίσουμε να το παρουσιάζουμε στους φίλους μας.

Την Τετάρτη έπρεπε να χαιρετίσουμε έναν συμμαθητή μας που φεύγει ταξίδι για πολλές…μέρες. Του ζωγραφίσαμε ο καθένας από μια καρδιά-ζωγραφιά και του δώσαμε να πάρει μαζί του το άλμπουμ, αλλά και μια ζεστή αγκαλιά γιατί πηγαίνει σε μια χώρα με πολύ κρύο..η κυρία μας την έδειξε στον χάρτη, τη λένε Ρωσία.

 

 

 

 

 

 

παίξαμε κι ένα παιχνίδι που μας άρεσε πολύ..είμαστε όλοι ναυαγοι μέσα σε μια σχδία που τα κύματα συνέχεια την …σπάζουν στη μέση κι εμείς όλοι πρέπει να φροντίσουμε να χωρέσουμε όλοι και να μη μείνει κανείς μέσα στη θάλασσα με τους καρχαρίες. Με λίγο σφιχτή αγκαλίτσα τα καταφέρνουμε!!

όλοι μέσα στη σχεδία μας

τα κύματα μας ρίχνουν στη θάλασσα…

 

 

 

 

 

 

χωρέσαμε όλοι!

την Πέμπτη συμμαζεύοντας την τάξη μας διαπιστώσαμε μια απίστευτη ακαταστασία στη γωνιά της βιβλιοθήκης. Η κυρία πρότεινε να την ανανεώσουμε κι έτσι επιλέξαμε μερικά καινούργια παραμύθια από τη δική της βιβλιοθήκη. Εφαρμόσαμε ένα νέο σύστημα τακτοποίησης που θα μας βοηθά να μη στριμώχνουμε τα βιβλία μας και στρωθήκαμε στη δουλειά..

 

έφτασε και το Πολυτεχνείο!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 15-11-2018

Στην αρχή αυτής της εβδομάδας ασχολούμαστε με τον τριγωνοψαρούλη και ειδικά με το παραμύθι:

σχεδιάζουμε τη γραβάτα που έφτιαξαν οι φίλοι του τριγωνοψαρούλη για να τον γλιτώσουν από τα δόντια του μεγάλου καρχαρία…

 

 

 

 

σχολιάζουμε τα συναισθήματα που νιώθουν τα μικρά ψαράκια απέναντι στον μεγάλο καρχαρία, αλλά και τη στάση του μικρού τριγωνοψαρούλη! εστιάζουμε στην αγάπη, που νιώθουν τα μικρά ψαράκια για τον μικρό τριγωνοψαρούλη, αλλά και το φόβο για τον άγριο καρχαρία. Είναι και η καλύτερη εισαγωγή για το θέμα της εβδομάδας, που είναι η επέτειος από την εξέγερση του Πολυτεχνείου.

συνεχίζοντας με παραμύθια, διαβάζουμε αλλά και παίζουμε κουκλοθέατρο την Ντενεκεδούπολη της Ε.Φακίνου.

κατασκευάζουμε με χαρτοκοπτική τους ήρωες της ντενεκεδούπολης (τους αυθεντικούς τους έχουμε “κληρονομιά¨από παλαιότερες τάξεις), και παίζουμε παιχνίδια προ-αναγνωσης με τα ονόματά τους

 

 

 

 

 

 

από το βιβλίο που μας έφερε ο Χρήστος μαθαίνουμε και για την εξέγερση του Πολυτεχνείου του Φ. Μανδηλαρά

και μετά κάνουμε τις συγκρίσεις μεταξύ της Ντενεκεδούπολης και της πραγματικότητας.

μιλάμε για την Ειρήνη με το παραμύθι: “Πατατες-Πατατες”της Anita Lobel , που θίγει και το δύσκολο θέμα του αδελφοκτόνου πολέμου.

ακολουθεί εικαστική επεξεργασία του παραμυθιού

 

 

 

 

παρακολουθούμε παρουσίαση στον υπολογιστή της τάξης για τα γεγονότα του Πολυτεχνείου και

φυσικά ακούμε και βλέπουμε τραγουδάκια με μηνύματα…

“Ο Μέρμηγκας” του Μ.Λοϊζου     και

 

“τα παπαγαλάκια”από τη χορωδία του Χαρίτωνα

ανήμερα της επετείου γράφουμε το σύνθημα που επιλέξαμε ως το πιο σημαντικό αφού ακούσαμε και τραγουδήσαμε το τραγούδι του Μάνου Λοϊζου

Ίσως σας ενδιαφέρει!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία ανησυχιες γονεων | , στις 12-11-2018

Μια εκδήλωση που θα πρέπει να παρακολουθήσετε, ειδικά αν έχετε μεγαλύτερο παιδί, αλλά και για  να ξέρετε κάποια πράγματα για το νηπιακι σας όταν …μεγαλώσει.

πατήστε πάνω στην πρόσκληση για να διαβάσετε

 

διαβάστε και το παρακάτω ίσως σας φανεί χρήσιμο, κρατήστε διεύθυνση και τηλέφωνο

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ 4ης ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ
Γραφείο Διοικητή
Θεσσαλονίκη, 8/10/2018
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 1ης ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΥΓΕΙΑΣ (Τ.ΟΜ.Υ) ΣΕΡΡΩΝ
Η Διοίκηση της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας και Θράκης ανακοινώνει την έναρξη λειτουργίας της 1ης Τοπικής Ομάδας Υγείας (Τ.ΟΜ.Υ) Σερρών, η οποία βρίσκεται στις Σέρρες, επί της οδού Πρ. Χριστοφόρου 25 του Δήμου Σερρών, τη Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018.
Η 1η Τ.ΟΜ.Υ Σερρών είναι στελεχωμένη με ειδικευμένο ιατρικό (Γενικός Ιατρός, Παιδίατρος) νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό, άρτια εξοπλισμένη, με δυνατότητα πρόσβασης για ΑμΕΑ και θα λειτουργεί από τις 7:00 έως τις 15:00.
Οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με τη γραμματεία στο τηλέφωνο 2321058929, ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση tomy_serres1@4ype-pedy.gr.
Έργο των Τ.ΟΜ.Υ είναι η παροχή δωρεάν πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας στον εγγεγραμμένο πληθυσμό. Ειδικότερα, οι Τ.ΟΜ.Υ λειτουργούν ως ομάδες οικογενειακής ιατρικής, με εγγεγραμμένο πληθυσμό ευθύνης και έχουν ως σκοπό την παροχή δωρεάν ποιοτικών υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας χωρίς διακρίσεις.
ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ Α.ΠΛΩΜΑΡΙΤΗΣ
Διοικητής
4ης Υγειονομικής Περιφέρειας
Μακεδονίας και Θράκης

αυτή τη βδομάδα…φοβόμαστε!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 09-11-2018

πριν ξεκινήσουμε το θέμα της νέας εβδομάδας με τη βοήθεια της κυρίας καταγράφουμε σε πίνακα διπλής εισόδου τι είναι αυτό που μας κάνει χαρούμενους. τις μέρες που θα ακολουθήσουν η κυρία είπε ότι θα καταγράψουμε και ότι μας προκαλεί άλλα συναισθήματα..

γραφή ονομάτων στην κάθετη στήλη

στην οριζόντια θέση οι φάτσες με τα συναισθήματα

η κυρία γράφει ότι της λέμε

και όπως το είχαμε αποφασίσει από την προηγούμενη εβδομάδα, συνεχίζουμε διαβάζοντας για τον “Φόβο”.

ΤΟ ΜΠΛΕ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ

Συγγραφέας: ΑΓΚΟΣΤΙΝΙ ΣΑΡΑ

Εκδότης: ΤΖΙΑΜΠΙΡΗΣ-ΠΥΡΑΜΙΔΑ

της σειράς “τα χρώματα των συναισθημάτων”

συζητάμε για τον νυχτερινό μας φόβο και τα παιδιά δίνουν ιδέες αντιμετώπισης του, κάποιος προτείνει μια ονειροπαγίδα και αυτό είναι…ψάχνουμε στο διαδίκτυο τρόπους και ιδέες κατασκευής της, δείτε το έργο μας:

πρώτα διακοσμούμε το πιατακι

τώρα το δύσκολο…

 

 

 

 

 

 

το πλέξιμο του διχτυού

θαυμάστε το αποτέλεσμα (με βοήθεια από τη μικρή κ. Μαρία με τις χάντρες…)

ονειροπαγίδες….

ΟΝΕΙΡΟ!!!

 

 

 

 

 

 

 

πρέπει όμως να προσέξουμε…η ονειροπαγίδα μπορεί να φυλακίσει τα κακά όνειρα, μόνο αν κοιμόμαστε στο κρεβάτι μας, κι όχι στο κρεβάτι της μαμάς και του μπαμπά!!!!

Με αφορμή τη συζήτηση για το φόβο η κυρία μας μίλησε και για το σεισμό!που πολλοί τον φοβούνται, όχι όμως εμείς…

είπαμε λίγα πράγματα για το τι είναι ο σεισμός και συμβουλευτήκαμε την σχετική αφίσα του ΟΑΣΠ.

Φτιάξαμε λοιπόν το δικό μας σχέδιο αντιμετώπισης του σεισμού και φυσικά κάναμε μια άσκηση εφαρμογής του σχεδίου.

αυτή τη βδομάδα ξεκινάει και η γραφή του προσωπικού λευκώματος για το κάθε παιδί με τη βοήθεια της μαμάς και του μπαμπά.

εμείς ήδη στο σχολείο ξεκινήσαμε το πρώτο φύλλο με το δακτυλικό μας αποτύπωμα!!!

πρώτα γραφή ονόματος-υπογραφή

ας λερωθούμε λίγο..

 

 

 

 

 

 

έτοιμο… και η συνέχεια στο σπίτι!

εβδομάδα…Τριγωνοψαρούλη!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 03-11-2018

αφού τελειώσαμε με τις γιορτές και τις παρελάσεις…ξεκινάμε με κάτι πιο νηπια…γωγικό! Με ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.

η κυρία επέλεξε να μας διαβάσει παραμύθι από τη σειρά του Τριγωνοψαρούλη, το τραγούδι του για τα γενέθλια, το ακούμε κάθε φορά που κάποιος συμμαθητής μας γιορτάζει τα γενέθλια του στο σχολείο. Μπορείτε να το ακούσετε κι εσείς αν πατήσετε πάνω στην εικόνα.

διαβάζουμε λοιπόν το πρώτο βιβλίο για το διαφορετικό αυτό ψαράκι και συζητάμε για τα συναισθήματα που νιώθει το ίδιο, αλλά και οι συμμαθητές και η δασκάλα του η κυρία-Σουπιά.

τί σχήμα έχει ο τριγωνοψαρούλης?  το σχεδιάζουμε με τα τουβλάκια μας!

ακούμε και το τραγούδι που λέει το ψαράκι μας, όταν μένει μόνο του στο διάλειμμα γιατί τα άλλα ψαράκια δεν το παίζουν..

(πατήστε στην εικόνα για να το ακούσετε κι εσείς)

ο τριγωνοψαρούλης γίνεται αφορμή για να μιλήσουμε και να καταλάβουμε τι είναι τελικά αυτά τα “συναισθήματα”? μπορούμε να τα πιάσουμε? πως καταλαβαίνουμε τι νιώθει κάποιος άλλος? Μόνοι μας καταλαβαίνουμε ότι πολλές φορές (ή και σχεδόν πάντα) το πρόσωπό μας είναι ο καθρέφτης των συναισθημάτων μας. Θυμόμαστε και τις φατσούλες που στέλνει η μαμά με το κινητό ή το τάμπλετ…και φτιάχνουμε τις δικές μας.

 

πρώτη φορά με πινέλο χωρίς να λερωθούμε…

 

 

 

 

 

 

και μετά παίζουμε με αυτές αλλάζοντας τα συναισθήματά της φατσας!!

λυπημένοι…

 

και λίγο θυμωμένοι…

 

 

 

 

 

 

 

η συνέχεια την ερχόμενη εβδομάδα με  τον …ΦΟΒΟ!!!

και λίγος ακόμη Τριγωνοψαρούλης

 

(πατήστε στην εικόνα κι ακούστε)

 

 

 

 

οικολογική πρόταση για το ερχόμενο Σαββατοκύριακο!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία ανησυχιες γονεων | , στις 30-10-2018

μια πρόταση για δημιουργία λίγο …διαφορετική!

ΕΘΝΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΛΙΜΝΗΣ ΚΕΡΚΙΝΗΣ

ΦΟΡΕΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΚΕΡΚΙΝΗΣ

Κερκίνη

620 55 Κάτω Πορόια

Τηλέφωνο. 23270 28004

Τηλεομ/πο: 23270 28005

Ηλ.Ταχ/μείο: info@kerkini.gr

                     www.kerkini.gr

 

 

   Κερκίνη, 29 Οκτωβρίου 2018

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

«Δεν κατασΤρέφω……Τρέφω»

Ο Φορέας Διαχείρισης Λίμνης Κερκίνης διοργανώνει περιβαλλοντική δράση με τίτλο «Δεν κατασΤρέφω….Τρέφω» προσκαλώντας μικρούς και μεγάλους να συμμετάσχουν στην κατασκευή ταϊστρών  για τους φτερωτούς μας φίλους από ανακυκλώσιμα υλικά, όπως μπουκάλια από γάλα ή νερό.

Σκοπός της δράσης είναι η ευαισθητοποίηση μικρών και μεγάλων σε περιβαλλοντικά θέματα. Στους συμμετέχοντες θα δοθούν, από το προσωπικό του Φορέα Διαχείρισης, αναλυτικές οδηγίες αναφορικά με την κατασκευή των ταϊστρών.

Σας περιμένουμε το Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2018, από τις 10:00 ως τις 14:00 στην πλατεία Ελευθερίας της πόλης των Σερρών για να φτιάξουμε ταΐστρες για τους φτερωτούς μας φίλους.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση