Ήρθε και πέρασε και αυτή η βδομάδα που τόσο περιμέναμε…αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή!
καταρχήν μπήκε ο ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ!!!!! ο μήνας των Χριστουγέννων!
Τη Δευτέρα κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές στο ημερολόγιο της τάξης και…βάζουμε μπρος και το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης του μήνα όπως κάθε χρόνο…
φτιάχνουμε κι ένα για το σπίτι, για να βλέπουμε πόσο κοντά είναι τα Χριστούγεννα!
θα κόβουμε κάθε μέρα μια γραμμή από τα γένια του Αϊ-Βασίλη και όταν μείνει χωρίς γένια…θα’χουν φτάσει τα Χριστούγεννα!
την Τρίτη έτοιμοι όλοι για τη μεγάλη μέρα!!!πηγαίνουμε στο Μέγαρο μουσικής Θεσσαλονίκης για την παρακολούθηση της παράστασης “Ιζαντόρα-Ντάκ”
(πατήστε πάνω στην εικόνα για να μάθετε σχετικά με τους συντελεστές)
Δυστυχώς όλα τα όμορφα πράγματα τελειώνουν γρήγορα…ευτυχώς όμως στο σχολείο μας περιμένουν οι ετοιμασίες των Χριστουγέννων!
αφού κάνουμε μια μεγάλη συζήτηση στην παρεούλα για την παράσταση και τα κρυφά της νοήματα…συνεχίζουμε την ανάγνωση των λευκωμάτων
σιγά-σιγά στολίζουμε και την τάξη μας..
φτιάχνουμε και μερικά στολίδια για το σπίτι…με υλικά που μας βρήκαν οι μαμάδες!
Ο Δημήτρης μας ενημερώνει ότι στις 6 Δεκεμβρίου είναι η γιορτή του Αγίου Νικολάου (γιορτάζει ο αγαπημένος του αδερφός!!!)
έτσι κι εμείς διαβάζουμε ένα παραμύθι για τη μέρα του Αγίου Νικολάου, που όμως μας μπερδεύει λίγο!!!
στο παραμύθι ο Άγιος φοράει κόκκινο παλτό κι έχει άσπρα γένια..μας θυμίζει κάποιον άλλο!
θυμόμαστε λοιπόν ότι πρέπει να γράψουμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη.
γράφουμε με ομαδική δουλειά το γράμμα στον πίνακα και η κυρία το γράφει στον υπολογιστή…εμείς βάζουμε την τελική πινελιά!
θα το κρεμάσουμε στο δέντρο κι ο Άγιος, θα δει αν είμαστε καλά παιδιά και θα πάρει το γράμμα-μουστάκια και θα μας φέρει ότι ζητήσαμε!















































































