η χρονιά ξεκίνησε για τα καλά και μεις το ίδιο.
Ακόμη ξοδεύουμε πολύ ώρα για να μάθουμε πως θα ζήσουμε αρμονικά στο νηπιαγωγείο μας!
όμως οι κυρίες μας φροντίζουν να κάνουμε και κάτι πιο διασκεδαστικό από τους κανόνες…δείτε μερικές από τις παραγωγικές μας στιγμές
επειδή το όνομά μας είναι πολύ σημαντικό..το’χουμε παντού..κρεμάστρες, συρτάρια, ντουλάπακι!!! πρέπει να το μάθουμε!
προχθές που ο καιρός ήταν χάλια, οι κυρίες μας έδειξαν και τη 2η τάξη του σχολείου μας που είναι πολύ διασκεδαστική..
το ολοήμερο δοκιμάζει κι πιο διασκεδαστικούς τρόπους γραφής
την Πέμπτη κάνουμε προπόνηση για την ημέρα του σχολικού αθλητισμού, που τη γιορτάζουμε (μαζί με το Δημοτικό) την Παρασκευή 28 Σεπτέμβρη (καιρού επιτρέποντος) 


τελικά το Δημοτικό μας…έστησαν στο ραντεβού, αλλά εμείς μπορούμε και μόνοι μας!


























