μια γεύση από την αρχή!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία ανησυχιες γονεων | , στις 19-09-2018

η πρώτη μας εβδομάδα πέρασε και μπήκαμε ήδη στη 2η!!!

πάρτε όμως μια γεύση από Αγιασμό και πρώτη κατασκευή…ακόμη προσπαθούμε να μάθουμε τους κανόνες της ζωής στο Νηπιαγωγείο!!!

οι μεγάλοι του Δημοτικού

εμείς με τις μαμάδες..και μερικούς μπαμπάδες

 

 

 

 

 

 

 

 

ο παλιός είναι αλλιώς!!

Την επομένη του Αγιασμού ξεκινάμε κανονικά…

Γνωρίζουμε το σχολείο μας!!!!  και αφού ο καιρός είναι ακόμη…καλοκαίρι, πήραμε τις ομπρέλες μας και πήγαμε στην άμμο!

μαθαίνουμε επίσης να ξεχωρίζουμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας! και το φτιάχνουμε καδράκι για το σπίτι.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση