Ο Κύκλος του Χρόνου

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 24-01-2015

Η Νέα Χρονιά ήρθε και μαζί της έφερε έναν καινούριο μήνα….τί καλύτερο λοιπόν απο το να ασχοληθούμε με τον “Κύκλο του Χρόνου” και την εναλλαγή Εποχών και Μηνών

Αφού συζητήσαμε λοιπόν για τις εποχές και τους μήνες τους, αποφασίσαμε να βάλουμε τις εικόνες των εποχών σε κύκλο...

Αφού συζητήσαμε λοιπόν για τις εποχές και τους μήνες τους, αποφασίσαμε να βάλουμε τις εικόνες των εποχών σε κύκλο…

 

..στη συνέχεια δώσαμε χρώματα στις εποχές ανάλογα με τα χαρακτηριστικά τους... έτσι ο Χειμώνας πήρε το γκρι και το λευκό μαρκαδόρο απο τα χιόνια και τα γκρι σύννεφα, η Άνοιξη το πράσινο, κόκκινο, ροζ μαρκαδόρο απο τα πράσινα φύλλα των δέντρων και τα λουλούδια κ.λ.π....

..στη συνέχεια δώσαμε χρώματα στις εποχές ανάλογα με τα χαρακτηριστικά τους… έτσι ο Χειμώνας πήρε το γκρι και το λευκό μαρκαδόρο απο τα χιόνια και τα γκρι σύννεφα, η Άνοιξη το πράσινο, κόκκινο, ροζ μαρκαδόρο απο τα πράσινα φύλλα των δέντρων και τα λουλούδια κ.λ.π….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια, αφού αποφασίσαμε τα χρώματα που θα δώσουμε σε κάθε εποχή, τοποθετήσαμε χαρτόνια διαφορετικών χρωμάτων (ένα για κάθε εποχή) σε κύκλο και φτιάξαμε τη Διαδοχή των Εποχών...(Μια υπέροχη ιδέα απο τη συνάδελφο στον Ιστότοπο ΠΡΟ-σχολικά)

Στη συνέχεια, αφού αποφασίσαμε τα χρώματα που θα δώσουμε σε κάθε εποχή, τοποθετήσαμε χαρτόνια διαφορετικών χρωμάτων (ένα για κάθε εποχή) σε κύκλο και φτιάξαμε τη Διαδοχή των Εποχών…(Μια υπέροχη ιδέα απο τη συνάδελφο στον Ιστότοπο ΠΡΟ-σχολικά)

 

 

 

 

Γράψαμε σε κάθε χαρτόνι την εποχή που αντιπροσωπεύει χρησιμοποιώντας την αντίστοιχη καρτέλα της λέξης...

Γράψαμε σε κάθε χαρτόνι την εποχή που αντιπροσωπεύει χρησιμοποιώντας την αντίστοιχη καρτέλα της λέξης…

 

 

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια, διαβάσαμε ποιήματα για την κάθε εποχή και ακούγοντας τα προσεκτικά βρήκαμε για ποιά εποχή μιλούν και τα κολλήσαμε στο αντίστοιχο χαρτόνι...

Στη συνέχεια, διαβάσαμε ποιήματα για την κάθε εποχή και ακούγοντας τα προσεκτικά βρήκαμε για ποιά εποχή μιλούν και τα κολλήσαμε στο αντίστοιχο χαρτόνι…

 

 

 

 

 

 

...τέλος, παρατηρήσαμε εικόνες και βρίκαμε σε ποιά εποχή αναφέρονται και φυσικά πήραν κι αυτές τη θέση τους στον "Κύκλο του Χρόνου"!

…τέλος, παρατηρήσαμε εικόνες και βρίκαμε σε ποιά εποχή αναφέρονται και φυσικά πήραν κι αυτές τη θέση τους στον “Κύκλο του Χρόνου”!

 

 

 

 

 

 

 

και επειδή ο Χειμώνας μπήκε για τα καλά, κάνει πολύ κρύο και έπεσαν και λίγα χιόνια στην περιοχή μας, ο Χιονάνθρωπος δε μπορεί παρά να έχει την τιμητική του...βάζουμε λοιπόν τις εικόνες στη σωστή χρονική σειρέ (απο τη στιγμή που ξεκινάμε να φτιάχνουμε ένα χιονάνθρωπο μέχρι τη στιγμή που θα λιώσει) και φτιάχνουμε τη δική μας ιστορία!

και επειδή ο Χειμώνας μπήκε για τα καλά, κάνει πολύ κρύο και έπεσαν και λίγα χιόνια στην περιοχή μας, ο Χιονάνθρωπος δε μπορεί παρά να έχει την τιμητική του…βάζουμε λοιπόν τις εικόνες στη σωστή χρονική σειρέ (απο τη στιγμή που ξεκινάμε να φτιάχνουμε ένα χιονάνθρωπο μέχρι τη στιγμή που θα λιώσει) και φτιάχνουμε τη δική μας ιστορία!

 

 

 

 

 

 

και φυσικά δε λείπουν και τα πειράματα "Πηξης-Τήξης"....Τα παγάκια έχουν τη τιμητική τους....

και φυσικά δε λείπουν και τα πειράματα “Πηξης-Τήξης”….Τα παγάκια έχουν τη τιμητική τους….

 

 

 

 

 

 

 

Και αφού μάθαμε τόσα για το πώς παγώνει και το πώς λιώνει το νερό αοφασίσαμε να παίξουμε ένα παιχνίδι... Ποιανού λοιπόν θα λιώσει πιο γρήγορα το παγάκι του; Ο ένας προσπαθεί τρίβοντας το στα χέρια, ο άλλος σε μια πετσέτα, ο άλλος βάζοντας το σε νερό, ο άλλος αφήνοντας το στο πιάτο και για τη κυρία μας σκεφτήκαμε να το αφήσει στο καλοριφέρ...Νικητής το ΝΕΡΟ!

Και αφού μάθαμε τόσα για το πώς παγώνει και το πώς λιώνει το νερό αοφασίσαμε να παίξουμε ένα παιχνίδι… Ποιανού λοιπόν θα λιώσει πιο γρήγορα το παγάκι του; Ο ένας προσπαθεί τρίβοντας το στα χέρια, ο άλλος σε μια πετσέτα, ο άλλος βάζοντας το σε νερό, ο άλλος αφήνοντας το στο πιάτο και για τη κυρία μας σκεφτήκαμε να το αφήσει στο καλοριφέρ…Νικητής το ΝΕΡΟ!

 

 

 

 

 

 

 

 

Σύντομο Ταξίδι στη χώρα των Παραμυθιών

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 01-12-2014

Είναι καιρός πια να ξεκινήσει η Δανειστική μας Βιβλιοθήκη…..και φυσικά ένα Ταξίδι στη Χώρα των Παραμυθιών είναι ότι καλύτερο για να γνωρίσουμε τη χρήση της!!!

Διαβάσαμε το παραμύθι "Ο Γιαννάκης και η φασολιά". Ένα απο τα πιο αγαπημένα Κλασικά Παραμύθια.

Διαβάσαμε το παραμύθι “Ο Γιαννάκης και η φασολιά”. Ένα απο τα πιο αγαπημένα Κλασικά Παραμύθια.

 

Χρησιμοποιήσαμε καρτελίτσες λέξεων, χωρίσαμε τον τίτλο, τον ξανασχηματίσαμε, μετρήσαμε απο πόσα γράμματα και πόσες λέξεις σχηματίζεται...

Χρησιμοποιήσαμε καρτελίτσες λέξεων, χωρίσαμε τον τίτλο στις λέξεις του, μετρήσαμε απο πόσα γράμματα και πόσες λέξεις σχηματίζεται…

 

 

Ουπς! Έπεσαν οι καρτελίτσες απ'τα χέρια της κυρίας....πρέπει να ξαναφτιάξουμε τον τίτλο τώρα!

Ουπς! Έπεσαν οι καρτελίτσες απ’τα χέρια της κυρίας….πρέπει να ξαναφτιάξουμε τον τίτλο τώρα!

 

Όταν οι λέξεις δεν μπαίνουν στη σωστή σειρά, τί αστείοι τίτλοι που σχηματίζονται!

Όταν οι λέξεις δεν μπαίνουν στη σωστή σειρά, τί αστείοι τίτλοι που σχηματίζονται!

 

Και επειδή μας αρέσουν οι αστείοι τίτλοι, βάλαμε τις καρτέλες των λέξεων σε όποια σειρά θέλαμε, σχηματίσαμε κι άλλους αστείους τίτλους και προσπαθήσαμε να τους διαβάσουμε!

Και επειδή μας αρέσουν οι αστείοι τίτλοι, βάλαμε τις καρτέλες των λέξεων σε όποια σειρά θέλαμε, σχηματίσαμε κι άλλους αστείους τίτλους και προσπαθήσαμε να τους διαβάσουμε!

 

Χρησιμοποιήσαμε καρτέλες με αριθμούς και κάτω απο κάθε λεξούλα του τίτλου, βάλαμε τον αριθμό που δείχνει τη σειρά της....

Χρησιμοποιήσαμε καρτέλες με αριθμούς και κάτω απο κάθε λεξούλα του τίτλου, βάλαμε τον αριθμό που δείχνει τη σειρά της….

 

και...οι λεξούλες του τίλτου είναι ....5 (βάλαμε το καρτελάκι με το σωστό αριθμό)

και…οι λεξούλες του τίλτου είναι ….5 (βάλαμε το καρτελάκι με το σωστό αριθμό)

 

Διαβάσαμε και το βιβλίο "Ο φεγγαροσκεπασής", το συζητήσαμε και το ζωγραφίσαμε. Θα είναι μια υπέροχη έκπληξη αυτό το βιβλίο γιατί μας άρεσε πολύ και θα είναι η Χριστουγεννιάτικη Γιορτή του νηπιαγωγείου μας!

Διαβάσαμε και το βιβλίο “Ο φεγγαροσκεπασής”, το συζητήσαμε και το ζωγραφίσαμε. Θα είναι μια υπέροχη έκπληξη αυτό το βιβλίο γιατί μας άρεσε πολύ και θα είναι η Χριστουγεννιάτικη Γιορτή του νηπιαγωγείου μας!

 

Ο συμμαθητής μας, ο Μανώλης, έφερε ένα υπέροχο βιβλίο "Το Σπάταλο Τερατάκι", που όλοι θέλαμε να διαβάσουμε και να συζητήσουμε. Εκτος των άλλων, μ' αυτό το βιβλίο ταξιδέψαμε και στο εξώφυλλο των βιβλίων, εντοπίζουμε τους τίτλους, το συγγραφέα, τον εικονογράφο και τον εκδοτικό οίκο και συζητάμε!

Ο συμμαθητής μας, ο Μανώλης, έφερε ένα υπέροχο βιβλίο “Το Σπάταλο Τερατάκι”, που όλοι θέλαμε να διαβάσουμε και να συζητήσουμε. Εκτος των άλλων, μ’ αυτό το βιβλίο ταξιδέψαμε και στο εξώφυλλο των βιβλίων, εντοπίζουμε τους τίτλους, το συγγραφέα, τον εικονογράφο και τον εκδοτικό οίκο και συζητάμε!

 

 

 

 

 

 

Ταξίδι στη Χώρα των Παραμυθιών 2

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 07-02-2014

Διαβάσαμε και συζητήσαμε το παραμύθι "Ο Χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει" και με αφορμή το βιβλίο αυτό ακολούθησαν ένα σωρό δραστηριότητες για το Χειμώνα, το χιόνι , τους χιονάνθρωπους....αν θέλετε κι εσείς να ακούσετε και να δείτε τις εικόνες του παραμυθιού, μπορείτε να το κάνετε ΕΔΩ...

Διαβάσαμε και συζητήσαμε το παραμύθι “Ο Χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει” και με αφορμή το βιβλίο αυτό ακολούθησαν ένα σωρό δραστηριότητες για το Χειμώνα, το χιόνι , τους χιονάνθρωπους….αν θέλετε κι εσείς να ακούσετε και να δείτε τις εικόνες του παραμυθιού, μπορείτε να το κάνετε ΕΔΩ…

 

 

 

 

Βρίκαμε σύνθετες λέξεις με α' συνθετικό τη λέξη χιόνι , αντιστοιχίσαμε εικόνα με λέξη και.....

Βρίκαμε σύνθετες λέξεις με α’ συνθετικό τη λέξη χιόνι , αντιστοιχίσαμε εικόνα με λέξη και…..

 

 

 

 

 

 

 

...φτιάξαμε έναν πίνακα αναφοράς με τις σύνθετες λεξούλες που βρήκαμε....

…φτιάξαμε έναν πίνακα αναφοράς με τις σύνθετες λεξούλες που βρήκαμε….

 

 

 

 

κατασκευάσαμε χιονάνθρωπους με τόσες κοιλίτσες όσες λέει ο αριθμός στο καπελάκι τους....αφού αναγνωρίσαμε τον αριθμό στο καπελάκι, μετρήσαμε, πήραμε και κόψαμε τόσες "κοιλίτσες" όσες έλεγε ο αριθμός...

κατασκευάσαμε χιονάνθρωπους με τόσες κοιλίτσες όσες λέει ο αριθμός στο καπελάκι τους….αφού αναγνωρίσαμε τον αριθμό στο καπελάκι, μετρήσαμε, πήραμε και κόψαμε τόσες “κοιλίτσες” όσες έλεγε ο αριθμός…

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια αριθμήσαμε τις κοιλίτσες του χιονάνθρωπου μας, γράφοντας τους αριθμούς με τη σειρά....

Στη συνέχεια αριθμήσαμε τις κοιλίτσες του χιονάνθρωπου μας, γράφοντας τους αριθμούς με τη σειρά….

 

 

 

για τους πιο μικρούς μας φίλους, πολύτιμος βοηθός μας ήταν η αριθμογαρμμή της τάξης μας...

για τους πιο μικρούς μας φίλους, πολύτιμος βοηθός μας ήταν η αριθμογαρμμή της τάξης μας…

 

 

 

 

 

και έτοιμοι οι χιονάνθρωποι μας...

και έτοιμοι οι χιονάνθρωποι μας…

 

 

τους συγκρίναμε κιόλας για να δούμε ποιός είναι μακρύτερος και ποιός κοντότερος....

τους συγκρίναμε κιόλας για να δούμε ποιός είναι μακρύτερος και ποιός κοντότερος….

 

 

 

 

 

 

 

δεν είναι υπέροχοι οι χιονάνθρωποι μας; ...Και πόσα πράγματα μας έμαθαν: να αντιστοιχίζουμε τόσα όσα λέει ο αριθμός, να συγκρίνουμε με τις έννοιες μακρύτερος-κοντότερος,αρίθμηση, να γράφουμε και να βάζουμε τους αριθμούς στη σειρά...Μα πόσα σπουδαία πράγματα πραγματικά!

δεν είναι υπέροχοι οι χιονάνθρωποι μας; …Και πόσα πράγματα μας έμαθαν: να αντιστοιχίζουμε τόσα όσα λέει ο αριθμός, να συγκρίνουμε με τις έννοιες μακρύτερος-κοντότερος,αρίθμηση, να γράφουμε και να βάζουμε τους αριθμούς στη σειρά…Μα πόσα σπουδαία πράγματα πραγματικά!

 

 

 

 

Βέβαια ο χιονάνθρωπος του παραμυθιού μας , δε σταμάτησε το ταξίδι του εδώ....μας έμαθε να παίζουμε και ωραία παιχνίδια....

Βέβαια ο χιονάνθρωπος του παραμυθιού μας , δε σταμάτησε το ταξίδι του εδώ….μας έμαθε να παίζουμε και ωραία παιχνίδια….

 

 

 

 

 

...το παιχνίδι παίζετε με δύο παίκτες, κάθε παίκτης ρίχνει το ζάρι και μετρώντας τις τελίτσες προσπαθεί να βρει και να καλύψει τον αντίστοιχω αριθμό...νικητήσς ο παίκτης που θα καλύψει πρώτος όλους τους αριθμούς του χιονάνθρωπου του...

…το παιχνίδι παίζετε με δύο παίκτες, κάθε παίκτης ρίχνει το ζάρι και μετρώντας τις τελίτσες προσπαθεί να βρει και να καλύψει τον αντίστοιχω αριθμό…νικητήσς ο παίκτης που θα καλύψει πρώτος όλους τους αριθμούς του χιονάνθρωπου του…

 

αυτό είναι το παιχνίδι μας...δεν είναι υπέροχο;

αυτό είναι το παιχνίδι μας…δεν είναι υπέροχο;

 

 

 

 

 

κάναμε και πειράματα με τα παγάκια...σκεφτήκαμε τρόπους για να κάνουμε ένα παγάκι να λιώσει... δοκιμάσαμε να λιώσουμε ένα παγάκι βάζοντας το σε ένα ποτήρι με νερό....

κάναμε και πειράματα με τα παγάκια…σκεφτήκαμε τρόπους για να κάνουμε ένα παγάκι να λιώσει… δοκιμάσαμε να λιώσουμε ένα παγάκι βάζοντας το σε ένα ποτήρι με νερό….

 

 

 

 

..όπως επίσης και να το λιώσουμε, τρίβοντας το στο χαλί του νηπιαγωγείου μας...(δεν πειράζει αν βρέξαμε λίγο το χαλάκι μας...το απαιτούσε η περίσταση)... μερικές απο τις ιδέες μας ήταν κι αυτές....Κωνσταντίνος:Να το τρίψουμε με τα χέρια.... Δημήτρης Σοφ.: Να το βάλουμε στο μπρίκι και να το αφήσουμε....Λυδία: Να το βάλουμε σε ένα ποτήρι με νερό...Αριάδνη: Να το κάνουμε κομμάτια...Θανάσης: Να τρίψουμε το παγάκι στο χαλί...Δημήτρης Σ.: Να το βάλουμε στο καλοριφέρ...Δημήτρης Π.: Να το βάλουμε στον ήλιο....Μα πόσες έξυπνες ιδέες!!!

..όπως επίσης και να το λιώσουμε, τρίβοντας το στο χαλί του νηπιαγωγείου μας…(δεν πειράζει αν βρέξαμε λίγο το χαλάκι μας…το απαιτούσε η περίσταση)… μερικές απο τις ιδέες μας ήταν κι αυτές….Κωνσταντίνος:Να το τρίψουμε με τα χέρια…. Δημήτρης Σοφ.: Να το βάλουμε στο μπρίκι και να το αφήσουμε….Λυδία: Να το βάλουμε σε ένα ποτήρι με νερό…Αριάδνη: Να το κάνουμε κομμάτια…Θανάσης: Να τρίψουμε το παγάκι στο χαλί…Δημήτρης Σ.: Να το βάλουμε στο καλοριφέρ…Δημήτρης Π.: Να το βάλουμε στον ήλιο….Μα πόσες έξυπνες ιδέες!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

και μετά παίξαμε και ένα παιχνίδι-αγώνα...μαντέψαμε ποιό παγάκι θα λιώσει πιο γρήγορα (αυτό που τρίβουμε στο χαλί, αυτό που τρίβουμε στα χέρια μας, αυτό που θα κάνουμε κομμάτια ή αυτό που θα βάλουμε στο ποτήρι με το νερό)... και βρήκαμε τον Νικητήηηηηηη......

και μετά παίξαμε και ένα παιχνίδι-αγώνα…μαντέψαμε ποιό παγάκι θα λιώσει πιο γρήγορα (αυτό που τρίβουμε στο χαλί, αυτό που τρίβουμε στα χέρια μας, αυτό που θα κάνουμε κομμάτια ή αυτό που θα βάλουμε στο ποτήρι με το νερό)… και βρήκαμε τον Νικητήηηηηηη……

 

 

 

 

παίξαμε κι άλλο παιχνίδι με ζάρι και πιόνια "χιονάνθρωπους"....νικητής όποιος καταφέρει να οηγήσει το χιονάνθρωπο του στο Βόρειο Πόλο γιοα να μη λιώσει....

παίξαμε κι άλλο παιχνίδι με ζάρι και πιόνια “χιονάνθρωπους”….νικητής όποιος καταφέρει να οηγήσει το χιονάνθρωπο του στο Βόρειο Πόλο γιοα να μη λιώσει….

 

 

 

 

 

 

 

τέλος, κόψαμε και κολλήσαμε την εξέλιξη ενός χιονάνθρωπου (απο τη στιγμή που ξεκινάμε να τον φτιάχνουμε, έως τη στιγμή που θα λιώσει...)

τέλος, κόψαμε και κολλήσαμε την εξέλιξη ενός χιονάνθρωπου (απο τη στιγμή που ξεκινάμε να τον φτιάχνουμε, έως τη στιγμή που θα λιώσει…)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ταξίδι στη Χώρα των παραμυθιών 1

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 07-02-2014

Ξεκίνησε το ταξίδι μας στη “Χώρα των Παραμυθιών”…..

Διαβάσαμε το παραμύθι "Το Κοτοπουλάκι και το Αλεπουδάκι", συζήτήσαμε για τους ήρωες του βιβλίου και την έννοια της "ΦΙΛΙΑΣ" και πόσο σημαντική είναι για όλους μας....

Διαβάσαμε το παραμύθι “Το Κοτοπουλάκι και το Αλεπουδάκι”, συζήτήσαμε για τους ήρωες του βιβλίου και την έννοια της “ΦΙΛΙΑΣ” και πόσο σημαντική είναι για όλους μας….

 

 

 

το Κοτοπουλάκι και το Αλεπουδάκι κάνοιυν ακόμα ένα φίλο...αποφασ΄΄ιζουμε ποιός θα είναι αυτός και φτιάχνουμε τη δική μας ιστορία. Στη συνέχεια, γινόμαστε μικροί εικονογράφοι και ζωγραφίζουμε τις εικόνες του παραμυθιού για να κάνουμε το δικό μας βιβλίο...

το Κοτοπουλάκι και το Αλεπουδάκι κάνοιυν ακόμα ένα φίλο…αποφασ΄΄ιζουμε ποιός θα είναι αυτός και φτιάχνουμε τη δική μας ιστορία. Στη συνέχεια, γινόμαστε μικροί εικονογράφοι και ζωγραφίζουμε τις εικόνες του παραμυθιού για να κάνουμε το δικό μας βιβλίο…

 

 

 

 

 

 

 

...βάζουμε τις ζωγραφιές μας στη σειρά, ανάλογα με τον αριθμό που αναγράφεται στην κάθεμια...

…βάζουμε τις ζωγραφιές μας στη σειρά, ανάλογα με τον αριθμό που αναγράφεται στην κάθεμια…

 

 

και στη συνέχεια αφηγούμαστε ξανά την ιστορία μας "διαβάζοντας" τις ζωγραφιές μας...

και στη συνέχεια αφηγούμαστε ξανά την ιστορία μας “διαβάζοντας” τις ζωγραφιές μας…

 

 

 

 

 

 

...δέσαμε τις σελίδες μας, φτιάξαμε εξώφυλλο, γράψαμε τον τίτλο του παραμυθιού μας και τους συγγραφείς που φυσικά ήταν ποιοί άλλοι; ΕΜΕΙΣ!!!

…δέσαμε τις σελίδες μας, φτιάξαμε εξώφυλλο, γράψαμε τον τίτλο του παραμυθιού μας και τους συγγραφείς που φυσικά ήταν ποιοί άλλοι; ΕΜΕΙΣ!!!  Και έτοιμο το βιβλίο μας!!

 

 

 

 

 

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ | , στις 25-01-2014

Στο Νηπιαγωγείο μας λειτουργεί Δανειστική Βιβλιοθήκη για τα νήπια και τους γονείς τους!

Τα βιβλία μπορούν να δανειστούν κάθε Παρασκευή και να επιστραφούν στο Νηπιαγωγείο τη  Δευτέρα.

Η λίστα των βιβλίων ανανεώνεται δύο φορές το χρόνο!

Από Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014 τα βιβλία που μπορούν να δανείζονται τα νήπια είναι:

  • Αχ,γιατί να είμαι γάτα   ΜαριανίναΚριεζή εκδ. Άμμος
  • Το δέντρο που έδινε  Σελ Σιλβερστάιν, εκδ. ΔΩΡΙΚΟΣ
  • Μια αράχνη μόνη ψάχνει  Λήδα Βαρβαρούση, εκδ.Παπαδόπουλος
  • Οι φίλοι είναι για πάντα  Sally Grindley & Penny Dann, εκδ. Παπαδόπουλος
  • Οι χελώνες του Βαρώνου Ευγένιος Τριβιζάς, εκδ. Καλέντης
  • Μια αταξία απο αγάπη  Κατερίνα Μουρίκη, εκδ. Άγκυρα
  • Η ιστορία ενός καλοψημένου τηγανόψωμου  Π.Κρ.Ασμηργιόνσεν & Γ. Μόε, εκδ. ΠΑΤΑΚΗ
  • Ο Ερωτευμένος Βάτραχος  Μαξ Βέλθουις , εκδ. ΠΑΤΑΚΗ
  • να γουρούνι…με ταλέντο  Λήδα Βαρβαρούση, εκδ. Παπαδόπουλος
  • Το Κάτι Άλλο   Κάθριν Κέιβ-Κρις Ρίντελ, εκδ. ΠΑΤΑΚΗ
  • Ένας ποντικός…κάπως βιαστικός   Λήδα Βαρβαρούση, εκδ. Παπαδόπουλος
  • Τα μοιραζόμαστε όλα Ρόμπερτ Μουνς, εκδ. Άγκυρα
  • Ασημάκης, το πολύχρωμο ψαράκι  Marcus Pfister , εκδ. Παπαδόπουλος
  • Δώσε της αγάπη  Αγγελική Βαρελλά, εκδ. ΠΑΤΑΚΗ
  • Το Χαρούμενο Λιβάδι Φυλλιώ νικολούδη, εκδ. Ελληνικά Γράμματα
  • Στης Καμηλοπάρδαλης τη μύτη  Μαριανίνα Κριεζή, εκδ. Άμμος
  • Ένα φίδι…τρομερό  Λήδα Βαρβαρούση, εκδ. Παπαδόπουλος
  • Είμαι ένας βάτραχος μικρούλης, ο Εμμανουήλ Α.Μπακακούλης   Μαριανίνα Κριεζή, εκδ. Άμμος
  • Η πεντάμορφη και το τέρας εκδ. Modern Times
  • Φουφήχτρα, η μάγισσα με την ηλεκτρική σκούπα Ευγένιος Τριβιζάς, εκδ. ΜΙΝΩΑΣ
  • Τα τρία μικρά λυκάκια  Ευγένιος Τριβιζάς, εκδ. ΜΙΝΩΑΣ
  • Μια φορά κι ένα…φτερό  Κατερίνα Μουρίκη, εκδ.Άγκυρα
  • Ο Πινόκιο  εκδ.Susaema

Ενημερωτικό σημείωμα προς τους γονείς με την έναρξη της Δανειστικής Βιβλιοθήκης

Το “Συμβόλαιο” μας για τη Δανειστική Βιβλιοθήκη

προαιρετική εργασία με το Δανεισμό του Βιβλίου

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΤΗ ΤΑΞΗ ΜΑΣ

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 08-11-2013

Το φθινόπωρο ήρθε στην τάξη μας....παρατηρούμε φρούτα, φύλλα, λαχανικά και ότι σχετικό με το "Φθινόπωρο" έχουμε φέρει απο το σπίτι μας! Γευόμαστε, μυρίζουμε και συζητάμε....

Το φθινόπωρο ήρθε στην τάξη μας….παρατηρούμε φρούτα, φύλλα, λαχανικά και ότι σχετικό με το “Φθινόπωρο” έχουμε φέρει απο το σπίτι μας!
Γευόμαστε, μυρίζουμε και συζητάμε….

Στη συνέχεια, συγκρίνουμε και ομαδοποιούμε τα φρούτα του Φθινοπώρου

Στη συνέχεια, συγκρίνουμε και ομαδοποιούμε τα φρούτα του Φθινοπώρου

 

 

 

 

 

 

 

μετράμε, γράφουμε τον αριθμό των φρούτων σε κάθε ομαδούλα και συγκρίνουμε ποιά έχει τα περισσότερα και ποιά τα λιγότερα...

μετράμε, γράφουμε τον αριθμό των φρούτων σε κάθε ομαδούλα και συγκρίνουμε ποιά έχει τα περισσότερα και ποιά τα λιγότερα…

 

αναγνωρίζουμε τις λεξούλες-ονόματα των φρούτων και αντιστοιχίζουμε κάθε καρτελίτσα με το φρούτο της...

αναγνωρίζουμε τις λεξούλες-ονόματα των φρούτων και αντιστοιχίζουμε κάθε καρτελίτσα με το φρούτο της…

 

 

 

 

 

 

γινόμαστε ομαδούλες, συνεργαζόμαστε και ζωγραφίζουμε τα φρούτα του φθινοπώρου...

γινόμαστε ομαδούλες, συνεργαζόμαστε και ζωγραφίζουμε τα φρούτα του φθινοπώρου…

 

παίζουμε ψυχοκινητικά παιχνίδια για τη βροχούλα....

παίζουμε ψυχοκινητικά παιχνίδια για τη βροχούλα….

 

 

 

 

 

Γινόμαστε συγγραφείς και φτιάχνουμε το δικό μας βιβλίο για την “οικογένεια”

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 24-10-2013

Παρατηρούμε τον πίνακα του Μποτερό “Οικογένεια”, συζητάμε για την έννοια ” οικογένεια”  και την οικογένεια μας .  Στη συνέχεια αποφασίζουμε να φτιάξουμε μια ιστορία βασιζόμενοι στον πίνακα και τέλος να κάνουμε την ιστορία μας “βιβλίο” με συγγραφείς τα μικρά μας αγγελούδια!

ο πίνακας του Μποτερό "Οικογένεια"

ο πίνακας του Μποτερό “Οικογένεια”

 

και ξεκινάμε....αφηγούμαστε την ιστορία μας, σε κάθε σελίδα (τόσες σελίδες όσες τα παιδιά) γράφουμε ένα κομμάτι της και οι μικροί μας "συγγραφείς" καλούνται να τις ζωγραφίσουν...

και ξεκινάμε….αφηγούμαστε την ιστορία μας, σε κάθε σελίδα (τόσες σελίδες όσες τα παιδιά) γράφουμε ένα κομμάτι της και οι μικροί μας “συγγραφείς” καλούνται να τις ζωγραφίσουν…

 

 

 

τελειώσαμε την "εικονογράφηση" του βιβλίου μας...τώρα πρέπει να βάλουμε τις σελίδες σε μια σειρά....

τελειώσαμε την “εικονογράφηση” του βιβλίου μας…τώρα πρέπει να βάλουμε τις σελίδες σε μια σειρά….

 

 

 

 

 

 

 

οι σελίδες έχουν γραμμένο πάνω τους έναν αριθμό...οι μικροί μας "συγγραφείς" καλούνται να βάλουν τις σελίδες στη σειρά ανάλογα με τον αριθμό που αναγράφεται επάνω τους

οι σελίδες έχουν γραμμένο πάνω τους έναν αριθμό…οι μικροί μας “συγγραφείς” καλούνται να βάλουν τις σελίδες στη σειρά ανάλογα με τον αριθμό που αναγράφεται επάνω τους

 

 

 

 

 

 

...τώρα πρέπει να ζωγραφίσουμε το εξώφυλλο του βιβλίου μας....

…τώρα πρέπει να ζωγραφίσουμε το εξώφυλλο του βιβλίου μας….

 

 

 

 

 

 

 

ζωγραφίσαμε την οικογένεια στην οποία αναφέρεται η ιστορία μας και την κολλήσαμε στο εξώφυλλο...

ζωγραφίσαμε την οικογένεια στην οποία αναφέρεται η ιστορία μας και την κολλήσαμε στο εξώφυλλο…

 

 

 

 

 

 

...τώρα ήρθε η σειρά να βάλουμε "τίτλο" στο βιβλίο μας και ο τίτλος που αποφασίσαμε είναι "Μια παχουλή οικογένεια" γράφουμε τον τίτλο σ'ενα χαρτί παρατηρούμε ότι τα γράμματα σχηματίζουν λέξεις και 3 λεξούλες έχουν σχηματίσει τον τίτλο μας...

…τώρα ήρθε η σειρά να βάλουμε “τίτλο” στο βιβλίο μας και ο τίτλος που αποφασίσαμε είναι “Μια παχουλή οικογένεια” γράφουμε τον τίτλο σ’ενα χαρτί παρατηρούμε ότι τα γράμματα σχηματίζουν λέξεις και 3 λεξούλες έχουν σχηματίσει τον τίτλο μας…

 

 

 

 

 

 

 

...τρία παιδιά (όσες και οι λέξεις του τίτλου" καλούνται να γράψουν απο μια λέξη, να τις τοποθετήσουν στη σωστή σειρά και να τις κολλήσουν στο εξώφυλλο του βιβλίου μας....

…τρία παιδιά (όσες και οι λέξεις του τίτλου” καλούνται να γράψουν απο μια λέξη, να τις τοποθετήσουν στη σωστή σειρά και να τις κολλήσουν στο εξώφυλλο του βιβλίου μας….

 

 

 

 

....κολλήσαμε και τον τίτλο στο εξώφυλλο του βιβλίου μας πάνω απο την εικόνα της "οικογένειας"...

….κολλήσαμε και τον τίτλο στο εξώφυλλο του βιβλίου μας πάνω απο την εικόνα της “οικογένειας”…

 

 

 

 

 

... μα κάτι λείπει...ο συγγραφέας! Συγγραφείς ήταν όλα τα μικρά μας αγγελούδια, γι' αυτό γράψαμε τα ονόματα μας σε μικρά χαρτάκια και τα κολλήσαμε κι αυτά στο εξώφυλλο....

… μα κάτι λείπει…ο συγγραφέας! Συγγραφείς ήταν όλα τα μικρά μας αγγελούδια, γι’ αυτό γράψαμε τα ονόματα μας σε μικρά χαρτάκια και τα κολλήσαμε κι αυτά στο εξώφυλλο….

 

 

 

και έτοιμο το βιβλίο μας....τώτα μπορούν να το δανειστούν όλα τα παιδάκια για να το διαβάσουν....

και έτοιμο το βιβλίο μας….τώτα μπορούν να το δανειστούν όλα τα παιδάκια για να το διαβάσουν….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς