Πασχαλιά, Πασχαλιά με τα κόκκινα αυγά!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 05-04-2020

(Οι προτεινόμενες δραστηριότητες δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθούν όλες σε μία ημέρα. Κάθε παιδί έχει τους δικούς του ρυθμούς επεξεργασίας και απόκτησης της γνώσης και οφείλουμε να σεβόμαστε το ρυθμό, την επιθυμία και το χρόνο που χρειάζεται).

Δραστηριότητα 1:  Διαβάζουμε το ποίημα , το συζητάμε και το ζωγραφίζουμε

Ποίημα για τον Απρίλη και την Πασχαλιά

Γύρω-γύρω όλοι παιδιά

Και στη μέση η Πασχαλιά

Πάσχα κι η καρδιά του Απρίλη,

Φιληθείτε εχθροί και φίλοι

«Δεύτε λάβετε φως»

όλοι φως στο σπίτι, περιβόλι.

Μαύρες κότες σοκολάτα,

Κόκκινα αυγά στα πιάτα.

Ζήτω τα βουνά κι οι κάμποι!

Φως στο φως ο ήλιος λάμπει.

Γύρω-γύρω όλοι και στη μέση η Πασχαλιά!

Ρένα Καρθαίου.

Η ζωγραφιά του Δημήτρη με αφορμή το ποιήμα

Η ζωγραφιά της Αντωνίας με αφορμή το ποιήμα

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητα 2: Γράμμα «Π,π», όπως Πάσχα και Πασχαλιά. Γράφω το γράμμα «Π,π», όπως μπορώ και το κυκλώνω στο παραπάνω ποίημα.

Η εργασία της Χρύσας για το γράμμα “Π,π”

Χρύσα

Η εργασία της Νεκταρίας για το γράμμα “Π,π”

Η εργασία της Μαντώ για το γράμμα “Π,π”

 

 

 

 

 

 

 

 

Η εργασία της Δήμητρα για το γράμμα “Π,π”

Η εργασία του Ιωάννη για το γράμμα “Π,π”

 

 

Η εργασία της Γεωργίας και του Λεωνίδα για το γράμμα “Π,π”

Η εργασία του Θανάση για το γράμμα “Π,π”

 

 

 

 

 

 

Η εργασία της Ευαγγελίας Κ.για το γράμμα “Π,π”

Η εργασία της Γκλόρια για το γράμμα “Π,π”

 

 

 

 

 

 

 

 

Η εργασία του Χρήστου για το γράμμα “Π,π”

Η εργασία τηςΑντωνίας για το γράμμα “Π,π”

Η εργασία της Μίνα για το γράμμα “Π,π”

Η εργασία της Μαντώ για το γράμμα “Π,π”

 

 

 

 

 

 

 

 

Η εργασία του Νικόλα για το γράμμα “Π,π”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητα 3 :  Παίζω ένα ευχάριστο παιχνίδι μνήμης με Πασχαλινές εικόνες. Αν θέλω μπορώ να κάνω «αγώνα» με τη μαμά, αδερφό κλπ. Για το ποιος  θα βρει τα ζευγάρια κάνοντας τις λιγότερες κινήσεις. (για να ξεκινήσει το παιχνίδι από την αρχή, πρέπει να γίνει επαναφόρτωση της σελίδας)

Ξεκινάμε  λοιπόν……

 

Δραστηριότητα 4: Μπορώ αν θέλω να διαβάσω το αγαπημένο μου παραμύθι ή να τραγουδήσω το αγαπημένο μου τραγούδι σχετικά με το Πάσχα  στους φίλους μου (προσοχή στα βίντεο που θα στείλετε παρακαλούμε να μη φαίνονται τα πρόσωπα τον παιδιών).

Κορονοϊός- Ένας ιός λίγο πονηρός

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 30-03-2020

(Οι προτεινόμενες δραστηριότητες δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθούν όλες σε μία ημέρα. Κάθε παιδί έχει τους δικούς του ρυθμούς επεξεργασίας και απόκτησης της γνώσης και οφείλουμε να σεβόμαστε το ρυθμό, την επιθυμία και το χρόνο που χρειάζεται).

Δραστηριότητα 1: Σε ένα μηνιαίο ημερολόγιο σημειώνουμε την ημέρα που έκλεισαν τα σχολεία και τη σημερινή. Μετράμε τις μέρες και γράφουμε τον αριθμό. Συζητάμε για ποιο λόγο έκλεισαν τα σχολεία και μένουμε σπίτι.

Θανάσης

Ευαγγελία Κ.

Ιωάννης

 

 

 

 

 

 

Λεωνίδας

Γεωργία

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητα 2: Διαβάζουμε το παραμύθι  “Η Άγνωστη Κυρά» της Δέσποινα Χριστοφορίδου  που  διανέμεται δωρεάν στην Ελεύθερη Ψηφιακή Βιβλιοθήκη – eBooks 4Greeks  και συζητάμε. Ζητάμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν τι κατάλαβαν και τα συναισθήματα τους.Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΚΥΡΑ (παραμύθι δραστηριοτήτων για τον Κορονοϊό)

Η ζωγραφία της Μίνας με αφορμή τη παραμύθι

Η ζωγραφία της Ευαγγελίας με αφορμή τη παραμύθι

Η ζωγραφία της Νεκταρίας με αφορμή τη παραμύθι

Η ζωγραφία της Δήμητρας με αφορμή τη παραμύθι

 

 

 

 

 

 

Η ζωγραφία του Θανάση με αφορμή τη παραμύθι

Η ζωγραφία του Ιωάννη με αφορμή τη παραμύθι

 

 

 

 

 

 

 

Η ζωγραφιά του Νικόλα με αφορμή τη παραμύθι

Η ζωγραφιά της Δήμητρας με αφορμή τη παραμύθι

Η ζωγραφιά του Ιωάννη με αφορμή τη παραμύθι

 

 

 

 

 

 

 

 

Η ζωγραφιά της Νεκταρίας με αφορμή τη παραμύθι

Η ζωγραφιά της Μίνας με αφορμή τη παραμύθι

 

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητα 3 :  Μπορούμε επίσης, να διαβάσουμε και άλλα παραμύθια για τον Κορονοϊο.

ΕΝΑΣ ΙΟΣ ΜΕ ΚΟΡΩΝΑ (παραμύθι για τον Κορονοϊό) - Χαρά Πάτρα

 

Δραστηριότητα 4: Παρατηρούμε τις κάρτες αναφοράς που μπορούμε να δανειστούμε από τη σελίδα «Χαρούμενες φατσούλες στο νηπιαγωγείο» και συζητάμε

 

Δραστηριότητα 5: Ενημερωτικό spot από τη nickelodeon  «Μένουμε σπίτι»

Δραστηριότητα 6: Παραμύθι «Το πάθημα του Κορονοϊου» Νίκου Βασιλική

Δραστηριότητα 7: Ζωγραφίζω πώς μπορώ να νικήσω τον Κορονοϊο

 

Γεωργία

Ιωάννης

 

Λεωνίδας

Αργύρης

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητα 8:  Γράμμα Κ,κ – Γράφω το γράμμα Κ,κ, βρίσκω από παλιά περιοδικά εικόνες που ξεκινούν από Κ

Το γράμμα “Κ,κ” από τη Γκλόρια

Ευαγγελία Κ.

Αντωνία

Αλεξάνδρα

 

 

 

 

 

 

 

 

Θανάσης

Το γράμμα “Κ,κ” από τη Γεωργία

 

Το γράμμα “Κ,κ” από το Λεωνίδα

Το γράμμα “Κ,κ” από τον Ιωάννη

 

 

 

 

 

 

 

 

Το γράμμα “Κ,κ” από τη Χρύσα

Το γράμμα “Κ,κ” από τη Μίνα

 

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητα 9:Κορονοιος σύνθετη λέξη, βρίσκω από ποιες λέξεις σχηματίζεται , γράφω τις λέξης (αντιγράφοντας από καρτέλες αναφοράς) , Μετράω πόσα γράμματα έχει η αρχική λέξη και γράφω δίπλα της τον αριθμό, πόσα γράμματα έχει κάθε μία από τις δύο λέξεις που τη φτιάχνουν (γράφω τους αριθμούς), κάνω την πράξη (πρόσθεση: τα παιδιά γνωρίζουν την πράξη από το  Νηπιαγωγείο)

Ιωάννης

 

Γεωργία

Λεωνίδας

Τριαντάφυλλω

 

 

 

 

 

Γκλόρια

Θανάσης

Ευαγγελία Κ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητα 10: Γράφω τον αριθμό «9» και ζωγραφίζω 9 αντικείμενα

Η εργασία για τον αριθμό “9” από τη Γκλόρια

Η εργασία για τον αριθμό “9” από την Αλεξάνδρα

Η εργασία για τον αριθμό “9” από τον Λεωνίδα

 

Η εργασία για τον αριθμό “9” από τη Μίνα

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η εργασία για τον αριθμό “9” από τηνΕυαγγελία

Η εργασία για τον αριθμό “9” από τον Ιωάννη

Η εργασία για τον αριθμό “9” από την Ευαγγελία Κ.

Η εργασία για τον αριθμό “9” από τον Αργύρη

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η εργασία για τον αριθμό “9” από τη Γεωργία

Η εργασία για τον αριθμό “9” από τον Θανάση

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητα 11: Βίντεο «Ο Αιμίλιος μας συμβουλεύει για τον Κορονοϊο»

Δραστηριότητα 12: Τραγούδι Εργοθεραπεία – Πλύσιμο χεριών με εικόνες

              Σωστό πλύσιμο χεριών (ενημέρωση από Καραμανδάνειο Νοσοκομείο)

Δραστηριότητα 13: Ανάγνωση ιστορίας/ κουκλοθέατρο «Το θαύμα των παιδιών» από την Αναστασία Ξηρομερίτου (Διαβάζω την ιστορία και συζητώ πώς τελικά τα παιδιά κέρδισαν τον άρχοντα Κορώνα Βάϊρους και το λαό του. Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για να νικήσουμε τον πονηρό Κορονοϊο)

Δραστηριότητα 14: Μπορούμε να φτιάξουμε τις δικές μας κούκλες ζωγραφίζοντας τους ήρωες σε χαρτί, κόβοντας και κολλώντας τους σε ένα ξυλάκι, ξυλομπογιά κ.λ.π , και να παίξουμε το δικό μας κουκλοθέατρο

Δραστηριότητα 15: Φτιάχνουμε τη δική μας αφίσα «Μένουμε σπίτι» δίνοντας το δικό μας αισιόδοξο μήνυμα. Μπορούμε να την αναρτήσουμε στο Σούπερ Μάρκετ, φαρμακείο, παντοπωλείο, αρτοποιείο κλπ. του χωριού μας και όχι μόνο. (Θυμηθείτε να γράφουμε ψηλά Νηπιαγωγείο Χώρας , Δράσεις στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης και το όνομα του παιδιού με μεγάλα γράμματα)
ΠΑΜΕ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΜΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ!!!!!!!

Η αφίσα του Λεωνίδα και της Γεωργίας

Μικρόβια και Ιοί

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 30-03-2020

(Οι προτεινόμενες δραστηριότητες δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθούν όλες σε μία ημέρα. Κάθε παιδί έχει τους δικούς του ρυθμούς επεξεργασίας και απόκτησης της γνώσης και οφείλουμε να σεβόμαστε το ρυθμό, την επιθυμία και το χρόνο που χρειάζεται)

Δραστηριότητα 1: Συζητάμε με τα παιδιά τι νομίζουν ότι είναι τα “Μικρόβια” και που βρίσκονται. Αν θέλουμε καταγράφουμε τις γνώσεις τους σε ένα χαρτί ώστε να το επεξεργαστούμε αργότερα.

Δραστηριότητα 2: Ζωγραφίζω τα “μικρόβια” όπως τα φαντάζομαι

Δείτε κάποιες από τις εργασίες μας:

Τα μικρόβια όπως τα φαντάζεται η Γκλόρια!

Τα μικρόβια όπως τα φαντάζεται ο Αντώνης!

Τα μικρόβια όπως τα φαντάζεται η Ευαγγελία Κ.

Τα μικρόβια όπως τα φαντάζεται ο Γιάννης Α.!

Τα μικρόβια όπως τα φαντάζεται η Νεκταρία

Τα μικρόβια όπως τα φαντάζεται η Αντωνία

Τα μικρόβια όπως τα φαντάζεται ο Θανάσης

 

Τα μικρόβια όπως τα φαντάζεται ο Χρήστος!

 

Τα μικρόβια όπως τα φαντάζεται η Μαντώ

Ευαγγελία : ” μια κοπέλα που σκέφτεται ποιος μπορεί να έχει τον ιό επίσης ότι πρέπει να πλένουμε τα χέρια μας και να τα σκουπιζουμε καλά και μια άλλη κοπέλα που λέει όχι στον κορονοιο .Αυτό που μοιάζει σαν μέλισσα είναι ένας ιός”

Τα μικρόβια όπως τα φαντάζεται ο Ιωάννης

 

 

 

 

 

 

 

 

Τα μικρόβια όπως τα φαντάζεται η Δήμητρα

Τα μικρόβια όπως τα φαντάζεται ο Νικόλας

 

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητα 3 : Μπορούμε να παρακολουθήσουμε τα βίντεο

Μικρόβια

 

 

 

 

 

Μικρόβια (από ένα μικροσκόπιο)

 

Δραστηριότητα 4: Ζωγραφίζουμε “μικροβιάκια” και τα κρύβουμε σε διάφορα σημεία του σπιτιού, στη συνέχεια προτρέπουμε τα παιδιά να παίξουν το παιχνίδι “Κρυμμένος θησαυρός”. Το παιχνίδι αυτό είναι μια παραλλαγή του παιχνιδιού από το blog “ΠΡΟ-σχολικά”

δραστηριότητα 5: Παρακολουθούμε τα βίντεο  από τη σειρά “Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν….” , και προτρέπουμε τα παιδιά να ζωγραφίσουν ότι τους έκανε εντύπωση.

Μια φορά κι έναν καιρό,ήταν…η ζωή- Μικρόβια (Μέρος 1ο)

Μια φορά κι έναν καιρό,ήταν…η ζωή- Μικρόβια (Μέρος 2ο)

Μια φορά κι έναν καιρό,ήταν…η ζωή- Μικρόβια (Μέρος 3ο)

Δραστηριότητα 6: Το γράμμα “Μ,μ”. Γράφω το γραμμα όπως μπορώ και στη συνέχεια ζωγραφίζω κάτι που αρχίζει από αυτό

Η εργασία της Ευαγγελίας Κ. για το γράμμα “Μ,μ”

Η εργασία της Γκλόρια για το γράμμα “Μ,μ”

Η εργασία της Γκλόρια για το γράμμα “Μ,μ”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η εργασία της Μαντώ για το γράμμα “Μ,μ”

Η εργασία της Αντωνίας για το γράμμα “Μ,μ”

Η εργασία της Αλεξάνδρας για το γράμμα “Μ,μ

Η εργασία του Ιωάννη για το γράμμα “Μ,μ

 

 

 

 

 

 

Η εργασία του Θανάση για το γράμμα “Μ,μ

Η εργασία του Νικόλα για το γράμμα “Μ,μ

Η εργασία του Λεωνίδα για το γράμμα “Μ,μ

Η εργασία της Γεωργίας για το γράμμα “Μ,μ

κξ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητα 7:  Ανασύνθεση της λέξης “Μικρόβιο ”   ( Γράφουμε τη λέξη μικρόβιο σε ένα κομμάτι χαρτί, που θα χρησιμεύσει ως καρτέλα αναφοράς. Στη συνέχεια σε κομμάτια χαρτιού γράφουμε τα γράμματα της λέξης. Το παιδί καλείται να βάλει τα γράμματα στη σειρά για να φτιάξει τη λέξη)

Ανασύνθεση της λέξης από τον Αντώνη! ΜΠΡΑΒΟ!!!

Ανασύνθεση της λέξης απο τη Γκλόρια. ΜΠΡΑΒΟ!!!!

Ανασύνθεση της λέξης απο τη Μαντώ. ΜΠΡΑΒΟ!!!!

 

 

Ανασύνθεση της λέξης απο την Ευαγγελία Κ.. ΜΠΡΑΒΟ!!!!

Ανασύνθεση της λέξης απο την Αλεξάνδρα. ΜΠΡΑΒΟ!!!!

Ανασύνθεση της λέξης απο τον Ιωάννη. ΜΠΡΑΒΟ!!!!

 

 

 

 

 

 

Ανασύνθεση της λέξης απο τον Ιωάννη. ΜΠΡΑΒΟ!!!!

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητα 8:  Η Ακροστιχίδα της λέξης “Μικρόβιο”  ( Σε ένα χαρτί γράφουμε τη λέξη “ΜΙΚΡΟΒΙΟ΄’. Στη συνέχεια τα παιδιά καλούνται να βρουν λέξεις που ξεκινούν από κάθε γράμμα της λέξης αναφοράς και να τη γράψουν κάτω από αυτό.  (Μπορούμε να γράψουμε εμείς τις λέξεις σε χαρτί και τα παιδιά τις αντιγράφουν ή αν θέλουμε να τα αφήσουμε να τη γράψουν όπως μπορούν ) . Τέλος , ζωγραφίζουν κάτω από κάθε λέξη.

Γκλόρια

Αντώνης

Αντωνία

Λευτέρης

 

 

 

 

 

 

 

 

Ιωάννης

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητα 9:   Πώς μεταδίδονται οι ιώσεις ; Παρακολουθώ το βίντεο από το λογισμικό Ram kid και συζητώ.

Άνθρωπος. Πώς μεταδίδονται οι Ιώσεις;

 

Δραστηριότητα 10:  Παιχνίδι για να δουν τα παιδιά πως μεταδίδονται τα μικρόβια και οι ιώσεις : Βάζουμε στο χέρι του παιδιού μελάνι, αλεύρι, χρυσόσκονη κ.λ.π και ζητήστε του να πιάσει το χέρι του, το πρόσωπο του, τη μύτη του, αντικείμενα κ.λ.π. Εξηγήστε του ότι κάπως έτσι μεταδίδονται και τα μικρόβια .  Ένα υπέροχο παιχνίδι που προτείνεται τη σελίδα ΠΡΟ-σχολικά. Ευχαριστούμε!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ | , στις 24-03-2020

Γνωστοί ηθοποιοί αφηγούνται αγαπημένα παραμύθια

Δωρεάν εφαρμογές/εκπαιδευτικό υλικό για παιδιά

Χρήσιμες συμβουλές και προτάσεις για γονείς και παιδιά

Παιδικό Λογισμικό

Δραστηριότητες στο σπίτι για παιδιά

Online εκπαιδευτικό υλικό για παιδιά

Ελληνικός κόμβος ασφαλούς διαδικτύου

Μεγαλώνοντας με το διαδίκτυο

Για τα παιδιά με πλήθος δραστηριότητες

Αφιερώστε λίγο χρόνο και δημιουργήστε με το παιδί σας

Ο Παραμυθάς ….ιστορίες και άλλα (με ήχο)

Μικρός Αναγνώστης

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΝΤΙ-ΒΑΡΕΜΑΡΑΣ

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 24-03-2020

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΝΤΙ- ΒΑΡΕΜΑΡΑΣ ΧΩΡΙΣ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΟΛΥΒΙ ΚΑΙ ΧΑΡΤΙ

Από τη Μαριάννα Κουμαριανού

Εδώ, λοιπόν, έχουμε εκείνα τα παιχνίδια που σκαρφιζόμασταν όταν ταξιδεύαμε, όταν έπρεπε να μένουμε καθιστοί πολλές ώρες, όταν δεν είχαμε προνοήσει ότι θα χρειαστεί κάπου να περιμένουμε πολύ…

Είναι τα παιχνίδια σκέψης, λέξεων και παρατηρητικότητας.

«Ναι – Όχι»

Είναι ένα παιχνίδι ερωτήσεων – απαντήσεων που, αυτός που απαντάει, δεν πρέπει να πει αυτές τις δύο λέξεις! 

«Βλέπω, βλέπω!»

Είναι το αντίθετο του «ναι-όχι»! κάποιος σκέφτεται ένα αντικείμενο που υπάρχει στον χώρο και οι υπόλοιποι παίχτες κάνουν διευκρινιστικές ερωτήσεις όπου η απάντηση μπορεί να είναι «ναι» ή «όχι». Αυτός που θα μαντέψει σωστά το αντικείμενο, βάζει το επόμενο αντικείμενο.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου ΕΔΩ

Τήρηση Κανονισμών Προβολής και Δημοσιότητας στο πλαίσιο Πράξεων του ΕΣΠΑ

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ- ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ | , στις 08-03-2016

Τήρηση Κανονισμών Προβολής και Δημοσιότητας στο πλαίσιο Πράξεων του ΕΣΠΑ

ΕΚΛΟΓΕΣ

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 24-01-2015

Το Νηπιαγωγείο μας θα παραμείνει κλειστό τη Παρασκευή και τη Δευτέρα λόγω των Βουλευτικών Εκλογών της Κυριακής 25 Ιανουαρίου….μα τί είναι οι Εκλογές; Νομίζουμε ο καλύτερος τρόπος να το εξηγήσουμε στα παιδιά ήταν να κάνουμε Εκλογές στη τάξη μας. Και επειδή εμείς δε χρειάζεται να εκλέξουμε Αρχηγό, γιατί στο Νηπιαγωγείο μας είμαστε όλοι αρχηγοί και παίρνουμε απο κοινού τις αποφάσεις, επιλέξαμε να εκλέξουμε την αγαπημένη μας Εποχή! Ξεκινήσαμε λοιπόν……

Φτιάξαμε το παραβάν του "εκλογικού μας τμήματος", όπως είναι και στις πραγματικές εκλογές....

Φτιάξαμε το παραβάν του “εκλογικού μας τμήματος”, όπως είναι και στις πραγματικές εκλογές….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Και φυσικά επάνω γράψαμε το λόγο χρήσης του...."Εκλογές 2015" λοιπόν....

Και φυσικά επάνω γράψαμε το λόγο χρήσης του….”Εκλογές 2015″ λοιπόν….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η "Εφορευτική επιτροπή" είναι στη θέση της....

Η “Εφορευτική επιτροπή” είναι στη θέση της….

 

 

 

 

 

 

 

Έτοιμος ο "Εκλογικός κατάλογος" με τα ονόματα των ψηφοφόρων....

Έτοιμος ο “Εκλογικός κατάλογος” με τα ονόματα των ψηφοφόρων….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...όπως και τα ψηφοδέλτια και οι φάκελοι με σφραγίδα παρακαλώ....

…όπως και τα ψηφοδέλτια και οι φάκελοι με σφραγίδα παρακαλώ….

 

 

 

 

 

 

...Η διαδικασία ξεκινά και μόλις ήρθε ο πρώτος ψηφοφόρος...."Ορίστε η ταυτότητα μου"...

…Η διαδικασία ξεκινά και μόλις ήρθε ο πρώτος ψηφοφόρος….”Ορίστε η ταυτότητα μου”…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Έσβησα το όνομα σας, μπορείτε να ψηφίσετε"....

“Έσβησα το όνομα σας, μπορείτε να ψηφίσετε”….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Φυσικά δε ξεχνάμε να πάρουμε τα ψηφοδέλτια και το φάκελο....

Φυσικά δε ξεχνάμε να πάρουμε τα ψηφοδέλτια και το φάκελο….

 

 

 

 

 

 

 

Μμμμμμμ.....δύσκολη απόφαση....

Μμμμμμμ…..δύσκολη απόφαση….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Επιλέγουμε την εποχή που θέλουμε περισσότερο....

Επιλέγουμε την εποχή που θέλουμε περισσότερο….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

και βάζουμε προσεκτικά το "ψηφοδέλτιο" μας στον φάκελο....

και βάζουμε προσεκτικά το “ψηφοδέλτιο” μας στον φάκελο….

 

 

 

 

 

 

 

 

Σσσσσ... η ψηφοφορία είναι μυστική....γι' αυτό μη προσπαθήστε να δείτε τί ψήφισα....αααααα και όταν τελειώσω θα πετάξω τα ψηφοδέλτια που δε χρειάζομαι στο κάδο πίσω μου....

Σσσσσ… η ψηφοφορία είναι μυστική….γι’ αυτό μη προσπαθήσετε να δείτε τί ψήφισα….αααααα και όταν τελειώσω θα πετάξω τα ψηφοδέλτια που δε χρειάζομαι στο κάδο πίσω μου….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Οι ψηφοφόροι περιμένουν υπομονετικά τη σειρά τους....

Οι ψηφοφόροι περιμένουν υπομονετικά τη σειρά τους….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δε μορούμε να μπούμε όλοι μέσα...ο ένας μετά τον άλλο....Υπομονή λοιπόν....

Δε μορούμε να μπούμε όλοι μέσα…ο ένας μετά τον άλλο….Υπομονή λοιπόν….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Χαμόγελο διακρίνω....αισιόδοξος για το αποτέλεσμα ο ψηφοφόρος....

Χαμόγελο διακρίνω….αισιόδοξος για το αποτέλεσμα ο ψηφοφόρος….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ψηφίζουμε όλοι...

Ψηφίζουμε όλοι…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ο ένας μετά τον άλλο....

ο ένας μετά τον άλλο….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...ριχνουμε τη "ψήφο" μας στη "Κάλπη"...

…ριχνουμε τη “ψήφο” μας στη “Κάλπη”…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σοβαροί και σίγουροι για τη ψήφο που ρίξαμε....

Σοβαροί και σίγουροι για τη ψήφο που ρίξαμε….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ήρθε η ώρα να ψηφίσει και η "Εφορευτική Επιτροπή"....

Ήρθε η ώρα να ψηφίσει και η “Εφορευτική Επιτροπή”….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

και αφου ψήφισαν όλοι οι ψηφοφόροι, ήρθε η ώρα να "Κλείσουν" οι κάλπες....

και αφου ψήφισαν όλοι οι ψηφοφόροι, ήρθε η ώρα να “Κλείσουν” οι κάλπες….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...και να μετρηθούν οι ψήφοι....

…και να μετρηθούν οι ψήφοι….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Παρακαλούμε ησυχία, μη κάνουμε κανένα λάθος...."

“Παρακαλούμε ησυχία, μη κάνουμε κανένα λάθος….”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η ψήφοι καταφράφονται με τη βοήθεια της κυρίας σε πίνακα του Ms Office Excel στον Υπολογιστή....

Η ψήφοι καταφράφονται με τη βοήθεια της κυρίας σε πίνακα του Ms Office Excel στον Υπολογιστή….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στη συνέχχεια τους μετράμε και η κυρία φτιάχνει μια "πίτα" για να καταλάβουμε καλύτερα το αποτέλεσμα....

Στη συνέχχεια τους μετράμε και η κυρία φτιάχνει μια “πίτα” για να καταλάβουμε καλύτερα το αποτέλεσμα….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ποιά εποχή λοιπόν πήρε τις περισσότερους και ποιά τις λιγότερους ψήφους; ....

Ποιά εποχή λοιπόν πήρε τις περισσότερους και ποιά τις λιγότερους ψήφους; ….

 

 

 

 

 

 

 

ΖΗΤΩΩΩΩΩΩ....Ενθουσιασμένοι οι ψηφοφόροι....Κέρδισε το ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

ΖΗΤΩΩΩΩΩΩ….Ενθουσιασμένοι οι ψηφοφόροι….Κέρδισε το ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!  (Αναμενόμενο ε;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς