Σχέδιο Δράσης Σχολικής Μονάδας 2024-2025
Η συνεργασία γονέων και εκπαιδευτικών αποτελεί θεμέλιο για την ομαλή λειτουργία μιας σχολικής μονάδας και την πρόοδο των μαθητών. Το σχολείο επηρεάζεται από τις οικογένειες των μαθητών, και αντίστοιχα επηρεάζει τη διαμόρφωσή τους. Η ενίσχυση αυτής της συνεργασίας συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη των στόχων του σχολείου, ειδικά σε περιπτώσεις που υπάρχουν πολιτισμικές και κοινωνικές διαφορές. Το μοντέλο των αλληλεπικαλυπτόμενων σφαιρών της Epstein τονίζει ότι η στενή συνεργασία μεταξύ σχολείου, οικογένειας και κοινότητας βελτιώνει την ανάπτυξη των παιδιών. Τη φετινή σχολική χρονιά ο μεγάλος αριθμός προνηπίων έκανε έντονη την ανάγκη εφαρμογής ενός σχεδίου δράσης για την ενίσχυση της επικοινωνίας μεταξύ σχολείου και οικογένειας. Με αυτόν τον τρόπο, επιδιώχθηκε να αυξηθεί και η γονεϊκή εμπλοκή, δημιουργώντας ένα υποστηρικτικό περιβάλλον για τους μαθητές.
https://www.canva.com/design/DAGokmsuNgc/mdlZ0LISMp7YtcKjmeGoSg/view?utm_content=DAGokmsuNgc&=designshare&utm_medium=link2&utm_source=uniquelinks&utlId=h0995393ebe
Σχέδιο Δράσης Σχολικής Μονάδας 2023-2024
Τίτλος δράσης: “Στου Σχολείου τη φωλιά είμαστε μια αγκαλιά”
Άξονας: Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
Σχέδιο Δράσης Σχολικής Μονάδας 2022-2023
Τίτλος δράσης: “Είμαι εγώ, είσαι εσύ, είμαστε όλοι μαζί!”.
Άξονας: Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
Σχέδιο Δράσης Σχολικής Μονάδας 2021-2022
Τίτλος δράσης: “ Συνεργαζόμαστε, μαθαίνουμε όλοι μαζί, για να γίνουμε πολίτες ενεργοί”.
Άξονας: Σχολείο και κοινότητα
					



