Digital Games about EARTH
https://view.genial.ly/65ce5d2a48bf6b00145b4bd1/interactive-image-digital-games-about-earth
https://view.genial.ly/65ce5d2a48bf6b00145b4bd1/interactive-image-digital-games-about-earth
Η Luna μας ενημέρωσε για την 1η μας αποστολή που έχει θέμα τη “Γη” και παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο..
Στη συνέχεια αποτυπώσαμε με το δικό μας τρόπο την 1η αποστολή της Luna.
Ενημερωθήκαμε για τον πυρήνα της Γης και τα στοιχεία απο τα οποία αποτελείται.
και δημιουργήσαμε τη δική μας Γη.
Κάθε ομάδα σχολείων θα ασχοληθεί με ένα υπο-θέμα! Εμείς θα μάθουμε και θα πειραματιστούμε με τους ΩΚΕΑΝΟΥΣ. Το θέμα αυτό το ανακαλύψαμε μέσα από ψηφιακά παιχνίδια.
Δημιουργήσαμε το δικό μας εννοιολογικό χάρτη με το τι γνωρρίζουμε για τους ΩΚΕΑΝΟΥΣ και τι θα θέλαμε να μάθουν.
Πειραματιστήκαμε με διαφορετικά υλικά:




Η ασφάλεια και η σωστή χρήση του διαδικτύου είναι μια σημαντική ενημέρωση για όλους μας.
Αφου ενημερωθήκαμε για τις φάσεις τις σελήνης και από παίρνει το φως της..
δημιουργήσαμε το δικό μας φεγγάρι!
Με στόχο τη συμμετοχή μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής της WRO 2024 και τη συμμετοχή μας στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Παιδική HELMEPA»δημιουργήθηκε το 3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων “Φροντίζω το Περιβάλλον”!
Σε πρώτη φάση ενημερωθήκαμε για τη Μεσόγειο Θάλασσα, που βρίσκεται, ποιες Ηπείρους ενώνει και γιατί είναι τόσο σημαντική. Την αντωπίσαμε στο χάρτι και δημιουργήσαμε τον δικό μας.
Ο καθένας μας περιέγραψε την εμπειρία του στη θάλασσα και ανέφερε τους οργανισμούς που έχει δει. Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε τι φανταζόμαστε ότι υπάρχει στο βυθό.
Αφού είδαμε το παραμύθι “Η Μεσόγειος είμαι εγώ και δεν είμαι πια εδω” https://youtu.be/l2zGoYT6mS8?si=kGOuTsadDljGD2Xb
Ζωγραφίασαμε τα δώρα της θάλασσας…
και πως φανταζόμαστε μια χαρούμενη Θάλασσα!
Και τέλος, αξιολογήσαμε τις γνώσεις που είχαμε αποκομίσει μέχρι εκείνη τη στιγμή με ένα παιχνίδι στον υπολογιστή..
Στη συνέχεια, ενημερωθήκαμε για τους θαλάσσιους οργανισμούς, για τα επίπεδα που είναι χωρισμένη η θάλασσα και ποιοι οργανισμοί ζουν σε κάθε επίπεδο, και τέλος προσπαθήσαμε να αντιληφθούμε μέσα από παιχνίδι ρόλων τι θα συμβεί αν ένας οργανισμός εκλείψει από τη Γη.
Παιχνίδι ρόλων
Τα παιδιά είχαν μια πολύ ωραία ιδέα να δημιουργήσουμε το δικό μας βυθό! Ξεκινήσαμε, αρχικά, να βάψουμε το βυθό μας…
Κάποιο παιδί ανέφερε ότι η θάλασσα σε μερικά σημεία είναι ζεστή και σε μερικά κρύα! Με αφορμή τα λεγόμενα του μαθητή μας βρήκαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για τα ρεύματα τις θάλασσας και που αυτά χρησιμεύουν. Για την καλύτερη κατανόηση, κάναμε ένα πείραμα! Χρωματίσαμε το ζεστό νερό με κόκκινο χρώμα και το κρύο με μπλε και είδαμε ότι το ζεστό νερό ανεβαίνει στην επιφάνεια της θάλασσας, ενώ το κρύο κατεβαίνει στον πυθμένα.






Συνεχίζεται…..
Στην καρδιά του Χειμώνα πειραματιστηκάμε με την τήξη-πήξη του νερού και μέσα από την αναζήτηση και τη διερεύνηση αντιληφθήκαμε τη διάστασή του!
Τι θα γίνει, όμως, αν χρωματίσουμε το νερό και το τοποθετήσουμε στην κατάψυξη;;;;
Θα δημιουργηθούν πολύχρωμα παγάκια όπου θα μπορέσουμε να ζωγραφίσουμε!!
Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τους κανόνες του έργου! Στη συνέχεια επέλεξαν ποιο κανόνα θέλουν να αποτυπώσουν με το δικό τους τρόπο και να τον γνωστοποιήσουν στους φίλους τους.
και το αποτέλεσμα ήταν το ακόλουθο…
Στη συνέχεια, αφού ακούσαμε το μήνυμα της Luna που ζητάει έναν φίλο, πειραματιστήκαμε με το ΑΙ πρόγραμμα Bing Image creator και στο τέλος ζωγραφίσαμε πως φανταζόμαστε τον φίλο που θα στείλουμε στο διάστημα για να κάνε παρέα στο διαστημικό μας σκύλο.
https://view.genial.ly/65b54e7acc776300148fe58d/presentation-mascot-creation
Την Πέμπτη, 18/1/2024 συναντηθήκαμε διαδικτυακά με τους e twinning φίλους μας από την Ιταλία (Amerisa School) και την Ελλάδα (17 Νηπιαγωγείο Γλυφάδας και Νηπιαγωγείο Άγιου Κωνσταντίνου) με την αποστολή να δημιουργήσουμε έναν φίλο για να στείλουμε στη Luna που βρίσκεται μόνη της στο διάστημα. Αρχικά, ακούσαμε το μήνυμα που μας έστειλε η διαστημική σκυλίτσα μας, στη συνέχεια δημιουργίσμε με ΑΙ τη μασκότ μας. Κάθε σχολείο πρόσθεσε και από ένα στοιχείο! Στη συνέχεια επιλέξαμε ποια από τις εικόνες μας αρέσει περισσότερο και στο τέλος αποχιαρετιστήκαμε με ένα χορό και την υπόσχεση να ξανασυναντηθούμε σύντομα!

Η αρχή της νέας χρονιάς μας βρήκε να συζητάμε για τον Παππού γέρο χρόνο και τα “παιδιά” του. Αφού διαβάσαμε το παραμύθι “Ο Παππούς ο γέρο-χρόνος”, χωρίσαμε τα παιδιά και τα εγγόνια του.
Στη συνέχεια δραματοποιήσαμε τις τέσσερις εποχές με τους μήνες της με τη συνοδεία της ορχιστρικής μουσικής του Vivaldi “Οι τέσσερις εποχές”.