Με την επιστροφή μας από της Χριστουγεννιάτικες διακοπές κόψαμε τη βασιλόποτα μας..
Ο Άι Βασίλης μας απάντησε στα γράμματα που του είχαμε στείλει πριν τα Χριστούγεννα..
Με την επιστροφή μας από της Χριστουγεννιάτικες διακοπές κόψαμε τη βασιλόποτα μας..
Ο Άι Βασίλης μας απάντησε στα γράμματα που του είχαμε στείλει πριν τα Χριστούγεννα..
Η αξιολόγηση ενός προγράμματος από τους εμπλεκόμενους είναι το σημαντικότερο μέρος ενός έργου. Μέσα από εκεί συλλέγονται χρήσιμες πληροφορίες για τη βελτίωση και τη συνέχισε ενός project..
Ένα project δεν μπορεί να ξεκινήσει χωρίς να έχει το δικό του λογότυπου, την ταυτότητα που θα το συνοδεύει καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Έτσι, πρώτο μέλημα των συνερφαζόμενων σχολείο υπήρξε η δημιούργια ενός συνεργατικού λόγοτυπου.
Κάθε σχολείο έπρεπε να διαλέξει από ένα γράμμα και ένα αντικείμενο που θα δημιουργήσει με το δικό του τρόπο, ώστε να συμβάλλει στη ολοκλήρωση του logo. Τα παιδιά του νηπιαγωγείο μας διάλεξαν τον γράμμα “R” και το αντικείμενο “STAR”.
Έφτασε η στιγμή να γνωριστούμε!!! Τη Δευτέρα 27/12/2023 όλοι οι συνεργάτες μικροί και μεγάλοι “συναντήθηκαν” διαδικτυακά, συστηθήκαν, χόρεψαν και γέλασαν, με κοινό στόχο να απελευθερώσουν τη Luna από το διάστημα! Μια ημέρα χαράς και γιορτής με τους εταίρους από την Ιταλία, τη Ρουμανία, τη Τουρκία και την Ελλάδα.
Στην αρχή του προγράμματος, έπρεπε να παρουσιάσουμε στους “καινούριους” μας φίλους τους εαυτούς μας και το σχολείο! Δημιουργήσαμε με τη βοήθεια των μαθητών μας, τους μικρούς μας αστορναύτες και στη συνέχεια παρουσιάσαμε το σχολείο μας.
Στη συνέχεια, παρουσιάσαμε και το σχολείο μας…
Γνωρίσαμε και εμείς του συνεργάτες μας και τα σχολεία τους…
Ξεκινήσαμε το πρόγραμμα μας με τη γνωριμία του πρώτου διαστημικού σκύλου που πήγε στο διάστημα. Αφού συλλέξαμε αρκετές πληροφορίες από το διαδίκτυο ήρθε η στιγμή να γνωρίσουμε το δικό μας πρωταγωνιστή του έργου “Luna, The Space Dog”.
Μας άφησε ένα μήνυμα και μας ενημέρωσε για τις αποστολές που θα πρέπει να φέρουμε εις πέρας για να μπορέσει να επιστρέψει στη Γη….
Στη συνέχεια αποφασίμαμε να δημιουργήσουμε τη δική μας “Luna”, ζωγραφίζοντας ελέυθερα με όποιο τρόπο μπορούσαμε.
«Όλοι ίσοι, διαφορετικοί και αγαπημένοι»
Στον κύκλο των συνολικά 7 δίωρων δραστηριοτήτων θα δοθεί έμφαση στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων που αναφέρθηκαν διεξοδικά στην πρώτη ενότητα του παρόντος Σχεδίου Δράσης. Με δεδομένο ότι τα παιδιά προσχολικής ηλικίας δυσκολεύονται να χειριστούν και να κατανοήσουν αφηρημένες έννοιες, όπως «δικαιώματα», «ελευθερία», «δημοκρατία», βασική μέριμνά μας θα είναι η οργάνωση δραστηριοτήτων που θα ενισχύουν τη συνεργασία και το κλίμα αλληλοσεβασμού και αλληλοκατανόησης μέσα στην τάξη.
Οι δραστηριότητες, το κλίμα, η οργάνωση της τάξης, οι σχέσεις και ο τρόπος επικοινωνίας των νηπίων παίζουν μεγάλο ρόλο στην ανάπτυξη μιας γενικότερης κουλτούρας σεβασμού των δικαιωμάτων. Εκκινώντας από αυτήν την παραδοχή, ο θεματικός κύκλος θα στοχεύσει περισσότερο στην ανάπτυξη στάσεων και δεξιοτήτων, στην υιοθέτηση αξιών και προτύπων σεβασμού και συνεργασίας και λιγότερο σε γνωστικούς στόχους. Παράλληλα και με δεδομένο ότι η εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα αποτελεί το πρώτο και ίσως το πιο σημαντικό βήμα προς μία κατεύθυνση σεβασμού και υπεράσπισης των δικαιωμάτων όλων μας, ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί σε δράσεις που αναδεικνύουν και καλλιεργούν τα 4 C’s (κριτική σκέψη, συνεργασία, επικοινωνία και δημιουργικότητα) και γενικότερα τις δεξιότητες του 21ου αιώνα.
Στο Α΄Εργαστήριο αναφερθήκαμε στα διαφορετικά χαρακτηριστικά του καθενός μας και δημιουργήσαμε την ομαδική εργασία “Το λιβάδι της διαφορετικότητας”
Στο Β΄ Εργαστήριο μιλήσαμε για τα Δικαιώματα των παιδιών και ο κάθε μαθητής ζωγράφισε το δικαίωμα που του έκανε περισσότερη εντύπωση, δημιουργώντας έτσι το μεγάλο λουλούδι των δικαιωμάτων.
Στο Γ΄ Εργαστήριο, «Όλοι ίσοι, διαφορετικοί και αγαπημένοι», αφού διαβάσαμε το παραμύθι με τον Έλμερ, αναφερθήκαμε στη διαφορετικότητα όσον αφορά τη φυλή, τη θρησκεία, αλλά ακόμη και των παιδιών που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα, δημιουργήσαμε τη δική μας μασκότ της τάξης.
Εγώ και εσύ μαζί- Φιλία!
Στον κύκλο της Φιλίας
ποιός είναι δυνατός;
Καθένας είναι ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ!!
Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης για την αξιολόγηση της Σχολικής μονάδας, καθώς και στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με Θεματικό κύκλο: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη, θα ασχοληθούμε με τη σημαντικότητα της Φιλίας και τη Διαφορετικότητα.

Το δέντρο της Φιλίας
Η αλυσίδα της Φιλίας
Αναφερθήκαμε στη χρησιμότητα των χεριών μας και τι μπορούμε – δεν μπορούμε να κάνουμε με αυτά!
Στην αρχή κάθε εβδομάδας επιλέγετε, έπειτα από κλήρωση, το παιδί για το οποίο όλους οι συμμαθητές του θα δημιουργήσουν μια ζωγραφιά. Σκοπός είναι όλα τα νήπια, στο τέλος του έτους να έχουν ένα μικρό βιβλίο με ζωγραφιές απο τους φίλους τους για να θυμούνται τη χρονιά στου νηπιαγωγείο.
ΤΑ ΙΧΝΗ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ
#CodeWeek
Πρόκειται για ένα επιδαπέδιο παιχνίδι με τη χρήση του ρομπότ Bee– Bot.Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και αναζητούν «Τα Ίχνη του Φθινοπώρου» (κάρτες με εικόνες Φθινοπώρου) που βρίσκονται πάνω στο διαφανές πλέγμα που υπάρχει στο πάτωμα. Δημιουργούν κώδικα και προγραμματίζουν το ρομπότ Bee–Bot για να φτάσει τις κάρτες–στόχο προσέχοντας να αποφύγουν τα εμπόδια. Αν το ρομπότ φτάσει την
κάρτα–στόχο, η ομάδα έχει πετύχει το σκοπό της και παίρνει έναν πόντο για την προσπάθειά της. Αν ο κώδικας είναι λάθος και η «μελισσούλα» δεν φτάσει την κάρτα–στόχο ή πέσει πάνω σε κάρτα που δεν «θυμίζει» Φθινόπωρο, η ομάδα χάνει και δεν παίρνει κανέναν πόντο. Όταν όλες οι κάρτες με «Τα Ίχνη του Φθινοπώρου» έχουν αποσυρθεί από το χαλί, το παιχνίδι έχει τελειώσει. Νικήτρια ομάδα είναι αυτή που έχει κερδίσει τους περισσότερους πόντους.
https://codeweek.eu/view/594245/ta-ikhni-toy-fthinopwroy