Άνοιξη

Η άνοιξη ήρθε….

εικόνα Viber 2024 04 14 10 04 48 431 εικόνα Viber 2024 04 14 10 04 48 499 εικόνα Viber 2024 04 14 10 04 48 514

Κατηγορίες: σχ. έτος: 2023-2024 | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άνοιξη

Γνωρίζω το δα- ΣΟΣ!

Σκοπός και στόχοι του προγράμματος:

Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή συμπεριφοράς των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον και συγκεκριμένα στο δασικό οικοσύστημα. Τα δάση διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη μείωση του κινδύνου φυσικών καταστροφών, όπως πλημμύρες, ξηρασίες,κατολισ θήσεις και άλλα ακραία γεγονότα. Επίσης σε παγκόσμιο επίπεδο, τα δάση μετριάζουν την κλιματική αλλαγή μέσω δέσμευσης άνθρακα,  συμβάλλουν στην ισορροπία οξυγόνου, διοξειδίου του άνθρακα και υγρασίας στον αέρα.εννοιολογικός χάρτης

Οι επιμέρους στόχοι του προγράμματος είναι:

  1. η ανάδειξη των σχέσεων και αλληλεπιδράσεω ν φυσικού και 
  2. ανθρωπογενούς περιβάλλοντος,
  3. ο εντοπισμός των ανθρώπινων δραστηριοτήτων που υποβαθμίζουν ή απειλούν το φυσικό περιβάλλον
  4. η ανάδειξη προληπτικών μέτρων, μέσα από διαδικασίες επίλυσης προβλήματος,διε ρευνητικής μάθησης, αρχές διαφοροποιημέν ες διδασκαλίας και περιγραφικής αξιολόγησης.
  5. Να ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ μαθητών,
  6. εκπαιδευτικών,γ ονέων, της τοπικής κοινωνίας καθώς και τη συνεργασία με ειδικούς επιστήμονες για την επίτευξη αποτελεσματική ς περιβαλλοντική ς δράσης
  7. Να καλλιεργήσει τις Δεξιότητες Μάθησης του 21ου αιώνα, Ζωής, του Νου και των Ψηφιακών Δεξιοτήτων.

Αρχικά, δημιουργήθηκε εννοιολογικός χάρτης με το “τι γνωρίζουμε, τι θέλουμε να μάθουμε, πως θα το μάθουμε”. Στην πορεία του προγράμματος παρακολουθήσαμε ποικίλα εκπαιδευτικά βιντεάκια και διαβάσαμε παραμύθια που μας βοήθησαν να συλλέξουμε περισσότερες πληροφορίες για το δάσος, τη ζωή μέσα σε αυτό, τα οφέλη και τους κινδύνους.

Παρατηρήσαμε πως δείχνει ένα δέντρο κοιτάζοντας το από χαμηλά, μετρήσαμε τη σκιά του και τον κορμό του.

1

collage1 3 collage1 2

Δημιουργήσαμε την αφίσα μας, με τίτλο “Αγαπάμε και προστατεύμε το Δάσος”εικόνα Viber 2024 04 09 15 11 30 806

Φυτέψαμε λουλούδια στην αυλή μας…collage 19

Τέλος, φυτέψαμε και μια αχλαδιά..collage 20

 

Αξιολόγηση Προγράμματος:collage19 5

Καινοτόμο Περιβαλλοντικό Παρουσίαση

 

Κατηγορίες: ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, σχ. έτος: 2023-2024 | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γνωρίζω το δα- ΣΟΣ!

Turlututú and Tarlatata

Στα πλαίσια του προγράμματος e-Twinning, τη Δευτέρα, 8/4/2024, η τάξη μας συμμετείχε σε διαδικτυακή εκδήλωση που διοργανώνεται από το νηπιαγωγείο ICS “G. Macherione-G. Galilei” di Calatabiano της Ιταλίας και την εκπαιδευτικό Nunzia Spanò.
Στην εκδήλωση αυτή, τα παιδιά έλαβαν μέρος σε ένα εργαστήριο εικαστικών. Το εργαστήρι εμψύχωσε η Ιταλίδα παιδαγωγός και εικαστικός, Micol Blanchard και βασίζεται στη μέθοδο Tullet Herve ( https://herve-tullet.com/ ) και στην τεχνική της γραφικής δικτύωσης .
Η γραφική δικτύωση είναι μια δραστηριότητα όπου ο εκπαιδευτικός δίνει οδηγίες στα παιδιά για να σχεδιάσουν συγκεκριμένα σχήματα, χρώματα, χαρακτήρες ή στοιχεία, χρησιμοποιώντας μόνο λεκτικές οδηγίες χωρίς να δείχνει οπτικά παραδείγματα. Τα παιδιά πρέπει να ακολουθήσουν αυτές τις οδηγίες και να αναπαραστήσουν αυτά που ακούν σε μορφή σχεδίου. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά αναπτύσσουν τη δημιουργικότητά τους και τις ικανότητές τους στην αντίληψη και την απεικόνιση των οδηγιών μέσω της τέχνης τους.
Το εργαστήριο έχει τίτλο «Turlututú and Tarlatata» και αναφέρεται σε δύο φανταστικούς, διαστημικούς χαρακτήρες, που ο ίδιος ο Tullet Herve δημιούργησε και παραχώρησε στην εκπαιδεύτρια Micol Blanchard για να τους χρησιμοποιήσει στην εκδήλωσή μας!

Kindergarten Ano Volimon 1

Το τελικό αποτέλεσμα της διαδικτυακής εκδήλωσης

εικόνα Viber 2024 04 08 16 46 26 650 1

 

 

TURLUTUTU TARLATATA

 

Κατηγορίες: e-Twinning, σχ. έτος: 2023-2024 | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Turlututú and Tarlatata

Ο χαρταετός της Ελπίδας!

Ο χαρταετός της Ελπίδας!

Φέτος συμμετείχαμε σε μια συλλογική προσπάθεια που δοργάνωσε η συνάδελφος Μαλλιαρού Αγγελική, δημιουργώντας τον “Χαρταετό της Ελπίδας”. Σχολεία από όλη την Ελλάδα “ενώθηκαν” και δημιούργησαν τον πιο όμορφο χαρταετό με ουσιαστικά μηνύματα.

Ο Χαρταετός της Ελπίδας 2Ο

Κατηγορίες: Ο ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο χαρταετός της Ελπίδας!

25η Μαρτίου- Επανάσταση 1821

25η Μαρτίου 1821

τσολιαδάκια

Κατηγορίες: Εθνικές Εορτές | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 25η Μαρτίου- Επανάσταση 1821

2η Αποστολή- Ηλιακό Σύστημα

2η Αποστολή

Ηλιακό Σύστημα

Στη 2η αποστολή για την απελευθέρωση της Luna απο το διάστημα θα πρέπει να επισκεφτούμε το Ηλιακό Σύστημα και να το εξερευνήσουμε.εικόνα Viber 2024 03 16 17 54 24 748

Χωριστήκαμε σε ομάδες και αναζητήσαμε πληροφορίες για το Ηλιακό Σύστημα. Στη συνέχεια μοιραστήκαμε τις πληροφορίες στην ομάδα.collage 13

collage 12

Ο “τρελός επιστήμονας” μας επισκέφτηκε για 1η φορά και μέσα από γρίφους μας ανακοίνωσε το υπο-θέμα που πρέπει να ερευνήσουμε..collage 15

“Ο κύκλος ζωής ενός αστεριού” ήταν η υπο-ενότητα που έπρεπε να ερευνήσουμε.εικόνα Viber 2024 03 26 15 25 26 753

Μέσα από πειράματα και πληροφορίες που αναζητήσαμε στο διαδίκτυο καταλήξαμε στο ότι ένα αστέρι γεννιέται και πεθαίνει όπως κάθε ζωάκι και κάθε ανθρώπινο οργανισμός.

εικόνα Viber 2024 03 26 15 22 56 159 εικόνα Viber 2024 03 26 15 22 56 777

Η ομαδική αφίσα που δημιουργήθηκε από τα συνεργαζόμενα σχολεία του 4th School group:Solar

 

Κατηγορίες: e-Twinning, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ- ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ"" | Ετικέτες: , , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2η Αποστολή- Ηλιακό Σύστημα

Ωκεανός- Συνεργατική Αφίσα e-twinning

Η 1η αποστολή είχε θέμα τη Θάλασσα και τους Ωκεανούς. Τα σχολεία από το 4ο γκρουπ συνεργάστηκαν και δημιούργησαν την παρακάτω αφήσα:

Ocean1

Ocean 

Κατηγορίες: STEM, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ- ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ"", σχ. έτος: 2023-2024 | Ετικέτες: , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ωκεανός- Συνεργατική Αφίσα e-twinning

Μεσόγειος Πηγή Ζωής & Πολιτισμού- Steam education 2024

Στο νηπιαγωγείο μας, αναζητούμε πάντα νέους τρόπους για να εμπνεύσουμε τους μικρούς μας μαθητές και να τους εκπαιδεύσουμε μέσα από εμπειρίες που θα τους αφήσουν αξέχαστες. Με αγάπη για τη φύση και τον πολιτισμό της Μεσογείου, αποφασίσαμε να οργανώσουμε ένα ξεχωριστό πρότζεκτ με θέμα τη Μεσόγειο Θάλασσα.

Το ταξίδι μας ξεκίνησε με την εξερεύνηση των χαρακτηριστικών της Μεσογείου Θάλασσας, της γεωγραφίας της, της βιοποικιλότητάς της και της σημασίας της για τον πλανήτη μας. Μέσα από παιχνίδια, εκπαιδευτικά βίντεο και ζωγραφική, οι μικροί μας φίλοι ανακάλυψαν τα μυστικά που κρύβονται κάτω από τα γαλάζια της νερά.

Το ύφος του προγράμματός μας ήταν δημιουργικό και παιγνιώδες. Οι μαθητές δημιούργησαν χάρτες και ζωγράφισαν τα αγαπημένα τους θαλάσσια ζώα. Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες, ένιωσαν πιο συνδεδεμένοι με τον κόσμο γύρω τους και κατανόησαν τη σπουδαιότητα της διατήρησης του περιβάλλοντος και του πολιτισμού.

Το πρότζεκτ μας για τη Μεσόγειο Θάλασσα ήταν μια αξέχαστη εμπειρία για όλους μας. Τα παιδιά μας απέκτησαν νέες γνώσεις, ενώ ταυτόχρονα ανακάλυψαν το πάθος τους για το περιβάλλον και τον πολιτισμό. Μέσα από τη διασκεδαστική διαδικασία της μάθησης, αναπτύξαμε κρίση, συνεργατικότητα και αγάπη για τη γνώση. Η επιθυμία μας ήταν να μοιραστούμε όλες αυτές τις γνώσεις και τις ανησυχίες μας για τη θάλασσα μας.

Έτσι, φέτος αποφασίσαμε να συμμετέχουμε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής ρομποτικής της STEAM EDUCATION.

wro

 

 

 

Κατηγορίες: STEAM EDUCATION 2024, STEM, STEM - Ρομποτική, WRO 2024, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ "ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ", ΠΑΙΔΙΚΗ "HELMERA", σχ. έτος: 2023-2024 | Ετικέτες: , , , , , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μεσόγειος Πηγή Ζωής & Πολιτισμού- Steam education 2024

Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία 1η – 20 Μαρτίου 2024, ηλεκτρονικα, οδηγίες

Πότε ξεκινούν οι εγγραφές μαθητών σε νηπιαγωγεία και Α’ Δημοτικού για το σχολικό έτος 2024-2025
25/02/2024
Ξεκινούν οι αιτήσεις για τις εγγραφές μαθητών/τριών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2024-2025. Δικαιολογητικά και διαδικασία, προθεσμίες.
Το διάστημα από Παρασκευή 1η Μαρτίου έως και Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024 θα γίνουν, σύμφωνα με τον νόμο, οι εγγραφές μαθητών στα δημόσια Νηπιαγωγεία και στην Α Δημοτικού για τη σχολική χρονιά 2024- 2025.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Εγγραφές μαθητών/τριών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Για την εγγραφή στο Νηπιαγωγείο
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.
Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79/2017 (Α 109).
Αναλυτικά η διαδικασία για την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής
→ Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
→ Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
→ Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):
τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα.
Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής
Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες
Μου αρέσει!

Σχόλιο
Κοινοποίηση
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία 1η – 20 Μαρτίου 2024, ηλεκτρονικα, οδηγίες

Online meeting among students/ Διαδικυτακή συνάντηση με τους μαθητές

Συναντηθήκαμε διαδικτυακά με τους φίλους μας από τα άλλα σχολεία και μοιραστήκαμε τις γνώσεις που αποκτήσαμε κατά τη διάρκεια της 1ης αποστολής. Δείξαμε πειράματα και λύσαμε απορίες ως μικροί επιστήμονες.collage 11 1

Κατηγορίες: e-Twinning, STEM, STEM - Ρομποτική, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ- ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ"", σχ. έτος: 2023-2024 | Ετικέτες: , , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Online meeting among students/ Διαδικυτακή συνάντηση με τους μαθητές