Μικροί ήρωες σε δράση: Καθαρίζουμε το πάρκο της γειτονιάς μας!

Ολοκληρώνοντας τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων με τίτλο «ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟ ΔΑΣΟΣ… ΕΙΝΑΙ ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ», οι μικροί μας μαθητές αποφάσισαν να κάνουν τη θεωρία… πράξη! Μετά από πολλές συζητήσεις για τη σημασία του πράσινου στη ζωή μας, τα παιδιά ανέλαβαν μια σπουδαία πρωτοβουλία: να φροντίσουν και να καθαρίσουν το γειτονικό πάρκο του σχολείου μας.
Συνοδευόμενα από την κυρία Δήμητρα Πετρίδου και απόλυτα εξοπλισμένα με γάντια και σακούλες απορριμμάτων, τα «νηπιάκια» της οικολογίας στρώθηκαν αμέσως στη δουλειά. Με τεράστιο ενθουσιασμό, μάζεψαν κάθε λογής σκουπίδια, ομορφαίνοντας τον κοινόχρηστο χώρο που τόσο αγαπούν.
Η δράση όμως δεν σταμάτησε εκεί! Με την επιστροφή τους στο νηπιαγωγείο, τα παιδιά λειτούργησαν ως σωστοί επιστήμονες. Ξεχώρισαν και ταξινόμησαν τα απορρίμματα που μάζεψαν στις βασικές κατηγορίες ανακύκλωσης: χαρτί, πλαστικό και μέταλλο.
Μέσα από αυτή την εμπειρία, οι μαθητές μας έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα σε όλους μας: το καθαρό περιβάλλον είναι δικαίωμά τους, αλλά και δική μας ευθύνη να το διαφυλάξουμε. Πολλά μπράβο στους μικρούς μας εθελοντές!
KATHARISMOS PARKOY