Και του Χρόνου! Η Κοπή της Βασιλόπιτας στο Νηπιαγωγείο και Δημοτικό Σχολείο Άνθειας

🥮 Και του Χρόνου! Η Κοπή της Βασιλόπιτας στο Νηπιαγωγείο και Δημοτικό Σχολείο Άνθειας
Μια όμορφη παράδοση αναβίωσε και φέτος στις σχολικές μας μονάδες, γεμίζοντας χαμόγελα, αγωνία και γλυκές γεύσεις τους μαθητές μας!
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων φρόντισε με πολλή αγάπη και μεράκι για την καθιερωμένη βασιλόπιτα. Με μεγάλη χαρά, συναντηθήκαμε στον κοινό μας χώρο και τα δύο σχολεία –το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο Άνθειας– για να τηρήσουμε το έθιμο και να υποδεχτούμε τη νέα χρονιά όλοι μαζί, σαν μια μεγάλη οικογένεια.
✨ Η Ευλογία και τα Ατομικά Βασιλοπιτάκια
Η εκδήλωση ξεκίνησε σε κλίμα συγκίνησης με την ευλογία της βασιλόπιτας. Αμέσως μετά, ο Σύλλογος μοίρασε σε όλα τα παιδιά ατομικά βασιλοπιτάκια, εξασφαλίζοντας ότι κάθε μαθητής και μαθήτρια θα είχε τη δική του ευκαιρία να αναζητήσει το «τυχερό φλουρί». Η αγωνία στις αίθουσες κορυφώθηκε καθώς τα παιδιά άνοιγαν τα γλυκίσματά τους!
🎲 Ο Τυχερός του Νηπιαγωγείου μας!
Η τύχη δεν άργησε να φανεί! Γρήγορα αποκαλύφθηκε το τυχερό παιδί του Νηπιαγωγείου μας, το οποίο βρήκε το φλουρί μέσα στο βασιλοπιτάκι του.
Εκτός από την παραδοσιακή καλοτυχία, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων είχε ετοιμάσει μια υπέροχη έκπληξη: προσέφερε στο τυχερό παιδί ως δώρο ένα επιτραπέζιο παιχνίδι, σκορπίζοντας ακόμα μεγαλύτερη χαρά!
🙏 Ένα Μεγάλο «Ευχαριστώ»
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που βρίσκεται πάντα στο πλευρό των σχολείων μας, στηρίζοντας τις δράσεις μας και κρατώντας ζωντανά τα έθιμα που ενώνουν την εκπαιδευτική μας κοινότητα.
Καλή χρονιά σε όλους, με υγεία, πρόοδο και δημιουργικότητα! Και του χρόνου!
BASILOPITA