Η πόλη που έδιωξε τον πόλεμο – μια γιορτή για την ειρήνη

Τη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2025, πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική γιορτή όπου η ομάδα μας γνώρισε την έννοια της ειρήνης και της συνεργασίας με βιωματικό τρόπο μέσα από το βιβλίο Η πόλη που έδιωξε τον πόλεμο του Αντώνη Παπαθεοδούλου (εκδόσεις Πατάκη).Θεατρικό Εργαστήριο_Κολλάζ

Μέσα από αυτές τις βιωματικές δράσεις, γίναμε για λίγο κάτοικοι μιας μικρής πόλης την οποία θέλησε να κατακτήσει ο στρατηγός Πόλεμος. Καταφέραμε με τις ιδέες μας και τη συμβολή του βιβλίου να τον αποτρέψουμε. Γνωρίσαμε έτσι την Ιστορία, όχι ως κάτι μακρινό και αφηρημένο, αλλά ως κάτι ζωντανό και δικό μας.

Με αφετηρία το θεατρικό παιχνίδι, τη συνεργασία, τις δημιουργικές κατασκευές και τη μουσική, υποστηρίξαμε με βιωματικό τρόπο τις πανανθρώπινες αξίες της ελευθερίας και της ειρήνης.

Η γιορτή μας ολοκληρώθηκε με τραγούδια, τον εθνικό μας ύμνο και φυσικά πρόβες για την αυριανή μας παρέλαση στον Όρμο Αιγιάλης!

Ζήτω η Ελλάδα!Χρόνια Πολλά Ελλάδα!

Μαθαίνοντας το “ΌΧΙ” μέσα από την Ιστορία, τα παραμύθια, τα χρώματα και τα τραγούδια

Με αφορμή την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940, είχαμε την ευκαιρία να δουλέψουμε επάνω σε όλα τα θεματικά πεδία του Προγράμματος Σπουδών για το νηπιαγωγείο.

Λύσαμε έναν γρίφο, όπου έπρεπε να σπάσουμε τον κώδικα που έγραφε:

 Αν 0, τότε άσπρο

Αν 1, τότε μπλέ

…και εμφανίστηκε τότε μια μεγάλη ελληνική σημαία, που προέκυψε από τη δική μας ομαδική προσπάθεια να τη συνθέσουμε κουτάκι-κουτάκι. Μέσα από αυτήν την ομαδική μας εργασία, αναγνωρίσαμε κάποιες πρώτες βασικές δομές του προγραμματισμού αλλά και μιλήσαμε για τη σημασία της σημαίας και μοιραστήκαμε τις γνώσεις μας σχετικά με την επικείμενη γιορτή. Με αφορμή τη δική μας σημαία, αρχίσαμε να αναπτύσσουμε  την ιστορική μας αντίληψη, γνωρίζοντας τα εθνικά σύμβολα τόσο της Ελλάδας (τη σημαία και τον εθνικό ύμνο) όσο και των άλλων χωρών. Παίξαμε μάλιστα και ένα διασκεδαστικό παιχνίδι αντιστοίχισης των σημαιών με τις λέξεις των χωρών!

pixel art + σημαίες

Η ιστορία του Γίγαντα και του Νάνου (από το κεφάλαιο Σαν παραμύθι του βιβλίου Ντο-ρε-μι- κι ένα σκυλί της Γαλάτειας Γρηγοριάδου-Σουρελη, εκδόσεις Ψυχογιός) έγινε η αφορμή να συζητήσουμε για τις έννοιες πόλεμος και ειρήνη, να μοιραστούμε τις ιδέες μας και να ταξινομήσουμε εικόνες στις δυο κατηγορίες χρησιμοποιώντας το εργαλείο wordwall.

Οι δικές μας ιδέες για τον πόλεμο, την ειρήνη και την ελευθερία
ΠΟΛΕΜΟΣ
είναι όταν..
ΕΙΡΗΝΗ
& ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
έχουμε όταν…
σκοτώνονται άνθρωποι καλή καρδιά για όλο τον κόσμο
πεθαίνουν τα ζώα μπορούμε να βγαίνουμε βόλτες
χτυπάνε μπορούμε να πηγαίνουμε στο γιατρό
έχουν όπλα χαμογελάμε
σπαθιά δίνουμε αγκαλιές
ΜΠΑΜ ΜΠΟΥΜ ζούμε όμορφα
νιώθουμε φόβο μπορούμε να παίζουμε
κλαίμε

Με μια άλλη ιστορία με τίτλο “Το έπος του 40” του Φίλιππου Μανδηλαρά (εκδόσεις Παπαδόπουλος) ήρθαμε σε επαφή με τα ιστορικά γεγονότα της περιόδου, μάθαμε για πρόσωπα και δεδομένα από το παρελθόν. Η φωτογραφική ματιά της ελληνίδας φωτογράφου Βούλας Παπαϊωάννου μας έκανε να αντιληφθούμε καλύτερα τα γεγονότα και τη ζωή στην Κατοχή. Μελετήσαμε επιλεγμένες φωτογραφίες από το Αρχείο του Μουσείου Μπενάκη και τις “ζωντανέψαμε” με τα σώματα μας και με αντικείμενα της τάξης μας.

Με έμπνευση τη Βούλα Παπαιωάννου

Πειραματιστήκαμε ακόμη και με την τεχνική του στένσιλ, με τις διαφορετικές αποχρώσεις του μπλε χρώματος και σφουγγάρια για να δημιουργήσουμε τη δικιά μας σημαία! Εξασκηθήκαμε επίσης στην αντιστοίχιση φωνημάτων με τα αντίστοιχα γράμματα και συνθέσαμε τις πρώτες μας μικρές λέξεις, τη λέξη ό-χ-ι και τη λέξη α-έ-ρ-α, με τις οποίες συνοδεύσαμε τη σημαία, δίπλα στους εαυτούς μας που φώναξαν τα δικά τους “α-έ-ρ-α” και τα δικά τους “ό-χ-ι”.

Κατασκευή Σημαίας

Είπαμε λοιπόν όχι:

  • στους τσακωμούς
  • στο άδικο
  • στις δυνατές φωνές
  • όταν μου παίρνουν τα παιχνίδια μου
  • όταν πειράζουν τα ζώα
  • στην άσχημη συμπεριφορά
  • όταν μου παίρνουν τη μπάλα

Τα μεσημέρια μας,  γνωρίσαμε επιλεγμένα μουσικά κομμάτια από το ρεπερτόριο της εθνικής μας μουσικής κληρονομιάς, ακούσαμε τραγούδια της ανάλογης περιόδου, μάθαμε να τα τραγουδάμε όλοι μαζί με ρυθμό, γνωρίσαμε τους στίχους του εθνικού μας ύμνου και παρατηρήσαμε εικόνες και οπτικό υλικό της εποχής.

Με τις σημαίες μας!

Το κόλλησες! Τα χαμόγελα μεταδίδονται!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας (10 Οκτωβρίου), μιλήσαμε στο νηπιαγωγείο μας για τη σημασία της χαράς, της θετικής σκέψης και του χαμόγελου — που μεταδίδονται όπως τα μικρόβια, αλλά χαρίζουν συναισθηματική υγεία και ευεξία!
Παρότι η προγραμματισμένη μας δράση αναβλήθηκε λόγω ασθενειών, το πρωινό της Δευτέρας 20 Οκτωβρίου, όταν επιστρέψαμε στο σχολείο, “κολλήσαμε”… χαμόγελα! 😄

to kollhses cover

Διαβάσαμε το βιβλίο της Σταυρούλας Μαστοροδήμου «Το κόλλησες» (εκδ. Πουά), ένα χαρούμενο παραμύθι για τη μεταδοτικότητα του χαμόγελου και τη δύναμη της θετικής διάθεσης. Από τον τίτλο ακόμη του βιβλίου αρχίσαμε να αναρωτιόμαστε τι κολλάει πιο πολύ! Οι απαντήσεις μας: η γρίπη, η χαρτοταινία, τα χρατς-χρουτς, οι μαγνήτες και οι αρρώστιες.
Μέσα από το παιχνίδι, τη συζήτηση και τη δημιουργία, ανακαλύψαμε πως –όπως τα μικρόβια– έτσι κι η χαρά μπορεί να μεταδοθεί, μόνο που αυτή φέρνει ζεστασιά, φως και καλή διάθεση!

ανίχνευση συναισθημάτων και τα χαμόγελα μας!

Κοιταχτήκαμε στους καθρέφτες, δοκιμάσαμε το «πιο μεγάλο μας χαμόγελο», παίξαμε μουσικοκινητικά παιχνίδια όπου ανταλλάξαμε χαμόγελα!

ανταλλαγή χαμόγελων

Ζωγραφίσαμε τα δικά μας χαρούμενα πρόσωπα και δημιουργήσαμε μια ομαδική αφίσα εμπνευσμένη από την πολύχρωμη εικονογράφηση του βιβλίου!

δημιουργία αφίσας

Μέσα από τη δράση αυτή, τα παιδιά μίλησαν για τα πράγματα που τα κάνουν να χαμογελούν, έμαθαν σιγά-σιγά να αναγνωρίζουν τα συναισθήματά τους και να εκφράζουν τη φροντίδα τους για τους άλλους με τον πιο απλό τροπο.
Γιατί η ψυχική υγεία ξεκινά από τα μικρά, καθημερινά πράγματα — ένα βλέμμα, ένα χαμόγελο που ταξιδεύει από πρόσωπο σε πρόσωπο.

💛  Στο νηπιαγωγείο μας, ευχόμαστε το υπόλοιπο της χρονιάς να είναι γεμάτο χαμόγελα — γιατί όταν τα χαμόγελα είναι κολλητικά, μας κάνουν όλους και όλες πιο δυνατούς και δυνατές! 💛

Το πρώτο μου γράμμα, η δική μου φωνή και το όνομα μου

Οι δημιουργικές δραστηριότητες με το όνομά μας βρίσκονται πλέον στο επίκεντρο! Διερευνώντας το ποιοι είμαστε, ξεκινήσαμε από κάτι πολύ δικό μας — το όνομά μας. Και κυρίως, από το αρχικό γράμμα,

την πρώτη φωνούλα που ακούμε,
την πρώτη φωνούλα που λέμε,
την πρώτη φωνούλα που μας συστήνει στον κόσμο.

Αυτό το γράμμα έγινε αφορμή για παιχνίδι, για ανακάλυψη, για δημιουργία! Παίξαμε παιχνίδια αναγνώρισης και εντοπισμού πάνω σε κάρτες, το σχηματίσαμε με το σώμα μας, με τα δάχτυλα μας, με πλαστελίνη, σε συμιγδάλι, στο διαδραστικό πίνακα, το φιλοτεχνήσαμε χρησιμοποιώντας μπατονέτες και χρωματιστά αυτοκόλλητα. Παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια: βρήκαμε λέξεις και καθημερινά αντικείμενα που αρχίζουν από το αρχικό μας, τραγουδήσαμε με γνωστές μελωδίες.

Μονόγραμμα

Έπειτα από το αρχικό γράμμα του ονόματος μας, περάσαμε σε ολόκληρο το όνομα μας. Το αναγνωρίσαμε ανάμεσα σε άλλα, τοποθετήσαμε τα ταμπελάκια μας στα προσωπικά μας ντουλάπια και συρτάρια, αφού πλέον είμαστε σίγουρες και σίγουροι ότι μπορούμε να το ξεχωρίσουμε από των υπολοίπων παιδιών. Το συνθέσαμε βιδώνοντας και ξεβιδώνοντας καπάκια.

Στο τέλος, δημιουργήσαμε τη «Γωνιά των Ονομάτων», έναν μικρό χώρο στην τάξη που όλα τα ονόματα είναι διαθέσιμα για εξάσκηση στη σύνθεση και στη γραφή τους.

Παίξαμε ακόμη παιχνίδια με συλλαβές μετρώντας πόσες έχει ο καθένας και η καθεμία μας, συμμετείχαμε σε μουσικοκινητικές δραστηριότητες με την καρτέλα μας: αφού πρώτα την εντοπίσαμε, την βάζαμε σε διάφορα μέρη του σώματος μας, μετρήσαμε πόσα γράμματα έχει το ονομα μας και είδαμε ποιοι έχουν τα περισσότερα και ποιοι λιγότερα. Δράσεις στο Ολοήμερο

Τέλος, στο πλαίσιο της ενασχόλησης μας με τα ονόματα και τα αρχικά μας γράμματα είχαμε την ευκαιρία να συμμετέχουμε στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα, παίρνοντας μέρος στη δράση “Κωδικό-αποστολή: Ανακαλύπτοντας το αρχικό του ονόματος μας” η οποία περιλάμβανε μια σειρά από δραστηριότητες. Σε επιδαπέδιο πλέγμα γίναμε “ρομπότ” και εξασκηθήκαμε στην πλοήγηση, δώσαμε εντολές σε ένα φορτηγό να φτάσει και να φορτώσει στην καρότσα του τα καπάκια με τα αρχικά μας, δοκιμάσαμε να δώσουμε εντολές πλοήγησης χρησιμοποιώντας κάρτες (μπρος-πίσω-στροφή δεξιά-στροφή αριστερά) και παίξαμε παιχνίδια προσομοίωσης στο ψηφιακό αποθετήριο Φωτόδεντρο

Εβδομάδα Κώδικα

Μέσα από αυτή τη διαδικασία, μάθαμε κάτι σπουδαίο:
πως κάθε όνομα κουβαλά μια ιστορία,
και κάθε γράμμα είναι μια φωνή,
μοναδική, όπως κι εμείς!

Παγκόσμια Ημέρα Ζώων στο Νηπιαγωγείο μας

Τη Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με ένα θέμα που πάντα μας συναρπάζει: τα ζώα!
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, στις 4 Οκτωβρίου, φέραμε στο σχολείο φωτογραφίες από ζώα που αγαπάμε και φροντίζουμε. Είχαμε την ευκαιρία να τις παρουσιάσουμε στους φίλους και τις φίλες μας και να μιλήσουμε για εκείνα με τρυφερότητα και χαρά. Σκύλοι, άλογα, γάτες, κουνελάκια, παπαγαλάκια και ψάρια βρέθηκαν στο επίκεντρο!

Παρουσίαση στην ολομέλεια της ομάδας

— Πώς το λένε το ζωάκι σου;
— Τι του αρέσει να τρώει;
— Εσύ το ταΐζεις;
— Μένει μαζί σας;

Αυτές ήταν μόνο μερικές από τις ερωτήσεις που ακούστηκαν στην τάξη και που έφεραν την ομάδα λίγο πιο κοντά. Οι ιστορίες για τα κατοικίδιά μας είχαν πολλά κοινά σημεία και η αγάπη μας για τα ζώα, κοινή για όλες και όλους μας!

το αγαπημένο μου ζώο είναι το..

Το πρωί, μια μουσική έκπληξη μας περίμενε! Ακούσαμε το «Καρναβάλι των Ζώων» του Καμίλ Σεν-Σανς. Μπορείτε να το ακούσετε πατώντας [εδώ]. Η μουσική γέμισε την τάξη μας και εμείς αφεθήκαμε σε κινητικούς αυτοσχεδιασμούς, μεταμορφωμένοι σε καγκουρό, πουλιά, κότες, ελέφαντες, ψάρια!

Το δικό μας καρναβάλι των ζώων

Ένα από τα ζώα που αγαπάμε ιδιαίτερα, ως κάτοικοι της Αμοργού, είναι τα ψάρια!
Μιλήσαμε για το ψάρεμα, μια ασχολία που απολαμβάνουμε να κάνουμε κυρίως με τους μπαμπάδες μας, για τα καλάμια και τα αγκίστρια, τα ψάρια που έχουμε πιάσει αλλά και για τις φωλιές τους, που γνωρίζουμε ότι χρειάζονται προστασία.

Με αφορμή το ενδιαφέρον μας για τη θάλασσα, παρακολουθήσαμε επιλεγμένα αποσπάσματα από βίντεο σχετικό με το εγχείρημα Αμοργόραμα και συζητήσαμε για τη σημασία της φροντίδας του θαλάσσιου περιβάλλοντος.

Παρακολουθώντας βίντεο για το Αμοργόραμα

Η δράση μας ολοκληρώθηκε συμβολικά με την κατασκευή ενός ψαριού — ενός ψαριού που του δώσαμε το δικό μας χρώμα, μοναδικό όπως όλα τα πλάσματα που αγαπάμε!

Δίνοντας χρώμα στα ψαράκια μας!

Με τα ψάρια μας, παίξαμε, χορέψαμε, γνωρίσαμε με έναν νέο τρόπο τα υπόλοιπα ψάρια της ομάδας, κολυμπήσαμε στο ίδιο πανί και συνεργαστήκαμε για να μην μείνει κανένα ψαράκι μόνο του έξω από το νερό. Με τα ψάρια μας, καλημεριστήκαμε, χαιρετηθήκαμε αλλά και “βουτήξαμε” σε αναζητήσεις, ψάχνοντας ακόμη και το αρχικό μας γράμμα!🐠💙

Τα δικά μας ψάρια

Ο χορός των πολιτισμών: εορτασμός της Πανελλήνιας Μέρας Σχολικού Αθλητισμού και της Ευρωπαϊκής Μέρας Γλωσσών

Την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου, στο σχολείο μας ζήσαμε μια διπλή γιορτή∙ μια γιορτή που ένωσε το σώμα με τη γλώσσα, την κίνηση με τον πολιτισμό, τον αθλητισμό με τη διαφορετικότητα.

Με αφορμή την 12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2025, που φέτος είχε σύνθημα “Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ”, και σε αρμονία με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών που μας θύμισε ότι “Οι γλώσσες ανοίγουν την καρδιά και το μυαλό!” η τάξη μας αλλά και η αυλή μας, μεταμορφώθηκαν σε χώρους χαράς και δημιουργίας!

Συσχετισμός ήχου-λέξης

Ήδη από τις προηγούμενες μέρες είχαμε εκφράσει το ενδιαφέρον μας να γνωρίσουμε καλύτερα άλλες γλώσσες, όπως τα σουηδικά, τα γαλλικά και τα αγγλικά, αλλά και τα αλβανικά και τα αιθιοπιανά. Έτσι, το πρωί της Παρασκευής, με τη βοήθεια του εργαλείου μετάφρασης της Google, ακούσαμε πώς προφέρεται η λέξη «χορός» σε διαφορετικές γλώσσες, προσπαθήσαμε να αντιστοιχήσουμε τις λέξεις με τους ήχους τους και παίξαμε παιχνίδια μνήμης με τις σημαίες των χωρών. Παρατηρήσαμε ότι κάποιες λέξεις μοιάζουν μεταξύ τους, μοιράζονται κοινά γράμματα, ενώ άλλες είναι τελείως διαφορετικές – όλες όμως εξίσου όμορφες!

Έπειτα, παρακολουθήσαμε βίντεο με χορούς από την Αλβανία, τη Σουηδία, τη Γαλλία, τη Μεγάλη Βρετανία, την Αιθιοπία και φυσικά την Ελλάδα.

Stigmiotypo 2025 10 03 8.44.30 mm

Χορέψαμε με την καρδιά μας, δοκιμάσαμε κινήσεις και παραλλαγές, παρατηρώντας και μιμούμενοι τους χορούς που είδαμε: πιάσιμο από τους ώμους, αγκαζέ, ζευγάρια, μαντήλια. Δώσαμε και τη δική μας εκδοχή στον αμοργιανό χορό «Κίτσος», στον οποίο συμμετείχαμε όλοι, αγόρια και κορίτσια, σαν μια ενωμένη ομάδα!

Stigmiotypo 2025 10 03 8.57.37 mm

Βγαίνοντας στην αυλή για το πρωινό μας διάλειμμα, είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε αθλοπαιδιές με στεφάνια, μπάλες, διαδρομές μετ’ εμποδίων και σκυταλοδρομίες.

Stigmiotypo 2025 10 03 8.43.43 mm

Το πρώτο σκέλος της ημέρας ολοκληρώθηκε με μια ομαδική αφίσα στην οποία συμπεριλάβαμε τους εαυτούς μας να χορεύουν και τον αναστοχασμό για την εμπειρία μας.

Stigmiotypo 2025 10 03 8.57.45 mm

Οι δράσεις προεκτάθηκαν και το μεσημέρι, όπου πήραμε μέρος σε ασκήσεις για ζέσταμα, σε παιχνίδια με στεφάνια, κουτσό, πηδηματάκια, παιχνίδια ισορροπίας, άλμα εις μήκος, διαδρομή με εμπόδια. Μιλήσαμε επίσης και το σώμα μας, τι χρειάζεται να είναι γερό καθώς και για τα οφέλη της γυμναστικής και της καλής διατροφής.

Ήταν μια μέρα όπου οι γλώσσες και οι χοροί έγιναν γέφυρες, το παιχνίδι έγινε μάθημα και ο αθλητισμός συνάντησε τον πολιτισμό σε έναν πραγματικό χορό των πολιτισμών!

Εγώ και εσύ μαζί: οι πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο

Οι πρώτες μέρες στο σχολείο..

μοιάζουν πάντοτε με τη μικρή αρχή ενός μεγάλου ταξιδιού∙ ένα ταξίδι που ξεκινά με διστακτικά χαμόγελα, δειλά βήματα και καρδιές γεμάτες προσμονή!

Ένα δώρο καλωσορίσματος από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, ήταν η πιο θερμή υποδοχή, σας ευχαριστούμε από καρδιάς!

Δώρο καλοσωρίσματος από το Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων

Στην αρχή γνωριστήκαμε μέσα από το παιχνίδι, με μπάλες, με στεφάνια, με τραγούδια, με μουσική. Τα ονόματα και τα αρχικά μας έγιναν οι πρώτες μας γέφυρες∙ οι ματιές μας χρώματα∙ τα γέλια μας νότες που μας έφεραν πιο κοντά.

Παιχνίδια συνεργασίας

Σιγά-σιγά, η ομάδα μας αρχίζει να δένει. Με παιχνίδια συνεργασίας ανακαλύψαμε τη δύναμη του «μαζί». Ψηφίσαμε και διαλέξαμε το όνομά μας ανάμεσα σε δικές μας προτάσεις και καταλήξαμε στο όνομα «Καρδιά»! Ομάδα Καρδιά!

Και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς, αφού όλα όσα φτιάξαμε κουβαλούσαν αγάπη και τη δύναμη της ομάδας: η Αλυσίδα της Φιλίας, το Παζλ της ομάδας μας, και οι εικαστικές αποτυπώσεις του συμβόλου μας έγιναν στολίδια της τάξης μας.

Δέσιμο ομάδας

Κάπου εκεί, γνωρίσαμε και τη Μελίσσα, την καμηλοπάρδαλη-κούκλα της τάξης μας! Μας άκουσε, μας μίλησε, μας έδωσε τροφή για σκέψη και συμβουλές∙ κι έτσι νιώσαμε πιο άνετα, σαν να υπήρχε πάντα δίπλα μας. Μαζί της και το Μαγικό Κουτί! Κάθε μέρα με προτάσεις για κάτι διαφορετικό!

Οι κανόνες μας γεννήθηκαν μέσα από τα ίδια μας τα παιχνίδια και τις στιγμές μας στο νηπιαγωγείο. Ανακαλύψαμε τι μας κάνει να νιώθουμε όμορφα και ασφαλή, και κρατήσαμε αυτές τις θετικές συμπεριφορές σαν μικρούς θησαυρούς. Τις αποτυπώσαμε με φωτογραφίες και έτσι φτιάξαμε το συμβόλαιο της τάξης μας, εναν καθρέφτη χαράς και σεβασμού, μια γλυκιά επιβράβευση και ενθάρρυνση ότι μπορούμε κάθε μέρα να γινόμαστε η καλύτερη εκδοχή των εαυτών μας.

Συμβόλαιο της τάξης

Γνωρίσαμε επίσης και τις καθημερινές μας ρουτίνες, γεμίζοντας τη μέρα μας με ρυθμό και σιγουριά. Εξασκηθήκαμε στο σχολαστικό πλύσιμο των χεριών, μάθαμε να προστατεύουμε τους φίλους και τις φίλες μας όταν βήχουμε στον αγκώνα∙ μικρές πράξεις φροντίδας που δείχνουν πόσο νοιαζόμαστε ο ένας για τον άλλο, η μια για την άλλη.

Ντετέκτιβ χρωμάτων

Κι ύστερα, ξεκινήσαμε μια περιπέτεια εξερεύνησης: ανακαλύψαμε τους χώρους και τα αντικείμενα του σχολείου μέσα από τα χρώματα. Το κίτρινο, το κόκκινο και το μπλε έγιναν οι φακοί μας∙ μέσα από αυτά είδαμε το σχολείο αλλιώς, χαρούμενο, ζωντανό και γεμάτο χρώματα. Τα βασικά χρώματα, που περιμένουν εμάς για να τα ανακατέψουμε και φέτος να δημιουργήσουμε έναν κόσμο πολύχρωμο και μοναδικό!

Έτσι, μέρα με τη μέρα, τα μικρά μας βήματα πλέκουν μια ιστορία φιλίας, συνεργασίας και ανακάλυψης. Και  μέσα μας ξέρουμε πως αυτή είναι μόνο η αρχή∙ γιατί όταν είμαστε εγώ και εσύ μαζί, όλα γίνονται πιο όμορφα!

εγώ και εσύ μαζί!

Και στο ολοήμερο, ως συνέχεια του πρωινού προγράμματος γνωρίσαμε τις ρουτίνες που θα ακολουθούμε, ασχοληθήκαμε με μουσικοκινητικά παιχνίδια για κύκλο, τρένο και δέσιμο ομάδας αλλά και τους κανόνες και φυσικά παίξαμε παραδοσιακά παιχνίδια!

Αγιασμός 2025-26

Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 9:00 π.μ.
θα τελεστεί ο Αγιασμός του σχολείου μας από κοινού με το δημοτικό στο
χώρο μπροστά από την αίθουσα εκδηλώσεων.

Σας ευχόμαστε μία δημιουργική και καλή σχολική χρονιά!

Οι νηπιαγωγοί,
Βέτσου Σωτηρία,
Φουστέρη Αθηνά.

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το έτος 2025-2026

Σύμφωνα με την Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Αθλητισμού (Αρ.Πρωτ: Φ.6/23717/Δ1/ 04/03/2025)

οι εγγραφές για τη νέα σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά το διάστημα από 5-24 Μαρτίου στον  σύνδεσμο

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Παρακάτω παρατίθεται η εγκύκλιος,

 



Λήψη αρχείου

 

Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στη Διεύθυνση του Νηπιαγωγείου:

Δευτέρα-Παρασκευή: 12:10μμ-13.00μμ

Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

Αφροδίτη Ντέντε

Στο βίντεο που ακολουθεί αναφέρονται αναλυτικά τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε για την ηλεκτρονική εγγραφή του παιδιού.

 

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το έτος 2024-2025

Σύμφωνα με την Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Αθλητισμού (Αρ.Πρωτ: Φ.6/21380/Δ1/ 28/02/2024)

οι εγγραφές για τη νέα σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά το διάστημα από 1-20 Μαρτίου.

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

 

Παρακάτω παρατίθεται η εγκύκλιος,



Λήψη αρχείου

 

Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στη Διεύθυνση του Νηπιαγωγείου:

Δευτέρα-Παρασκευή: 13:00μμ-14.00μμ

Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

Αφροδίτη Ντέντε

Στο βίντεο που ακολουθεί αναφέρονται αναλυτικά τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε για την ηλεκτρονική εγγραφή του παιδιού.