Τελευταία μέρα στο νηπιαγωγείο μας !

Η τελευταία μέρα στο νηπιαγωγείο μας ήταν γεμάτη χαρά, γέλια και όμορφες στιγμές που θα θυμόμαστε για πολύ καιρό!

Ξεκινήσαμε τη μέρα με ένα διασκεδαστικό παιχνίδι μπουγέλου. Τα παιδιά έπαιξαν με νερό, γέλασαν με την ψυχή τους και δροσίστηκαν κάτω από τον καλοκαιρινό ήλιο. Η αυλή μας γέμισε χαρούμενες φωνές, χαμόγελα και ατελείωτο ενθουσιασμό.

Μετά το παιχνίδι, μας περίμενε μια γλυκιά έκπληξη: όλοι απολαύσαμε ένα δροσερό παγωτό! Ήταν η καλύτερη ανταμοιβή μετά το παιχνίδι και ένας υπέροχος τρόπος να γιορτάσουμε το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Η μέρα έκλεισε με πολλές αγκαλιές, ευχές για ένα όμορφο καλοκαίρι και την υπόσχεση ότι θα κρατήσουμε στην καρδιά μας όλες τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε μαζί.

Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά και στις οικογένειές τους ένα ξέγνοιαστο, χαρούμενο και γεμάτο παιχνίδι καλοκαίρι! Ραντεβού ξανά τον Σεπτέμβριο με νέες εμπειρίες, χαμόγελα και δημιουργικές περιπέτειες!

f61d39c9 43b8 44de b82b f4e1f36b8c45 31d89b2e 89c7 4f42 938d 75e155f54068 c3163144 245b 4136 a0e4 0ba90f9c07e6