Ευχαριστήριο για το Συλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού και Νηπιαγωγείου Αγίου Σύλλα Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων για τα όμορφα μπλουζάκια και καπελάκια που δώρισε στα παιδάκια του νηπιαγωγείου μας ! Καλό και ξεκούραστο καλοκαίρι σε όλους γεμάτο ξεγνοιασιά, παιχνίδι και όμορφες οικογενειακές στιγμές !