Ευχαριστήριο για το Συλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού και Νηπιαγωγείου Αγίου Σύλλα

Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων  για τα όμορφα μπλουζάκια και καπελάκια που δώρισε στα  παιδάκια του νηπιαγωγείου μας  !

Καλό και ξεκούραστο  καλοκαίρι σε όλους γεμάτο ξεγνοιασιά, παιχνίδι και όμορφες οικογενειακές στιγμές !

eikona Viber 2026 06 09 17 58 31 530  d957053d 25d6 499e 80ec 7872a934645f1a5a9b00 c1fa 4c79 af11 f30c40b0b436  721377539 122321521190065053 3014579363722818000 n721129048 122321521232065053 86410410153669391 n