Τελευταία μέρα στο νηπιαγωγείο μας !

Η τελευταία μέρα στο νηπιαγωγείο μας ήταν γεμάτη χαρά, γέλια και όμορφες στιγμές που θα θυμόμαστε για πολύ καιρό!

Ξεκινήσαμε τη μέρα με ένα διασκεδαστικό παιχνίδι μπουγέλου. Τα παιδιά έπαιξαν με νερό, γέλασαν με την ψυχή τους και δροσίστηκαν κάτω από τον καλοκαιρινό ήλιο. Η αυλή μας γέμισε χαρούμενες φωνές, χαμόγελα και ατελείωτο ενθουσιασμό.

Μετά το παιχνίδι, μας περίμενε μια γλυκιά έκπληξη: όλοι απολαύσαμε ένα δροσερό παγωτό! Ήταν η καλύτερη ανταμοιβή μετά το παιχνίδι και ένας υπέροχος τρόπος να γιορτάσουμε το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Η μέρα έκλεισε με πολλές αγκαλιές, ευχές για ένα όμορφο καλοκαίρι και την υπόσχεση ότι θα κρατήσουμε στην καρδιά μας όλες τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε μαζί.

Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά και στις οικογένειές τους ένα ξέγνοιαστο, χαρούμενο και γεμάτο παιχνίδι καλοκαίρι! Ραντεβού ξανά τον Σεπτέμβριο με νέες εμπειρίες, χαμόγελα και δημιουργικές περιπέτειες!

f61d39c9 43b8 44de b82b f4e1f36b8c45 31d89b2e 89c7 4f42 938d 75e155f54068 c3163144 245b 4136 a0e4 0ba90f9c07e6

Ευχαριστήριο για το Συλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού και Νηπιαγωγείου Αγίου Σύλλα

Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων  για τα όμορφα μπλουζάκια και καπελάκια που δώρισε στα  παιδάκια του νηπιαγωγείου μας  !

Καλό και ξεκούραστο  καλοκαίρι σε όλους γεμάτο ξεγνοιασιά, παιχνίδι και όμορφες οικογενειακές στιγμές !

eikona Viber 2026 06 09 17 58 31 530  d957053d 25d6 499e 80ec 7872a934645f1a5a9b00 c1fa 4c79 af11 f30c40b0b436  721377539 122321521190065053 3014579363722818000 n721129048 122321521232065053 86410410153669391 n

Αναμνηστικά διπλώματα για τη συμμετοχή μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ζωγραφικής του προγράμματος «Παιδική HELMEPA», με θέμα «Αν ήμουν ο Ποσειδώνας για μια ημέρα;».


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου