Μάιος 2026
Ομιλία για τη μετάβαση από ψυχολόγο του Χαμόγελου του παιδιού

Αξιολογηση του σχεδίου δράσης



Απρίλιος 2026
27/4/2026
Επίσκεψη στο χωρο του Δημοτικού σχολείου στην οποία συμμετεχει και το νηπιαγωγείο μας!Ειδαμε τον ηλιο με το τηλεσκοπιο,ντυθήκαμε αστροναύτες,μάθαμε τι τρώνε οι αστροναύτες, φυτέψαμε σπόρους μαιντανού σαν αστροναύτες,ειδαμε κομματι μετεωρίτη,φεγγαρόπετρα…!

Επίσκεψη στο χώρο του Δημοτικού σχολέιου Αγίου Σύλλα την Πέμπτη 23 Απριλίου 2026
Πριν την επίσκεψη:
Στο νηπιαγωγείο έγινε κατασκευή ενός δώρου για τα παιδιά της Α΄ και Β΄Δημοτικού.Επίσης διαβάσαμε το βιβλίο :To μεγάλο σχολείο και έγινε διερεύνηση των απόψεων των παιδιών, τι γνωρίζουν για το Δημοτικό .

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης:Επίσκεψη και ξενάγηση στο Δημοτικό Σχολείο.
Τα πρωτάκια μας υποδέχτηκαν με χαρά.Καθόμαστε στα θρανία μαζί με τα παιδιά του Δημοτικού σχολείου γνωριζόμαστε με παιχνίδια γνωριμίας, γνωρίζουμε τα βιβλία της Α΄τάξης και εντοπίζουμε ομοιότητες και διαφορές με το Νηπιαγωγείο. Γίνεται παρουσίαση, μέσα από τον διαδραστικό πίνακα, ενός μαθήματός από το βιβλίο της Γλώσσας και στο τέλος όλα τα παιδιά μαζί τραγουδούν. Τα νηπιάκια γνώρισαν καλύτερα και εξοικειωθήκαν με το χώρο ,τα πρόσωπα ,τα βιβλία του σχολείου και τους δόθηκε η ευκαιρία να έλθουν σε επαφή με τους μαθητές της Α’ τάξης και να αισθανθούν οικειότητα


Διαβάσαμε το βιβλίο :Eξαφανίστηκε ,εξαφανίστηκε η κάμπια.Μετά κατεβάσαμε από τα coloring page του quiver τον κύκλο ζωής της πεταλούδας και τα παιιδά τον ζωγράφισαν.Αφού ολοκλήρωσαν τη ζωγραφική με τη βοήθεια κινητού ή ταμπλετ επαυξησαμε τη ζωγραφιά τους και είδαμε όλες τις φάσεις ζωής της πεταλούδας.Η επίσκεψη μας ολοκληρώθηκε με την ανταλλαγή δώρων.

Δειξαμε στους φιλους μας τα ανακυκλώσιμα παιγνιδια που φτιάξαμε αυτες τις μερες και παιξαμε μαζι τους

Στη συνέχεια, με την επιστροφή στο σχολείο, έγινε συζήτηση για τις σκέψεις και τα συναισθήματα που τους δημιούργησε η επίσκεψη αυτή. Συζήτηση για το τι τους άρεσε, τι τους έκανε εντύπωση από την επίσκεψη και καταγραφή των εντυπώσεών τους. Τα παιδιά έδειξαν τι έγραψαν και τι ζωγράφισαν στη τάξη. Ζωγράφισαν αυτά που τους έκαναν εντύπωση. Φτιάχνουμε στο Νηπιαγωγείο μια γωνιά Δημοτικού Σχολείου όπου τα παιδιά αναπαριστούν το μάθημα που παρακολούθησαν είτε οργανωμένα είτε στα πλαίσια των ελεύθερων δραστηριοτήτων.


Βάψιμο Πασχαλινών αυγών


Μάρτιος 2026
Παρασκευή 13/3/2026
Φύτεμα στην αυλή των σχολείων μας

6/3/2026
Τραγουδάμε τα κάλαντα της Άνοιξης στο Δημοτικό Σχολείο

Φεβρουάριος 2026
27/02/2026
Μαζί με τα παιδιά της Α τάξης του Δημοτικού Σχολείου φτιάχνουμε την κυρά Σαρακοστή !
“Από αλεύρι είναι φτιαγμένη και είναι όμορφη πολύ Έχει όμορφα στολίδια και ένα φόρεμα μακρύ 2 χέρια , 7 πόδια , μέτρα τα και συ μαζί…”



Η Αθηνά μαθήτρια δημοτικού και μας διάβασε το βιβλίο :O Έλμερ και το ηλιοτρόπιο

Φτιάχνουμε μελομακάρονα με την Α ΄και Β΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου

Δεκέμβριος 2025
Χριστουγεννιάτικα στολίδια από πηλό με την Α και Β΄τάξη του Δημοτικού Σχολείου Αγίου Σύλλα

Κάνουμε παρέλαση με το Δημοτικό Σχολείο
