Η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου 1940 αποτελεί ημέρα τιμής και μνήμης για τον αγώνα που έδωσε ο λαός μας παλεύοντας με “γίγαντες “για να κερδίσει την ελευθερία του!!!
Το χρονικό του έπους του ’40, το οποίο προσεγγίσαμε μέσα από βιβλία ,φωτογραφικό υλικό, παραμύθια ,βίντεο,ποιήματα, τραγούδια,πίνακες ζωγραφικής…οδήγησε στην εικαστική έκφραση των παιδιών, εμπνευσμένη από τα γεγονότα της εποχής!!!
Το βροντερό “ΟΧΙ” των Ελλήνων πρωταγωνίστησε στα έργα των μαθητών μας!!!
Σταθήκαμε στο “δώρο” της Ειρήνης και υλοποιήσαμε ποικίλες δράσεις…
Τα παιδιά έφτιαξαν περιστέρια με μηνύματα για την Ειρήνη και στόλισαν τα δέντρα της αυλής μας!!!
Με αποκορύφωμα την παραγωγή ενός συλλογικού εικαστικού έργου με τίτλο “Ειρήνη στη Γη”….
Οι μαθητές μας στέλνουν το δικό τους πολύχρωμο μήνυμα για την Ειρήνη!!!
Ευχόμαστε σε όλους η Ειρήνη να λάμπει πάντα σε όλη τη γη!!!
Χρόνια πολλά κι ειρηνικά!!!











