4 Οκτωβρίου:Aγαπάμε και προστατεύουμε τα ζωάκια

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων συζητήσαμε  με τα παιδιά για τα ζώα και τα δικαιώματά τους, αλλά και για το πως πρέπει εμείς οι άνθρωποι να φερόμαστε στους τετράποδους φίλους μας!

Επικεντρωθήκαμε στα εξής :

  • Να κατανοήσουν τα παιδιά ότι και τα ζώα έχουν δικαιώματα κι εμείς έχουμε υποχρεώσεις απέναντί τους ειδικά όταν ζουν μαζί μας
  • Να αντιληφθούν ότι δεν πρέπει να κακομεταχειριζόμαστε τα ζώα
  • Να κατανοήσουν ότι τα ζώα χρειάζονται φροντίδα και αγάπη
  • Να προβληματιστούν για τα ζώα που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν

Για να στείλουμε το δικό μας μήνυμα δημιουργήσαμε αφίσες…

Διαφάνεια1 1Διαφάνεια2 1

 

 

Αγαπημένα βατραχάκια με μπαλονάκια…

Διαφάνεια3 1Διαφάνεια4 1

 

 

 

 

 

Πήραμε και βραβείο φιλοζωίας!!!

Διαφάνεια5

Χρόνια πολλά ζωάκια!!!

καντινσι