Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων συζητήσαμε με τα παιδιά για τα ζώα και τα δικαιώματά τους, αλλά και για το πως πρέπει εμείς οι άνθρωποι να φερόμαστε στους τετράποδους φίλους μας!
Επικεντρωθήκαμε στα εξής :
- Να κατανοήσουν τα παιδιά ότι και τα ζώα έχουν δικαιώματα κι εμείς έχουμε υποχρεώσεις απέναντί τους ειδικά όταν ζουν μαζί μας
- Να αντιληφθούν ότι δεν πρέπει να κακομεταχειριζόμαστε τα ζώα
- Να κατανοήσουν ότι τα ζώα χρειάζονται φροντίδα και αγάπη
- Να προβληματιστούν για τα ζώα που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν
Για να στείλουμε το δικό μας μήνυμα δημιουργήσαμε αφίσες…
Αγαπημένα βατραχάκια με μπαλονάκια…
Πήραμε και βραβείο φιλοζωίας!!!
Χρόνια πολλά ζωάκια!!!





