Τα φθινοπωρινά φρούτα είχαν την τιμητική τους αυτές τις μέρες στο σχολείο μας κι ειδικά το μήλο!!!
Κι επειδή “ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα“αποφασίσαμε και τα δύο τμήματα του νηπιαγωγείου μας, να συνεργαστούμε και να φτιάξουμε μια νόστιμη μηλόπιτα..!!!

