Ολοκληρωση ετους- φακελοι-αναμνηστικα -κατασκευες
Άλλη μια χρονιά έφτασε στος τελος της και έφτασε η ωρα να ευχηθούμε καλο καλοκαιρι! Στο τελος της χρονιάς πηραμε μαζι μας καλοκαιρινές κατασκευες , τους φακέλους εργασιών και μικρα δωρακια που θα μας κρατήσουν συντροφιά το καλοκαίρι. Εκτός απο όσα πηραμε στα χεράκια μας ομως υπήρχαν και όλα αυτα που φεύγοντας πηραμε μαζι μας στο μυαλό και την καρδιά μας!
Εμεις θελουμε να ευχαριστούμε τα παιδάκια μας για τις όμορφες στιγμές που μας χάρισαν οπως και τους γονείς για την υπέροχη συενργασια που ειχαμε ολη αυτή τη χρονιά!
Καλο καλοκαιρι!!
























































































































































