Ολοκληρώθηκε το δεύτερο εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο <<Υγιη παιδια , υγιης πλανήτης >>.
Στο εργαστήριο αυτό που ανήκει στον δεύτερο θεματικό κύκλο: Φροντίζω το περιβάλλον, στην υποθεματική: Οικολογία- Παγκόσμια και τοπικη φυσική κληρονομιά , με τίτλοQ ” Υγιή παιδιά- Υγιής πλανήτης (Παγκόσμιο ταμείο για τη φύση WWF)” ,μάθαμε πολλα χρήσιμα και ενδιαφέροντα πράγματα για την τροφή αλλα και τη σχέση της με τον πλανήτη μας! Ζωγραφισαμε τα αγαπημένα μας γεύματα και παιξαμε ενα παιχνιδι που στην παύση της Μουσικής έπρεπε να αναγνωρίσουμε το αγαπημένο φαγητο του συμμαθητή μας , μιλήσαμε για τη θέα Δήμητρα ,θέα της γεωργίας αλλα και για τον Θεό Ποσειδώνα και τα ψάρια της θάλασσας, παίξαμε παιχνίδια με τις τροφές που βρίσκονται στην στεριά και στη θάλασσα και ζωγραφισαμε σχετικές εικόνες


Ξεχωρίσαμε τις τροφές σε υυγιεινές και ανθυγιεινες και δωσαμε την τροφή που θεωρούσαμε πιο αντιπροσωπευτικη για το κάθε παιδι

Μάθαμε και φτιάξαμε την γνωστη παροιμία, αντιστοιχιζοντας τις λέξεις πρώτα ομαδικά και έπειτα ατομικά

Μεταμορφωθηκαμε στον Βασιλιά της ζάχαρης, ο οποίος σε κάθε σταμάτημα της Μουσικής επέλεγε μονο της τροφές που περιείχαν ζάχαρη (ακόμα κι αν αυτή ήταν καλά κρυμμενη)

Μάθαμε για την εποχικοτητα των φρούτων και των λαχανικών και αφου τα ομαδοποιησαμε, στέλναμε με τη μελισσουλα μας το κάθε τρόφιμο στην αντίστοιχη εποχή

Χορεψαμε τον ξέφρενο <<Χορο των Μπιζελιων>> , μα ποιος θα καταφέρει να ρίξει πρώτος κάτω το μπιζέλι του χορεύοντας?

Προσεγγισαμε την έννοια του οικολογικού αποτυπώματος της τροφης, μάθαμε πως κάθε τροφή αφήνει ενα αποτυπωμα στον πλανήτη μας και μιλήσαμε για την φροντιδα, τα μεσα και τις αποστάσεις που χρειάζεται να διανύσει μια τροφή ώσπου να φτάσει στο πιάτο μας καθως και για την σημασία σωστής διαχείρισης και μη σπατάλης της τροφης μας. Ενας κόκκος ρυζιού φρόντισε να μας αναλυσει την ιστορία του:

Μιλησαμε για την πυραμίδα της Μεσογειακής Διατροφής καθώς και για τον σπουδαίο Ιταλό ζωγράφο Τζουζέπε Αρτειμπολντο, ακολουθήσαμε την τεχνική του και φτιάξαμε κι εμεις ενα πρόσωπο απο φρούτα και λαχανικά

Πολύτιμοι βοηθοί μας βέβαια ήταν τα αγαπημένα μας παραμυθια καθως και το λοιπο χρησιμο αποπτικο υλικό που αντλήσαμε απο το διαδικτυο

Στο τέλος ζωγραφισαμε σε ατομική κατασκευή μονο τις τροφές που μας κανουν καλό!
